וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצאנו לכם את הדירה עם התשואה הכי גבוהה בארץ

בשיתוף אסיה סיירוס

6.2.2023 / 9:42

בשכונה חדשה בדימונה, בסמוך לפארקים, בתי ספר ומרכז קניות, ניתן עדיין למצוא דירה לאכלוס מיידי בפחות ממיליון שקל, עם תשואה של כ-4.5 אחוז: "מדובר בהזדמנות חד פעמית". וגם: הטבות המס וכמה יכולה לחסוך משפחה ממוצעת בשנה?

בווידאו: הכירו את פרויקט שכונת השחר בדימונה/עריכה: נועה לוי

בישראל של שנת 2023, איפה תמצאו דירה לאכלוס מיידי, מרווחת בסטנדרט גבוה, בפחות ממיליון שקל ועם התשואה הכי גבוהה בארץ - כ-4.5 אחוז? ממחקר שביצע לאחרונה אתר יד 2 נמצא כי מבחינה זו, דימונה נמצאת במקום הראשון בארץ, עם תשואות של מעל 4 אחוז. תל אביב לעומת זאת במקום האחרון, כשהתשואה הממוצעת הארצית עומדת 2.5 אחוז. דימונה היא גם שיאנית העלייה בדירות 4 חדרים עם עלייה דרמטית של 10%.

מחפשים דירה בדימונה? קבוצת אסיה סיירוס החלה בשיווק השלב השני של הפרויקט בשכונת השחר עם מחירים אטרקטיביים. שכונת השחר היא שכונת הדגל החדשה של העיר, עם נחל מלאכותי מרהיב שזורם בין הרחובות, וניתן למצוא בה גם פארקים, שטחי ציבור רבים, בתי ספר יסודי ותיכון, גני ילדים, מרכז חדש של ביג ובית הכנסת הגדול בדימונה. איכות חיים כבר אמרנו?

הדירה עם התשואה הכי גבוהה בארץ. יקיר כנפו,
שכונת הדגל החדשה של דימונה/יקיר כנפו

חיסכון של כ-5,000 שקל בחודש למשפחות

אסור לשכוח שדימונה מציעה מגוון אפשרויות לחיסכון כספי עם הנחות גדולות במיסים, דירות חדשות במחירים ברי השגה, וחינוך מהטובים בארץ. היא מציעה הטבות מס של 16%, והחיסכון למשפחה עשוי להגיע לכ-5,000 שקל בחודש. בזכות הנחה במס הכנסה וסבסוד של גני עירייה (מגיל 4), עשרות חוגים וגם תחבורה ציבורית - פוטנציאל החיסכון הוא של קרוב לרבע מיליון שקל בשנה למשפחה. כמובן שסכום זה מתורגם לעלייה ברמת החיים. לכך נוסיף את האופציה לרכישת דירת 4 חדרים חדשה בשכונה חדשה ומודרנית בפחות ממיליון שקל, לעומת 1.5 מיליון ויותר בבאר שבע.

"דימונה של היום היא אחרת לגמרי, ויש בה שכונות מהחכמות במדינה אשר נושקות לטבע", אומר ראש עיריית דימונה, בני ביטון, "ישנן שכונות חדשות שכבר הוקמו ואחרות בתהליך הקמה ממש בימים אלה. לדוגמה, שכונת השחר ובנה ביתך בשכונת הרנוף. אלו שכונות שלא היו מביישות אף יישוב במרכז הארץ, לא את סביון, רעננה או כפר סבא".

"זו הזדמנות חד פעמית למשפחה שמעוניינת לעבוד בדרום ולהינות מחיי קהילה עשירים והטבות משמעותיות. כלכלי הרבה יותר לגור בדימונה", מסכם אבי תם, מנכ"ל חברת אסיה סיירוס.

בשיתוף אסיה סיירוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully