וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במרכז העיר רעננה: 88 דירות חדשות במקום 33 ישנות

עודכן לאחרונה: 24.1.2023 / 19:01

חברת בית וגג רכשה את מלוא זכויות חברת עמידר להקמת פרויקט פינוי בינוי במרכז רעננה, הכולל הקמת 88 דירות חדשות ב-3 בניינים בני 9 קומות. צפי הכנסות: כ-182 מיליון שקל

צומת רעננה צפון כביש 4. ראובן קסטרו
צומת רעננה צפון כביש 4/ראובן קסטרו

חברת בית וגג מדווחת הבוקר (ג') לבורסה על זכייתה במכרז פומבי שערכה עמידר למכירת מלוא זכויותיה והתחייבויותיה בפרויקט מסוג פינוי בינוי ברחוב מגדל 29-41 במרכז העיר רעננה.

על פי התכנית, במסגרת הפרויקט יהרסו המבנים הקיימים, הכוללים 33 דירות של עמידר ועוד 2 דירות בבעלות פרטית, כשבמקומם תקים בית וגג מתחם מגורים בן 88 דירות חדשות בשלושה בניינים בני 9 קומות כל אחד, עם חניון משותף לכל המתחם.

כמו כן, חברת בית וגג תשווק בפרויקט 53 דירות חדשות, בשטח ממוצע של כ-122 מ"ר בנוי, עם תמהיל דירות מגוון. להערכת החברה, היקף ההכנסות בפרויקט צפוי להיות כ-182 מיליון שקל (לפני מע"מ) והרווח הגולמי הצפוי של הפרויקט יעמוד על כ-40 מיליון שקל.

בתמורה לרכישת זכויות עמידר בפרויקט, תשלם בית וגג לעמידר סך של כ-14.5 מיליון שקל, כולל החזר ההוצאות של עמידר.

רונן עקביה מנכל בית וגג. נמרוד כהן,
רונן עקביה, מנכ"ל חברת בית וגג/נמרוד כהן

המכרז נערך לאחר שהתב"ע להקמת הפרויקט כבר אושרה ופורסמה ברשומות. על פי הערכות בית וגג, היתר בניה לביצוע הפרויקט צפוי להתקבל במהלך שנת 2024.

רונן עקביה, מנכ"ל חברת בית וגג: "אנו פועלים באופן רציף להרחבת הפעילות בתחום ההתחדשות העירונית. מצבה הפיננסי האיתן של החברה, פריסתה הגאוגרפית וניסיונה הרב מאפשרים לנו להמשיך להתרחב ולצמוח במיוחד בתקופה הכלכלית הנוכחית. בכוונתנו להרחיב את פעילותנו ברעננה ובאזורים נוספים כבר בעתיד הקרוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully