וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנחם בגין נאם על מרפסת המבנה - שבקרוב יהפוך למלון יוקרה

עודכן לאחרונה: 31.1.2023 / 15:24

בריכה על הגג, והיסטוריה: רשת פתאל חותמת על הסכם רכישה של 'מלון רון' בכיכר ציון בירושלים. מבנה המלון בעל רקע היסטורי מרתק, כאשר באוגוסט 1948 נאם בגין על המרפסת והכריז על פירוק האצ"ל

רשת מלונות פתאל מרחיבה את פעילותה בירושלים עם מלון יוקרתי חדש. הדמיה - פייגין אדריכלים,
רשת מלונות פתאל מרחיבה את פעילותה בירושלים עם מלון יוקרתי חדש/הדמיה - פייגין אדריכלים

בריכה על הגג: רשת מלונות פתאל מרחיבה את פעילותה בירושלים עם מלון יוקרתי חדש בכיכר ציון שיכיל 169 חדרים, בריכה על הגג ושטחי מסחר. פתאל הודיעה אתמול כי רכשה את מלון רון ההיסטורי בירושלים, ותערוך בו שיפוץ מקיף ותוספת קומות בהיקף השקעה של כ-250 מיליון שקל.

המלון החדש, שצפוי להיפתח בשנת 2027, ממוקם בנקודה מרכזית בירושלים, בכיכר ציון שברחוב יפו, מרחק הליכה ממדרחוב בן יהודה, שוק מחנה יהודה, שדרות ממילא והעיר העתיקה, ובסמיכות לתחנת הרכבת הקלה עם נגישות לכל רחבי העיר והאטרקציות שהיא מציעה.

מבנה המלון בעל רקע היסטורי מרתק, כאשר הוקם בשנות ה-20 של המאה הקודמת, הושכר בשנת 1926 להפעלת מלון בשם 'מלון תל אביב'. ב-3 באוגוסט 1948 נאם מנחם בגין על מרפסת המלון והכריז על פירוק האצ"ל ועל הצטרפות לוחמיו לצה"ל. מלבד מנחם בגין, הבניין שימש כמקום לנאומים באירועים פוליטיים רבים אחרים. ב- 1958 שונה שמו למלון 'רון'.

רשת מלונות פתאל מרחיבה את פעילותה בירושלים עם מלון יוקרתי חדש. הדמיה - פייגין אדריכלים,
רשת מלונות פתאל מרחיבה את פעילותה בירושלים עם מלון יוקרתי חדש/הדמיה - פייגין אדריכלים

המלון, המתוכנן ע"י משרד האדריכלים פייגין, יפעל כמלון יוקרתי ויכלול כ-169 חדרים, לובי קבלה, חדר אוכל, בר ובריכה על הגג, חדר כושר ושטחי מסחר נרחבים.

אביה מגן, מנכ"לית רשת פתאל: "רשת מלונות פתאל שמחה להמשיך ולהתפתח בארץ כולה ובעיר הבירה של מדינת הישראל בפרט. המלון צפוי להיפתח בעוד כחמש שנים ואני סמוכה ובטוחה שמיקומו האטרקטיבי וסגנונו הייחודי יהווה מוקד משיכה הן לתיירים והן לישראלים".

אסף פתאל, מנהל פיתוח עסקי של רשת מלונות פתאל: "רשת מלונות פתאל שמחה לקחת חלק בהתפתחות של ירושלים, עם מלון, שנמצא במיקום אסטרטגי בעל מבנה עם היסטוריה מרתקת.
המלון שצפוי להיפתח בעוד כחמש שנים, יהיה ייחודי ומבודל לעיר, עם מסעדה המשקיפה על העיר העתיקה ובריכה חיצונית ב-ROOFTOP מיוחד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully