וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כעבור יותר מעשור: אחד הפרויקטים הגדולים בתל אביב (סוף סוף) יוצא לדרך

עודכן לאחרונה: 31.1.2023 / 19:51

מגדלים מול תחנת רכבת סבידור, סמוך לבית החולים איכילוב: ברחוב דפנה השקט בתל אביב - יוצא לדרך פרויקט פינוי בינוי שאושר לפני כמעט עשור - ונחשב כיום לאחד הפרויקטים המשמעותיים ביותר בארץ

פרויקט דפנה בתל אביב: יכלול הקמת מגדל מגורים יוקרתי בן 25 קומות. יח"צ,
פרויקט דפנה בתל אביב: יכלול הקמת מגדל מגורים יוקרתי בן 25 קומות/יח"צ

בהמשך לכנס דיירים חגיגי שקיימו אמש (א'), מדווחות החברות צמח-המרמן ואזורים כי החתימו את בעלי הדירות במתחם דפנה בתל אביב על הסכמי פינוי בינוי, וכעת הפרויקט יוצא לדרך באופן רשמי - כעבור יותר מעשור. התב"ע לפרויקט כבר אושרה.

הכנס נערך בהשתתפות עשרות דיירי המתחם, ובמהלכו הוצגו להם עיקרי הסכם הפינוי-בינוי והתמורות שיקבלו. נכון לשעה זו, מעל שליש מבעלי הדירות חתמו על חוזים עם החברות היזמיות. החברות מעריכות שבשבועות הקרובים יגיעו לרוב הדרוש.

הפרויקט במתחם דפנה כולל בניית 201 דירות חדשות במגדל מגורים יוקרתי בן 25 קומות, אליו יהיה צמוד מבנה מרקמי בן 6 קומות מעל קומת מסחר, מבנה ציבור וחניון תת קרקעי. אלה, ייבנו במקום 66 דירות בבניינים ישנים בני 4 קומות שייהרסו ויפונו.

נציגי החברות עם נציגי הדיירים בכנס הדיירים. יח"צ,
נציגי החברות עם נציגי הדיירים בכנס הדיירים/יח"צ

הפרויקט ממוקם ברחוב דפנה 24-26-28 במרכז תל אביב, במתחם בין הרחובות ארלוזורוב, שאול המלך, מנחם בגין וויצמן. הוא צמוד לתחנת ארלוזורוב של הרכבת הקלה, סמוך לבית החולים איכילוב, בתי המשפט ולאזורי הבילוי, הפנאי והמסחר המרכזיים של העיר. התב"ע לפרויקט כבר אושרה על ידי עיריית תל אביב.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך להיראות ולהרגיש מצוין, לחיות בריא ולהפחית במשקל?

בשיתוף TI SWIM

בריכת שחיה על הגג, ומתחם ספא פרטי

על פי התכנית, המגדל יציע 5 דירות בקומה בשטח 145 עד 172 מ"ר. בדירות הגדולות יותר, יפנו כל המרפסות לכיוון מערב, כשדיירי הקומות הגבוהות יוכלו ליהנות מנוף פתוח. הדירות הקטנות יותר ימוקמו בחלק התחתון והמרקמי של המגדל.

על גג המבנה המרקמי תיבנה בריכת שחייה ומתחתיה מתחם ספא פרטי, שיכלול גם חדר כושר לרווחת הדיירים. על התכנון אחראי משרד האדריכלים המוביל, קיקה ברא"ז ועל עיצוב הפנים אחראי משרד האדריכלית דנה אוברזון.

חיים פייגלין, מנכ"ל צמח המרמן. ינאי אלפסי,
חיים פייגלין, מנכ"ל ומבעלי השליטה בצמח המרמן/ינאי אלפסי

החברות צמח המרמן ואזורים נבחרו, כאמור, לביצוע הפרויקט על ידי בעלי הדירות ברוב קולות כבר ביולי אשתקד.

לדברי חיים פייגלין, מנכ"ל ומבעלי השליטה בצמח המרמן, "אנו מתקדמים עוד שלב בקידום הפרויקט היוקרתי במתחם דפנה. אני מודה לבעלי הדירות שממשיכים ונותנים בנו ובשותפים שלנו את האמון ואני בטוח שכאן יקום אחד מהאייקונים התל אביבים. במקביל להחתמת בעלי הדירות הנותרים על הסכמים, אנו פועלים במלא המרץ לקידום התכנון וההיתרים לפרוייקט".

רון אבידן, מנכ"ל אזורים. תמר מצפי,
רון אבידן, מנכ"ל חברת אזורים/תמר מצפי

לדברי רון אבידן, מנכ"ל חברת אזורים, "אנחנו מברכים על אמון הדיירים בנו וסמוכים ובטוחים שיחד עם צמח המרמן נקים פרויקט אייקוני ומוביל לרווחת הדיירים הוותיקים. פרויקט זה מהווה המשך להתרחבותה ופעילותה של אזורים בעיר תל אביב והאזור בכלל. אזורים פועלת במספר מוקדים מרכזיים בעיר ומקדמת פרויקטים רחבים כגון: רחוב המסגר, נחלת יצחק, פארק חורשות ועוד. שיתוף הפעולה האסטרטגי והמוצלח עם צמח המרמן והאמון שזכינו לו היום מהדיירים מסמן אבן דרך משמעותית בפרויקט. אין כל ספק כי הפרויקט יהפוך לפרויקט דגל ייחודי של החברות בעיר ובאזור כולו".

את החברות ייצגו משרד עו"ד נבו קידר בלום (השותפים עו"ד גיל נבו, עו"ד ערן רחמינוב ועו"ד ניצן אדרי) ואת בעלי הדירות ייצגו משרד עו"ד יהב ושות' (השותפה עו"ד עדי שנהב גלוז).

  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully