וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כבר זכיתם היום בדירה בהנחה? הודעות SMS נשלחו לזוכים

עודכן לאחרונה: 23.1.2023 / 17:15

תבדקו את הנייד: 6,471 הזוכים בהגרלה הרביעית של תכנית דירה בהנחה יקבלו היום ובמהלך הימים הקרובים את הודעת הזכייה. נזכיר כי להגרלה הרביעית נרשמו כ-90 אלף זכאים סך הכל

זוג צעיר משקיף על בניין שנבנה. ShutterStock
בקרוב אצלכם?/ShutterStock

6,471 הזוכים, מתוך כ-90 אלף המשתתפים בסבב ההגרלה הרביעית של תכנית דירה בהנחה, יקבלו היום ובמהלך הימים הקרובים את הודעת הזכייה - כך מדווח הבוקר (ב') משרד הבינוי והשיכון.

זאת, כשבוע לאחר שבוצעה ההגרלה הראשונה בסבב הרביעי של תכנית דירה בהנחה - וכן ההגרלה הראשונה המתקיימת בחסות הממשלה החדשה ותחת כהונתו של שר הבינוי והשיכון החדש, יצחק גולדקנופף.

תוצאות ההגרלות ימסרו לכלל הנרשמים בהודעת טקסט ובדואר אלקטרוני - עבור כל הגרלה אליה נרשם זכאי תשלח הודעה נפרדת. כמו כן, בימים הקרובים ניתן יהיה לראות את התוצאות באזור האישי באתר האינטרנט, בהם גם מיקום הנרשם בתור הממתינים.

זוג צעיר מקבל משכנתא. ShutterStock
המזל שיחק לכם והייתם בין 6,471 הזוכים מתוך 90 אלף המשתתפים? עכשיו תמתינו 4-5 שנים/ShutterStock

הזוכים החדשים יצטרפו לכ-21,000 משקי בית שכבר זכו בשנת האחרונה באפשרות לרכוש דירה בהנחה משמעותית בהגרלות דירה בהנחה.

אם לצנן לרגע את ההתלהבות: חשוב לציין כי חלק גדול מהקרקעות לא ממש זמינות, כך שגם אם המזל שיחק לכם והייתם בין 6,471 הזוכים מתוך 90 אלף המשתתפים - קחו בחשבון שבמקרה הטוב תמתינו 4-5 שנים לדירה, ואולי אפילו יותר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
דירה בהנחה הגרלה רביעית. משרד הבינוי והשיכון, צילום מסך
דירה בהנחה הגרלה רביעית: חשבו את הסיכויים שלכם לזכות/צילום מסך, משרד הבינוי והשיכון

נזכיר, הסבב הרביעי של "דירה בהנחה" נפתח להרשמה ב- 28.12.22 ונסגר ביום ה-8.1.23. להגרלה זו נרשמו, כאמור, כ-90 אלף משקי בית, שהתמודדו על 6,471 דירות ב-57 הפרויקטים, הפרוסים ב-13 יישובים ברחבי הארץ: ירושלים, אשדוד, חיפה, יהוד-מונסון, רמלה, קדימה צורן, אופקים, שדרות, נהריה, נוף הגליל, אלקנה, קרני שומרון, עמנואל.

להגרלה הרביעית בוצעו סה"כ כמיליון הרשמות - כשכל זכאי היה רשאי להירשם לעד שלושה יישובים, ולכלל ההגרלות ביישובים אלו.

יצחק גולדקנופף, שר הבינוי והשיכון: "אני מתרגש ושמח עבור כ-6,500 המשפחות והזוגות הצעירים שזכו באפשרות לרכוש קורת גג בהנחה משמעותית. אני מודע היטב לעובדה שישנם עוד רבים הממתינים לאפשרות לדיור בר-השגה ובימים אלו גורמי המקצוע בהנחייתי עמלים סביב השעון לפעול ולגבש תוכנית שתקדם זאת. אני רואה חובה ואחריות כלפי אזרחי ישראל, כלפי חיילים משוחררים, כלפי אברכים ומשפחות ברוכות ילדים, שיוכלו לגור תחת קורת גג יציבה ואפעל בכל דרך למענם".

שר הבינוי והשיכון, יצחק גולדקנופף, מנכ״ל משרד הבינוי והשיכון, יהודה מורגנשטרן ומנכ"ל רמ"י, יעקב קוינט. אלעד זגמן, ענבה, לשכת העיתונות הממשלתית
שר הבינוי והשיכון, יצחק גולדקנופף, מנכ״ל משרד הבינוי והשיכון, יהודה מורגנשטרן ומנכ"ל רמ"י, יעקב קוינט/לשכת העיתונות הממשלתית, אלעד זגמן, ענבה

יהודה מורגנשטרן, מנכ"ל משרד הבינוי והשיכון: "אפתח בברכות לזוכים, שמצטרפים לאלפי משפחות נוספות שזכו בשנה האחרונה. משרד הבינוי והשיכון ממשיך לעבוד ולגבש תכנית למתן פתרונות למצוקת הדיור תוך איגום משאבים עם שותפינו במטרה לתת מענה הולם וראוי לזוגות הצעירים ולמשפחות הזכאיות בישראל לדיור בר השגה".

יעקב קוינט, מנכ"ל רשות מקרקעי ישראל: "ברכות לאלפי המשפחות שיקבלו היום את הבשורה על זכייתן בסבב ההגרלות הרביעי של דירה בהנחה. הרשות תמשיך לפעול למציאת פתרונות דיור מגוונים בהתאם למדיניות הממשלה בעיקר למי שעדיין אין בבעלותם דירה, ולהקצות קרקעות לטובת כלל צרכי המשק".

  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully