וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רמת גן מתחדשת: מפונה בניין עתיק - תמורת בניין בוטיק

עודכן לאחרונה: 5.2.2023 / 10:47

תם טקס הריסת הבניין הישן ברמת גן - והחלה הקמת פרויקט מגורים חדש אשר יכלול בניין בוטיק בן 8 קומות ו-24 דירות שיבנו במקומן של שתי קומות ו-8 דירות ישנות. היקף ההשקעה בפרויקט נאמד בכ-30 מיליון שקל

קבוצת גבאי, יחד עם חברת בניין וסביבה, מדווחות הבוקר (א') כי החלו בהקמת פרויקט פינוי בינוי ברחוב השר משה ברמת גן - זאת לאחר שבשבוע שעבר התקיים אירוע חגיגי בהשתתפות הדיירים, במסגרתו נהרס הבניין הישן בן 2 קומות שכלל 8 דירות.

פרויקט המגורים החדש, שבנייתו כאמור החלה, יכלול 24 דירות חדשות בבניין בוטיק בן 8 קומות, כשהצפי לאכלוס הינו תוך כ-3 שנים. היקף ההשקעה בפרויקט נאמד בכ-30 מיליון שקל.

פרויקט פינוי בינוי ברחוב השר משה ברמת גן. הדמיה - דני שמש,
פרויקט פינוי בינוי ברחוב השר משה ברמת גן/הדמיה - דני שמש

שיווק הדירות בפרויקט יחל בחודש הקרוב, כשבין היתר יוצעו למכירה דירות 3.5 חדרים (בשטח של 73 מ"ר + 5 מ"ר מרפסת) במחיר של החל מ-2.7 מיליון שקל, דירות 4 חדרים (בשטח של 92 מ"ר + 5-10 מ"ר מרפסת) במחיר של החל מ-3 מיליון שקל, דירות גן בנות 4 חדרים (בשטח של 108.5 מ"ר + 80 מ"ר מרפסת) במחיר של החל מ-4.4 מיליון שקל ופנטהאוזים במחיר של החל מ-3.8 מיליון שקל. מחירי הדירות כוללים חניה בחניון תת קרקעי.

לדברי אורית גבאי, סמנכ"לית שיווק ומכירות של קבוצת גבאי: "בשנים האחרונות רמת גן ידעה מספר גדול של פרויקטים, אך בחלקים רבים שלה היא עדיין זקוקה להתחדשות עירונית בהיקף נרחב. כיום, אנחנו מקימים 2 פרויקטים חדשים, פרט לפרויקט זה, בהיקפים גדולים יותר. מדובר בפרויקט בוטיק הממוקם באזור פסטורלי במרכז העיר, בסמוך למספר רב של גינות עירוניות, מרכזי פנאי ושירותים לתושבים. הפרויקט יאפשר לדיירים לשפר את איכות חייהם".

הפרויקט תוכנן על ידי האדריכל סרג' דוד פרמן-טלמה אדריכלים.

  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully