וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

על צלע הר, עם נוף לים: איך יראו המגדלים של פרשקובסקי בחיפה?

עודכן לאחרונה: 30.1.2023 / 17:47

חברת פרשקובסקי מרחיבה את פעילותה בעיר חיפה: במסגרת הפרויקט, תקים החברה בשכונת רמת הנשיא בחיפה 9 מגדלים יוקרתיים עם נוף לים, על צלע הר ובקו ראשון לפארק ירוק. מחירי הדירות: החל מ-1.69 מיליון שקל

חברת פרשקובסקי משיקה פרויקט חדש בשכונת רמת הנשיא בחיפה הדמיית חוץ צילום 3d. הדמיית חוץ - 3d,
חברת פרשקובסקי משיקה פרויקט חדש בשכונת רמת הנשיא בחיפה הדמיית חוץ צילום 3d/הדמיית חוץ - 3d

חברת פרשקובסקי מרחיבה את פעילותה בעיר חיפה - ומשיקה את פרויקט 'פרשקובסקי ברמת הנשיא' בעיר חיפה.

במסגרת הפרויקט, חברת פרשקובסקי תקים 9 מגדלים יוקרתיים על צלע הר, ובקו ראשון לים ולפארק הפרפר. המגדלים העתידיים יציעו 352 דירות סך הכל, בתמהיל מגוון - דירות 3-6 חדרים, דירות גן 4-5 חדרים, מיני פנטהאוזים ופנטהאוזים. חברת פרשקובסקי החלה במכירה מוקדמת של הפרויקט כשמחירי הדירות מתחיל מ-1.69 מיליון שקל.

הפרויקט החדש הינו השני של פרשקובסקי בעיר, והוא מצטרף לפרויקט התחדשות עירונית הגדול ביותר בצפון שהחברה הובילה בשכונת נווה שאנן, במסגרתו פונו 126 יח"ד ונבנו 10 בניינים שבימים אלה נמצאים בשלבי אכלוס אחרונים.

חברת פרשקובסקי משיקה פרויקט חדש בשכונת רמת הנשיא בחיפה. הדמיית חוץ - 3d,
חברת פרשקובסקי משיקה פרויקט חדש בשכונת רמת הנשיא בחיפה/הדמיית חוץ - 3d

שכונת רמת הנשיא בחיפה הינה שכונת מגורים חדשה במורדות המערביים של רכס הכרמל, המשתרעת על פני 200 דונם. על פי התכנון, יוקמו בה כ-18 מגדלים, הכוללים למעלה מ-1,200 יח"ד עם נוף פתוח לים, פארק מרכזי ומרכז מסחרי.

פארק הפרפר, הנמצא בחלקה הפנימי של השכונה, יעמוד לרשות תושבי השכונה ומשתרע על פני 20 דונם של שטחים ירוקים, מתקני משחק אתגריים, מתקני כושר וטיפוס ומשחקים לכל הגילאים.

השכונה נמצאת במיקום נוח ונגיש, שכונה סגורה ללא עורקי תחבורה ראשיים וקרובה לכל מה שמשפחות צריכות: מתחמי קניות ובילוי, מרכזי תחבורה, קירבה לאזורי תעסוקה (פארק מת"מ) קניון עזריאלי ומרכז הכרמל, צירי תנועה מהירים המחברים את השכונה תוך דקות ספורות לכביש החוף, למנהרות הכרמל ולכל מקום בעיר ומחוצה לה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
חברת פרשקובסקי משיקה פרויקט חדש בשכונת רמת הנשיא בחיפה. הדמיית פנים - 3d,
חברת פרשקובסקי משיקה פרויקט חדש בשכונת רמת הנשיא בחיפה/הדמיית פנים - 3d

חיים קראדי, מנכ"ל פרשקובסקי מניבים: "לאחר ההצלחה של פרויקט ההתחדשות העירונית של החברה בשכונת נווה שאנן בחיפה, הגדול ביותר בצפון, אנו שמחים להרחיב את הפעילות שלנו בחיפה ולהשיק את הפרויקט השני בעיר 'פרשקובסקי ברמת הנשיא'. החברה תקים בשכונה מתחם של 9 מגדלים יוקרתיים עם נוף לים על צלע הר הכרמל. החברה צפויה להקים פרויקט שלישי בחיפה בשנה הקרובה, 5 בניינים במורדות לינקולן. פרויקט במסגרת מחיר למשתכן. החברה רואה במטרופולין חיפה נדבך מהותי ומקום אסטרטגי - נקודה מרכזית בצפון הארץ".

הפרויקט תוכנן על ידי שוורץ-בסנוסוף אדריכלים.

  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן
  • חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully