וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הממשלה אישרה: אמנון מרחב - מנכ"ל משרד הכלכלה והתעשיה

עודכן לאחרונה: 15.1.2023 / 17:04

הממשלה אישרה הבוקר את מינויו של אמנון מרחב לתפקיד מנכ"ל משרד הכלכלה והתעשיה. בתפקידיו האחרונים, שימש כמנכ"ל התאחדות הקבלנים בוני הארץ ומנכ"ל עיריית ירושלים

עו"ד אמנון מרחב. כפיר סיון,
עו"ד אמנון מרחב/כפיר סיון

הממשלה אישרה הבוקר (ראשון) את הצעתו של השר ניר ברקת, למנות את עו"ד אמנון מרחב לתפקיד מנכ"ל משרד הכלכלה והתעשיה.

אמנון מרחב, עורך דין מזה 28 שנה, נשוי ואב לארבעה ילדים, מגיע עם ניסיון עשיר במגזר העסקי והציבורי ומילא שורה של תפקידי ניהול משמעותיים, וביניהם מנכ"ל עיריית ירושלים, מנכ"ל התאחדות הקבלנים בוני הארץ, יועמ"ש עיריית ירושלים, יו"ר החברה הכלכלית לפיתוח מודיעין בע"מ ועוד.

מרחב המתגורר במודיעין מכבים-רעות, מחזיק בתואר ראשון במשפטים ובמדע המדינה ותואר שני במנהל עסקים, ומתמחה בתחום המשפט המנהלי, אזרחי-מסחרי, מקרקעין ודיני עבודה. מרחב נשוי ואב לארבעה ילדים ומתגורר במודיעין מכבים רעות.

ניר ברקת בהתכנסות ממשלת ישראל ה37 בבית נשיא המדינה, 29 בדצמבר 2022. ראובן קסטרו
ניר ברקת, שר הכלכלה והתעשיה: "נוביל את המשרד להישגים שישפיעו לחיוב על כל אזרח״./ראובן קסטרו

שר הכלכלה והתעשיה, ניר ברקת, בירך את מרחב עם כניסתו לתפקיד, ואמר כי "אמנון מרחב הוא מינוי מקצועי מעולה בהיותו מנהל עתיר ניסיון וכישרון שניהל ארגונים גדולים ומורכבים והוביל אותם להצלחות רבות. מרחב מגיע לתפקיד מנכ"ל משרד הכלכלה והתעשיה עם ידע רב והיכרות מצוינת עם תחומים רלוונטיים כגון משפטים, רגולציה, המגזר העסקי וזאת בשילוב יחסי אנוש מעולים. אני סמוך ובטוח שיחד איתי, המנכ"ל הנבחר וכל הדרג המקצועי של משרד הכלכלה והתעשיה, נוביל את המשרד להישגים שישפיעו לחיוב על כל אזרח".

מנכ"ל משרד הכלכלה והתעשיה הנכנס, אמנון מרחב: "אני מודה לשר הכלכלה והתעשיה ניר ברקת ולחברי הממשלה על האמון שנתנו בי. לפנינו אתגרים כבירים ובראשם משבר יוקר המחייה בישראל שמשפיע על כל אזרח. אני נרגש לקראת האתגרים שלפנינו ובטוח שנוכל להם".

  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully