וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תמורת כ-135 מיליון שקל: צמח המרמן במו"מ למכירת פרויקט 'כרמיאלה'

עודכן לאחרונה: 23.1.2023 / 13:54

חברת צמח המרמן מדווחת לבורסה על מו"מ למכירת זכויותיה בפרויקט השכרה לטווח ארוך שהקימה בשכונת רבין בכרמיאל, הכולל 100 יח"ד וכ-750 מ"ר בשטחי מסחר, בתמורה ל-134.7 מיליון שקל

פרויקט "כרמיאלה" של צמח המרמן בכרמיאל. יח"צ,
פרויקט "כרמיאלה" של צמח המרמן בכרמיאל/יח"צ

חברת צמח המרמן מדווחת לבורסה לני"ע בת"א על מו"מ למכירת זכויותיה בפרויקט השכרה לטווח ארוך שהקימה בכרמיאל, הכולל 100 יח"ד וכ-750 מ"ר בשטחי מסחר, לקרן הריט Rent It(רנט איט) בתמורה ל-134.7 מיליון שקל

צמח המרמן סיימה בשנה שעברה את הקמתו של פרויקט "כרמיאלה" בשכונת רבין בכרמיאל, שנבנה במסגרת מכרז של "דירה להשכיר", החברה הממשלתית לדיור ולהשכרה. המכרז היה בשנת 2018 והפרויקט היה פרויקט הדיור להשכרה לטווח ארוך הראשון בפריפריה, שזכאי להטבות מס על-פי החוק לעידוד השקעות הון, ובכך תיהנה החברה מהנחה במס על מכירה זו.

הדירות להשכרה לטווח ארוך הן חלק מפרויקט "כרמיאלה הדור הבא" של צמח המרמן, שבמסגרתו החברה שיווקה בשוק החופשי שני מגרשים ובהם 88 יחידות דיור בבנייה מרקמית בבניינים בני 4-6 קומות ובתמהיל של דירות 3,4,ו-5 חדרים, דירות גן ופנטהאוזים.

לדברי חיים פייגלין, מנכ"ל צמח המרמן, "פרויקט הדיור להשכרה בכרמיאל מאפשר דיור בר השגה בפריפריה והוא דוגמה טובה לניסיונות הממשלה לשנות את תרבות המגורים בישראל, ולפתח את שוק השכירות כתחליף לרכישת דירות חדשות. העיר כרמיאל צמחה משמעותית בשנים האחרונות ונחשבת כיום למבוקשת מאוד למגורים. אנחנו מאמינים בעיר ובנינו בה מאות דירות בשנים האחרונות, כמו כן לאחרונה רכשנו בעיר קרקע בת 25 דונם ביחד עם שותפים ואנו עוסקים בתכנון הפרויקט שיקום בה".

חיים פייגלין, מנכ"ל צמח המרמן. ינאי אלפסי,
חיים פייגלין, מנכ"ל צמח המרמן/ינאי אלפסי

צמח המרמן מציינת בדיווח לבורסה, כי ההסכם למכירת הפרויקט, ככל שייחתם, צפוי לכלול מספר תנאים מתלים להשלמתו ובהם קבלת אישור הבנק המלווה של הפרויקט, קבלת אישור חברת "דירה להשכיר" וקבלת אישור משרד הכלכלה והתעשייה לעסקה.

קרן Rent It - קרן ריט למגורים, אותה ייסד ומנהל שרון תוסייה-כהן, השלימה לאחרונה גיוס של 280 מיליון שקל. הקרן מתכננת להשקיע סך של מיליארד שקל ברכישת דירות והשכרתן.

הקרן ביצעה רכישות לאחרונה בקרית גת ובנתניה. בין המשקיעים בקרן נמנים פועלים אקוויטי (זרוע ההשקעות של בנק הפועלים) כלל ביטוח, עמיתים (קרנות הפנסיה הוותיקות), יובל כהן, משפחת יסלזון ועוד שורה של משקיעים פרטיים.

יו"ר הקרן הוא אהרן פוגל וסמנכ"ל הכספים רו"ח יוחאי אבטן. צמח המרמן מיוצגת בעסקה ע"י משרד עוה"ד שחף, סלעי , גולדנברג עו"ד, את קרן הריט "רנט איט" מייצג משרד עו"ד גדעון חתוכה.

  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully