וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רמת גן מתחדשת: שיכון בן 70 שנה יפונה - בתמורה לבניין חדש בן 10 קומות

עודכן לאחרונה: 23.1.2023 / 15:21

קבוצת רוזיו מעמיקה את אחיזתה ברמת גן: פרויקט הבוטיק 'אסף 17' בשכונת חרוזים יוצא השבוע לדרך, לאחר שהחלו עבודות ההריסה והבנייה. היקף הפרויקט נאמד בכ-55 מיליון שקל

פרויקט הבוטיק 'אסף 17' בשכונת חרוזים. יח"צ,
פרויקט הבוטיק 'אסף 17' בשכונת חרוזים יוצא השבוע לדרך, לאחר שהחלו עבודות ההריסה והבנייה/יח"צ

אחרי מספר שנים של עבודה מאומצת, קבוצת רוזיו בהובלתו של יובל רוזיו, החלה השבוע בעבודות ההריסה והבנייה של פרויקט אסף 17 בשכונת חרוזים בר"ג, הנאמד בכ-55 מיליון שקל.

על פי התכנון, במקום 8 הדירות הישנות בבניין בן 3 קומות אשר נבנה בשנות החמישים, ייבנה בניין חדש בן 10 קומות, מעל 2 קומות חניה תת קרקעית, הכולל 26 יחידות דיור. היקף הבניה הכולל נאמד בכ-2500 מ"ר. תמהיל הדירות כולל דירות 2,3,4 חדרים בשטחים של 50-90 מ"ר, בנוסף ל-12 מ"ר מרפסת שמש ודירת פנטהאוז אחת המשתרעת על כל הקומה.

פרויקט אסף 17 מצטרף לפרויקטים משמעותיים נוספים שמבצעת קבוצת רוזיו בעיר רמת גן, בשכונות הגפן ונחלת גנים, בהיקף של כולל של כ-500 מיליון שקל.

5 דקות הליכה מתל אביב

שכונת חרוזים ממוקמת בסמוך לפארק הירקון, מוקפת ריאות ירוקות, שקטה ואינטימית אך גם קרובה מאוד לאזור המשרדים והתעסוקה של הבורסה בר"ג, כשמעבר לגשר ההלכה, במרחק של כ-5 דקות הליכה, נמצאת תל אביב.

השכונה גובלת עם רחוב אבא הלל המרושת בתחבורה ציבורית וכן קרובה ליציאה לכביש 4 ונתיבי איילון. הקו האדום של הרכבת הקלה יעבור בסמוך לשכונה. בסמוך לשכונה אמורה להיפתח במרחק 10 דקות הליכה תחנה של הקו האדום, שתהפוך את הנסיעה למרכז תל אביב לקלה ונעימה. בנוסף, אחד מקווי הרכבת התת קרקעית (מטרו) שאמורה להיבנות בגוש דן אמור לעבור בדרך נמיר, עם תחנה במרחק של כרבע שעת הליכה מהשכונה.

פרויקט הבוטיק 'אסף 17' בשכונת חרוזים. שי בן סניור,
פרויקט הבוטיק 'אסף 17' בשכונת חרוזים/שי בן סניור

יובל רוזיו, מבעלי קבוצת רוזיו, ציין: "אנו מודים לדיירים על הבחירה בנו כחברה היזמית של הפרויקט המבטאת את אסטרטגיית הקבוצה של איתור הזדמנויות באזורי ביקוש. פרויקט אסף 17 נמצא בלב שכונת חרוזים השקטה והמבוקשת, מציע חיי קהילה ואינטימיות לצד קרבה למוקדי תעסוקה מרכזים, צירי תנועה ותחבורה ראשיים וקרבה לפארק הירקון ולתל אביב".

יובל רוזיו, מבעלי קבוצת רוזיו. ניב קנטור,
יובל רוזיו, מבעלי קבוצת רוזיו/ניב קנטור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully