וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

'קוף' שהשתלט על הדירה? ביהמ"ש פסק לפנות אם ל-2 ילדים מדירתה

עודכן לאחרונה: 15.1.2023 / 12:51

לא קנה את סיפור ה-'קוף' שהשתלט על הדירה: אם לשני ילדים שנקלעה לחובות כבדים ולא שילמה כשנתיים דמי שכירות לאיש שרכש ממנה את דירתה - תפונה ממנה לאחר שבית המשפט המחוזי בתל אביב דחה את ערעורה

אדם מצלצל בפעמון דלת הכניסה. ShutterStock
'קוף' שהשתלט על הדירה? ביהמ"ש פסק לפנות אם ל-2 ילדים מדירתה/ShutterStock

לאחר שנקלעה לחובות כבדים ולא שילמה במשך כשנתיים דמי שכירות לאיש שרכש ממנה את דירתה במרכז הארץ - אם לשני ילדים תפונה מהדירה. זאת, לאחר שבית המשפט המחוזי בתל אביב דחה את הערעור שהגישה ולא 'קנה' את טענתה כי מדובר ב-'קוף' שהשתלט על דירתה תוך איומים קשים.

בא כוחה טען בין היתר בבית המשפט כי השניים ניצלו את המצוקה הכלכלית שלה, שכן לדבריה היא ביקשה לקבל הלוואה בשוק האפור לאחר שהבנקים לא היו מוכנים לכך. המלווים הציעו לה, לטענתו, "להעביר את הדירה על שם מישהו שהם כינו קוף".

הדיירת טענה כי סוכם שאדם אחר יקח משכנתה על שמו לכיסוי חובותיה, הדירה תועבר על שמו למשך כשנה, במהלכה היא תשלם לו 8,000 שקל לחודש עבור החזר המשכנתה, ולאחר שדירוג האשראי בבנק יאפשר לה לקחת משכנתה, הדירה תירשם שוב על שמה.

לטענתה, כעבור שנה, דירוג האשראי שלה לא השתנה ואיימו עליה כי כל עוד "לא תעשה בעיות" היא תקבל חזרה את הדירה. לדבריה, מדובר בארגון עברייני מסודר שמחזיק באמתחתו אנשי קש ומנצל אנשים תמימים תוך איומים קשים.

ביהמ"ש קיבל את עמדת עו"ד שי שמש ממשרד כהן שמש, בא כוחו של בעל הדירה, שטען כי סיפור ה-'קוף' מופרך וכי הוא רכש את הדירה במיטב כספו והשכיר אותה לדיירת ממנה רכש את הדירה.

שופטת בית המשפט המחוזי, איריס לושי-עבודי, דחתה כאמור הערעור וקבעה כי עליה לפנות את הדירה. השופטת הוסיפה כי הנאמן שמונה טען שהיא לא משתפת פעולה, מסתירה נכסים ולא משלמת לקופת הכינוס.

  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully