וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי אמר שאין עוד צורך בסניפים פיזיים? עיר חדשה חונכת בנק

עודכן לאחרונה: 5.2.2023 / 12:29

בניגוד לשמועות כי בנקים לא פותחים יותר סניפים פיזיים, ביום חמישי האחרון התקיימה השקה חגיגית של סניף בנק פועלים החדש שהוקם בעיר חריש. הסניף החדש ממוקם בכניסה לעיר ויעניק שירות ללקוחות פרטיים וייעוץ משכנתאות

השקה חגיגית לסניף בנק הפועלים החדש בעיר חריש. יח"צ,
השקה חגיגית לסניף בנק הפועלים החדש בעיר חריש/יח"צ

עוד לא תמו ימיו של השירות הפרונטלי: ביום חמישי האחרון (2.2) התקיימה השקה חגיגית לסניף בנק הפועלים החדש בעיר חריש, במהלכו נקבעה מזוזה במעמד ראש העיר ובכירי הבנק, לצד תושבים ובעלי עסקים מהעיר.

הסניף החדש, בניהולה של יעל כהן-ארגוב, יפעל בימים שני עד שישי וממוקם בקניון More, בכניסה לעיר. הסניף יעניק שירותי בנקאות ללקוחות פרטיים וייעוץ משכנתאות. שני מכשירי בנקט יוצבו מחוץ לסניף לרווחת הציבור.

לדברי ראש עיריית חריש, יצחק קשת, "אחד מהבנקים הגדולים בישראל מביע אמון גדול בעיר שלנו, בחוזקות שלה ובכיוון שאליו היא צועדת. פתיחת סניף הפועלים בחריש תרתום את הבנק למעורבות קהילתית עמוקה ולשיתוף פעולה הדוק עם עיריית חריש ביוזמות קהילתיות למען תושבי העיר".

קניון חריש. מור שקיפי,
הסניף החדש ממוקם בקניון More, בכניסה לחריש/מור שקיפי

כאמור, הטקס התקיים במעמד מיוחד של ראש העיר חריש יצחק קשת, יו"ר בנק הפועלים, ראובן קרופיק, מנכ"ל בנק הפועלים דב קוטלר, הממונה על החטיבה הקמעונאית בבנק הפועלים דלית רביב ויו"ר קבוצת מור, חנן מור.

דב קוטלר, מנכ"ל בנק הפועלים, אמר כי "חריש היא עיר בצמיחה ואנחנו מגיעים בזמן הנכון לעשות עסקים ולהיות שותפים לצמיחה ולגדילה של העיר. אנחנו כאן כדי ללוות את הקהילה, בפרויקטים ומיזמים חברתיים שהבנק שותף להם. כולנו יודעים לעשות עסקים, אבל המבחן שלנו יהיה להיות בני אדם, בשירות שניתן ובתרומה לקהילה. בברכת שחיינו וקיימנו והגיענו לזמן הזה".

יעל כהן-ארגוב, מנהלת סניף חריש: "זו התרגשות עצומה עבורי לנהל את סניף בנק הפועלים בחריש. התרשמתי ממגוון האנשים החיים בעיר ואת הכבוד שרוחשים זה לזה. עמלנו רבות על הכרות עם הסביבה, בחינת הצרכים וגיבוש צוות הסניף שייתן מענה שרותי ומקצועי. צוות הסניף ואני ממתינים בקוצר רוח להכיר את התושבים ולהעניק להם שירות איכותי ומקצועי".

חנן מור, יו"ר קבוצת MORE: "זה כבוד גדול שנפתח כאן סניף של בנק הפועלים. פגשתי את הקבוצה המדהימה שהגיעה לפה להיות חלק מהבנייה של העיר חריש ובסוף, האנשים עושים את כל ההבדל. אנחנו מובילים פרויקטים רבים בעיר ושמחים שאתם תהיו חלק גם מהתרומה לקהילה וביחד נייצר שינוי כאן בחריש".

  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן
  • חריש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully