וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

על חשבון שיכוני רכבת בעכו: כ-600 דירות חדשות

עודכן לאחרונה: 30.1.2023 / 17:07

יוצא לדרך פרויקט פינוי בינוי ענק בעיר עכו, במסגרתו יהרסו 108 דירות ישנות וייבנו כ-600 דירות חדשות ב-3 מגדלים ובניינים מרקמיים המשלבים מגורים, מסחר ומבני ציבור

שיכוני רכבת ברחוב האשל בעכו. קבוצת בראל,
שיכוני רכבת ברחוב האשל בעכו/קבוצת בראל

קבוצת בראל בבעלותו של אריאל בבלי מדווחת היום (ב') על הצטרפותה לקבוצת YBDI בבעלותו של יוסי בר דוד לקידום פרויקט פינוי בינוי גדול בעיר עכו.

החברות יפעלו לפינוי של 108 יחידות דיור בשיכוני רכבת, חלקן של חברת עמידר, ובניינים הממוקמים ברחובות אשל וחטיבת גולני בעיר, כשבמקומן צפויות להיבנות כ-600 יחידות דיור חדשות ב-3 מגדלים ובניינים מרקמיים, המשלבים מגורים על שטחי מסחר מלווה רחוב ומבנה ציבור.

בשבוע שעבר ערכו החברות כנס משותף לדיירים בהיכל התרבות בעכו ובו הציגו את חזון החברות לקידום הפרויקט. במהלך הכנס נמסרו עותקי הסכמים חתומים לדיירים שנחתמו ודווחו על ידי החברות.

כנס בעלי הדירות בהיכל התרבות בעכו. קבוצת בראל,
כנס בעלי הדירות בהיכל התרבות בעכו/קבוצת בראל

אריאל בבלי, מנכ"ל ובעלים של קבוצת בראל, ציין כי: "אנחנו מודים מאוד לבעלי הדירות על האמון בחברה וגאים להיות חלק ממהפכת ההתחדשות העירונית בצפון הארץ. במשך שנים ארוכות התחדשות עירונית הייתה מנת חלקם של בעלי דירות בבניינים ישנים בעיקר במרכז הארץ, והגיעה העת להביא את בשורת ההתחדשות גם לתושבי הצפון. הביקושים לדירות חדשות בצפון הארץ גדלו מאוד בשנים האחרונות, מחירי הדירות עלו וההתחדשות העירונית היא הפתרון הנכון המשלב בין הצורך לחדש את הבניינים הישנים, לחדש את השכונות ולייצר היצע נוסף של דירות חדשות תוך התאמת הפרויקטים לתכנון מודרני ומעורב שימושים".

יוסי בר דוד, מנכ"ל ובעלים חברת YBDI, המשמש גם כ-יו"ר הוועדה להתחדשות עירונית בארגון הקבלנים והבונים מחוז תל אביב והמרכז: "אני שמח על הצטרפות קבוצת בראל למיזם החשוב הזה. לאור האמון הרב אשר קיבלנו מבעלי הדירות במתחם, אנו רואים בהצטרפות חברת בראל כחברה מבצעת בעלת ניסיון מוכח, שילוב כוחות חשוב לקידום תכנון וביצוע מהיר לפרויקט. אני מודה ל-82% מבעלי הדירות אשר הביעו אמון בחברה וחתמו על הסכמי פינוי בינוי מחייבים, בימים הקרובים יחתמו החברות גם עם חברת עמידר המחזיקה דירות בבעלותה במתחם".

הפרויקט מתוכנן על ידי האדריכלית דורית דר ממשרד עוזי גורדון, את הדיירים מייצג משרד עוה"ד רון ברנט מחיפה, ואת היזמים מייצג משרד עוה"ד הורוביץ, אבן, אוזן ושות'.

  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully