וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיפאון בביקושים? בפרויקט הזה נמכרו שליש מהדירות בחודש וחצי

עודכן לאחרונה: 30.1.2023 / 19:25

במהלך חודש וחצי תקופת המכירה המוקדמת נמכרו בפרויקט פינוי בינוי ייחודי בבת ים 30 דירות, המהוות כ-31% ממלאי הדירות שהוציאה החברה לשיווק, בסכום כולל של כ-95 מיליון שקל

הדמיה - פרויקט התחדשות עירונית אאורה פיבקו בת ים. the Craft TLV,
הדמיה - פרויקט התחדשות עירונית אאורה פיבקו בת ים/the Craft TLV

מישהו אמר קיפאון בביקושים? במגדל 'פיבקו' של חברת אאורה בבת ים נמכרו במהלך חודש וחצי של תקופת המכירה המוקדמת בפרויקט 30 דירות - המהוות כשליש (31%) ממלאי יחידות הדיור שהוציאה החברה לשיווק.

היתרון במצב השוק הנוכחי: הפינוי בינוי מאפשר תנאי מימון 20/80. הריבית לא משפיעה על אנשים כי את המשכנתה ייקחו בעוד 4 שנים. זאת, בשונה מקנית דירה מיזם, הקונה קרקע וכמובן שלא יוכל לאפשר זאת.

מתוך 30 העסקאות שנסגרו, כאמור, ישנם הסכמי מכר מחייבים ל-27 דירות בהיקף כולל של כ-84.5 מיליון שקל, וכן 3 הרשמות נוספות, הצפויות להיחתם כחוזי מכר מחייבים בימים הקרובים, בהיקף כולל של כ-10.5 מיליון שקל נוספים.

מנכ"ל אאורה יעקב אטרקצ'י. צילום: רובי קסטרו, אתר רשמי
מנכ"ל אאורה יעקב אטרקצ'י/אתר רשמי, צילום: רובי קסטרו

במסגרת הבנייה של המתחם יהרסו 23 דירות ישנות, ויבנה מגדל מפואר בן 32 קומות ובו 120 דירות מעל חניון תת קרקעי, 200 מטר של שטחי מסחר ושטחים לצרכי הציבור. הדירות בנות 3-6 חדרים, מיני-פנטהאוזים ופנטהאוז גדול אחד בקומה העליונה.

עוד, יצוין, כי לחברת אאורה, המחזיקה ב-80% בחברה המשותפת 'פיבקו-בת ים', ישנו הסכם ליווי חתום עם מוסד פיננסי. לאחרונה, לאחר שהתקבל היתר בניה מלא לפרויקט, הוצאו הודעות פינוי לדיירים הוותיקים, ובימים אלה נמצאת החברה במו"מ מתקדם עם קבלן ראשי לביצועו.

החברה צופה כי עבודות הבניה יחלו ברבעון השני וימשכו ברציפות, למשך כ-50 חודשים, עד לסיומו. עוד, צופה החברה כי הרווח הגולמי של הפרויקט צפוי להסתכם לכ-69 מיליון שקל.

  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully