וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לראשונה: אישה בראשות לשכת שמאי המקרקעין בישראל

עודכן לאחרונה: 29.1.2023 / 12:01

הכירו את הגברת הראשונה: שמאית המקרקעין והמשפטנית, נחמה בוגין, נבחרה ליו"ר לשכת שמאי המקרקעין בישראל - תחליף בתפקידה את חיים מסילתי שכיהן כיו"ר הלשכה בשתי הקדנציות האחרונות

נחמה בוגין, יו"ר לשכת שמאי המקרקעין בישראל הנכנסת. ניר שהרבני,
נחמה בוגין, יו"ר לשכת שמאי המקרקעין בישראל הנכנסת/ניר שהרבני

ברכה והצלחה: לראשונה מאז הקמת לשכת שמאי המקרקעין, תעמוד בראשותה אישה - שמאית המקרקעין והמשפטנית, נחמה בוגין, נבחרה ליו"ר לשכת שמאי המקרקעין בישראל. בבחירות בוגין גברה בפער משמעותי על סער פלד, סגן יו"ר הלשכה הנוכחית, סולימני אומיד עודד ודליה עסיס.

בוגין תחליף בתפקידה את חיים מסילתי שכיהן כיו"ר הלשכה בשתי הקדנציות האחרונות, 6 שנים בסך הכללי - המקסימום המותר על פי תקנון הלשכה.

הבחירות הנוכחיות נסובו בעיקר על עתיד הענף והרפורמות המבניות שתחום הנדל"ן עובר. ללשכה יש קשר פעיל עם גורמי ממשל, מקבלי החלטות ובכירים רבים המשפיעים על צורת הפעילות של שמאי המקרקעין.

יו"ר לשכת שמאי מקרקעין בישראל, חיים מסילתי. יח"צ,
חיים מסילתי, יו״ר לשכת שמאי המקרקעין היוצא/יח"צ

בעקבות הזכייה, נחמה בוגין ציינה: "שמחה על האמון הרב והתמיכה הרחבה שזכיתי להם, הוכחנו לאורך כל קמפיין הבחירות כי המטרה שלנו להוביל קו נקי ואמיתי של תרומה ופעולה לטובת שמאי המקרקעין. האתגרים שעומדים בפני הלשכה רבים ואני מאמינה בלב שלם שאצליח ליישם בשטח את המשימות החשובות שהלשכה צריכה לקדם. אני רוצה להודות ליו"ר היוצא חיים מסילתי, על תרומתו החשובה ללשכה ולשמאי המקרקעין בישראל"

חיים מסילתי, יו"ר הלשכה היוצא, אמר כי הוא "מחזק את ידיה של נחמה בוגין ובטוח שהיא תדע להמשיך מהלכים שהתחלנו תוך שמירה על הישגיה של הלשכה. לרשותה נבחרת נפלאה שתסייע לה. בטוחני כי המתמודדים כולם רואים את טובת הלשכה לנגד עיניהם ויצטרפו גם הם לעשיה הברוכה. העוצמה והיוקרה המיוחסים ללשכה באשר היא, חשובים הם ואני סמוך ובטוח שקברניטיה הנכנסים של הלשכה יפעלו להמשיך ולחזק אותה".

  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully