וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה עושה מגדל יוקרה תל אביבי בבת ים?

בשיתוף קבוצת שפיר

20.2.2023 / 12:15

במרחק אווירי קצר ניצבים שני מגדלים - באחד נמכרות הדירות ב-100 אלף שקל ומעלה למ"ר, ובאילו בשני, הכולל גם נוף לים, המחיר 40 אלף שקל למ"ר

בווידאו: מגדל SUNSET TOWER, בת ים/יח"צ

כשמדברים על יוקרה וסטנדרט במגדל תל אביבי מדברים על מגורי פרימיום. חברת שפיר הוותיקה מקימה כיום את SUNSET TOWER, מגדל יוקרה בן 20 קומות בהשראה תל אביבית מלאה בשכונת פארק הים בבת ים.

‏SUNSET TOWER הוא מגדל יוקרה חדש ואייקוני בסנדרט גבוה שהולך ונבנה בימים אלו על ידי חברת שפיר הוותיקה, הכולל דירות במחירים נמוכים מאשר בתל אביב, אך עם אותו הנוף אל אותו הים מכל דירה. "בהחלט אפשר למצוא פה הזדמנות נדירה", מסביר מומחה הנדל"ן אוהד דנוס, יו"ר לשכת שמאי המקרקעין לשעבר.

הדמיה של מגדל SUNSET TOWER, בת ים. OLIN,
הדמיה של מגדל SUNSET TOWER, בת ים/OLIN

ג'וליאן סטרוסטה, מנכ"ל שפיר נדל"ן, מציין את חוסנה של הקבוצה שעושה כיום מגה פרויקטים לאומיים בהיקף של עשרות מיליארדי שקלים, מרכבות דרך כבישי אגרה ועד שכונות שלמות. "כן, החלטנו להביא את תל אביב לבת ים", הוא אומר. אדריכל הפרויקט אורן שמעון הוסיף: "כשניגשנו לתכנן את פרויקט SUNSET TOWER עמדה לנגד עינינו ההזדמנות ליצור אייקון אדריכלי המגדיר מחדש את חווית המגורים. ניצול המשאבים הטבעיים עקב מיקומו המיוחד היה בגדר חובה מבחינתנו ולכן בחרנו בחומרי גמר מיוחדים ויוקרתיים לטובת עיצוב המגדל ולרווחת הדיירים יוצרו קירות זכוכית משולבים אלומיניום לאורך הבניין, כך שמתקבלת השתקפות מרהיבה של השמש והשקיעה בתוך חלל המגורים הפרטי. הדירות עצמן תוכננו בקפידה תוך חשיבה מהחוץ לפנים, כך שבכל יום ובכל רגע מרגישים את תחושת החופש והאווירה המיוחדת הנוצרת מהתמזגות והרמוניה מושלמת של הבניין עם הסביבה".

מדובר על פארק הים, השכונה היוקרתית הירוקה שנושקת אל רצועת החוף היקרה של תל אביב ומאפשרת עוד הזדמנות פז למחירים ברי השגה. מחוף פארק הים בבת ים אפשר לראות את מגדלי היוקרה של העיר העברית הראשונה ששם המחירים כידוע כבר הזויים לגמרי.

שכונת פארק הים החדשה מציעה בנייה ירוקה בשילוב של מרכז עסקים, מתחם מלונות ונופש, מרכז אקדמי, מרכז ספורט, מסעדות ותעסוקה - שהופכים אותה לסיטי החדש של גוש דן באיכות חיים גבוהה. כאן גם תחנה הסופית של הקו האדום של הרכבת הקלה והיא קרובה גם למחלף הקוממיות ותחנת רכבת הפרברים.

קבוצת שפיר יוזמת ובונה אלפי יחידות דיור באזורים שונים ברחבי הארץ. יכולותיה היזמיות וההנדסיות של הקבוצה מבטיחות את רמת הביצוע הגבוהה ביותר . כמו כן פועלת החברה להקמת פרוייקטים הקשורים בהתחדשות עירונית ופינוי בינוי. חברת שפיר אחראית על הפרוייקטים משלב תכנון הבנייה ועד מסירת המפתחות לדיירים. שפיר מגורים יזמה והקימה אלפי יחידות דיור בשכונות המובילות לרבות רעננה, הרצליה, אור יהודה, ראש העין, חריש, מודיעין ועוד.

לפרטים נוספים>>

בשיתוף קבוצת שפיר
  • עוד באותו נושא:
  • בת ים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully