וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קפה, קרוספיט וגג קוקטיילים: המהפך של בניין בנק דיסקונט בתל אביב

עודכן לאחרונה: 7.2.2023 / 17:54

בניין בנק דיסקונט הוותיק בתל אביב מסיים בימים אלה את הפיכתו לבניין משרדים ייחודי בן 7 קומות בלב הפועם של העיר הגדולה; הבניין יפתח לקהל במהלך החודש הקרוב

פרויקט MAPU Tel Aviv. ViewPoint,
פרויקט MAPU Tel Aviv/ViewPoint

בניין בנק דיסקונט הוותיק, בפינת הרחובות בן יהודה ומאפו בתל אביב, מסיים בימים אלה את הפיכתו לבניין משרדים ייחודי בלב הפועם של העיר הגדולה - MAPU Tel Aviv -המשתרע על שטח של כ-2,100 מ"ר בנוי, על פני 7 קומות משרדים, כל אחד כ-250 מ"ר.

הבניין, אשר צפוי להיפתח לקהל הרחב במהלך החודש הקרוב, ממוקם במרחק של כ-250 מטר מחוף הים, על תוואי הקו הסגול של הרכבת הקלה. קומת הכניסה תקבל לזרועותיה את המוסד התל אביבי הוותיק "קפה מרסנד".

הייחודיות של הבניין, לפני מנהלי הפרויקט, היא הדגש על החיבור שבין עבודה, ספורט ופנאי, כאשר בנוסף ל-7 קומות משרדים וחניות מקורות, יכלול גם מתחם כושר וקרוספיט המשתרע על פני קומה שלמה, וכן גג משותף עם נוף לכל תל אביב ובר קוקטיילים לאירועי חברה.

פרויקט MAPU Tel Aviv. ViewPoint,
פרויקט MAPU Tel Aviv/ViewPoint

קומות המשרדים שודרגו בשיתוף פעולה עם מעצב הפנים ערן נעים ויכללו 2 אפשרויות של השכרה - מעטפת או גימור מלא במחיר הנע בין 150 ל-200 שקל למ"ר.

הבניין בפינת הרחובות בן יהודה-מאפו מוכר לישראלים רבים בשל העובדה כי בו צולמה הסצנה המפורסמת בסרט חגיגה בסנוקר בהשתתפות זאב רווח, יהודה ברקן ז"ל, יוסף שילוח ז"ל וטוביה צפיר על "שוד הבנק ברחוב מאפו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
פרויקט MAPU Tel Aviv. ViewPoint,
פרויקט MAPU Tel Aviv/ViewPoint

בני לוין, מנהל פרויקט MAPU: "העבודות על הבניין היו ייחודיות בשל העובדה שרצינו להשאיר את תוואי המבנה החיצוני, יחד עם זאת לייצר מראה חדשני המתאים את הבניין לחברות המבקשות לייצר לעובדים שלהם סביבת עבודה ייחודית בלב הפועם של תל אביב. מי שנכנס בעבר אל המבנה כשהיה בנק דיסקונט לא יזהה אותו היום אחרי המהפך. החברות שיכנסו לבניין ייהנו משירותים רבים, בניהם מתחם כושר וקרוספיט חדשני, גג קוקטיילים לאירועי חברה וכמובן סניף חדש של המוסד התל אביבי מרסנד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully