וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

על שטח מחנה סירקין: הושלם מכרז הענק לבניית 741 דירות להשכרה

עודכן לאחרונה: 10.2.2023 / 14:28

דירה להשכיר ורמ"י הודיעו על השלמתו המוצלחת של מכרז הענק בעיר פתח תקוה, הכולל הקמת 741 דירות להשכרה ארוכת טווח ובמחיר מופחת על שטח מחנה סירקין לשעבר. זהו הפרויקט הראשון לשכירות ארוכת טווח שיוקם בעיר

פרויקט לשכירות ארוכת טווח שיוקם על שטח מחנה סירקין בפתח תקוה. הדמיה - אול אין אול,
פרויקט לשכירות ארוכת טווח שיוקם על שטח מחנה סירקין בפתח תקוה/הדמיה - אול אין אול

החברה הממשלתית דירה להשכיר ורשות מקרקעי ישראל מדווחות היום (ה') על החברות הזוכות במכרז הענק להשכרה ארוכת טווח על שטח מחנה סירקין בפתח תקווה, המשתקע על שטח של 30,600 מ"ר, אשר כוללים 741 יחידות דיור להשכרה למשך של 20 שנה - כאשר 50% מסך הדירות יושכרו במחיר מופחת של 20%.

החברות הזוכות הן: חברת רייסדור, שזכתה במתחם הכולל הקמה של 228 יח"ד ושטחי מסחר ותעסוקה; קבוצת אקרו שזכתה במתחם הכולל הקמה של 174 יח"ד; וחברת י.ח דמרי, שזכתה במתחם הכולל הקמה של 339 יח"ד ושטחי מסחר ותעסוקה. זהו הפרויקט הראשון של י.ח דמרי במסגרת דירה להשכיר.

התוכנית ממוקמת, כאמור, בתחום מחנה סירקין שפינויו הושלם לפני כשנה, ובשטח ממערב לו עד לשכונות יוספטל וקריית אלון. התוכנית הכללית מייעדת את שטח המחנה לשעבר לשימושים מעורבים, הכוללים כ-8,500 יחידות דיור וכ-300,000 מ"ר למסחר ותעסוקה סך הכל.

פרויקט לשכירות ארוכת טווח שיוקם על שטח מחנה סירקין בפתח תקוה. הדמיה - אול אין אול,
פרויקט לשכירות ארוכת טווח שיוקם על שטח מחנה סירקין בפתח תקוה/הדמיה - אול אין אול

ענבל דוד, מנכ"לית דירה להשכיר: "ברכות לזוכים ולעיריית פתח תקוה על חלקם במהפכת הדיור להשכרה ארוכת הטווח בישראל. דירה להשכיר, יחד עם רמ"י, סיימו את שנת 2021 ו-2022 עם היקפי שיווקים חסרי תקדים של דיור להשכרה ארוכת טווח, ואנחנו שמחים לפתוח את שנת 2023 עם אלפי יח"ד שבתהליך שיווק. הדיור להשכרה ארוכת טווח הוא פתרון דיור הכרחי וחיוני גם בישראל, ובהינתן פתרון אטרקטיבי זה ומסה משמעותית של שיווקים, הוא מהווה וימשיך להוות אלטרנטיבה ראויה לציבור שוכרי הדירות בישראל במרכז ובערים באזורי הפריפריה. נמשיך לפעול גם ב- 2023 להגדלת היצע הדירות להשכרה ארוכת טווח, על מנת לספק למשקי הבית הגרים בשכירות והכורעים תחת נטל עלויות המחייה, פתרון דיור ארוך טווח יציב וודאי בתנאים ובמחירים".

ינקי קוינט, מנהל רשות מקרקעי ישראל: "אני מברך על הצלחה נוספת של מכרז במסלול דיור להשכרה, והפעם ברובע סירקין בעיר פתח תקווה. שיווקן של כ-740 יח"ד במסלול זה מאפשר פתרונות מוזלים יותר לזוגות צעירים ולחסרי דיור באזורי הביקוש והפעם בתוכנית איכותית שהובלנו בשטח המחנה הצבאי סירקין שהתפנה ומהווה בשורה של ממש לפתח תקווה והאזור כולו. רשות מקרקעי ישראל פועלת בכל האמצעים העומדים לרשותה בכדי להגדיל את היצע יחידות הדיור. בכוונתנו להמשיך ולהקצות קרקעות לכלל צרכי המשק ובכללם לצרכי המגורים של אזרחי מדינת ישראל בהתאם ליעדים שקובעת הממשלה".

זיו יעקובי, מנכ"ל קבוצת אקרו: "אנו שמחים להודיע על עסקה משמעותית נוספת בשוק הדיור למגורים להשכרה, תחום חדש בפעילות הקבוצה עליו הכרזנו רק לאחרונה. תנאי השוק בעת הנוכחית מאפשרים לרכוש קרקעות במחירים שלא היו נהוגים בעבר, וכך הצלחנו, בפרק זמן מהיר, לזכות באפשרות ליזום שני פרויקטים משמעותיים בהיקף של למעלה מ-400 יחידות דיור במיקומים מרכזיים. אנו שמחים לקחת חלק במגמה הולכת וגוברת אשר תיטיב עם הציבור ותסייע במשבר הדיור באמצעות הגדלת היצע משמעותי של דיור איכותי להשכרה לטווח ארוך בלב אזורי הביקוש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully