וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קבוצת שובל הנדסה רכשה 2 מגרשים ביקנעם עילית

עודכן לאחרונה: 11.1.2023 / 9:32

קבוצת שובל הנדסה רכשה 2 מגרשים ממושב אליקים במסגרת הסדר קרקעות ההשבה על הבעלות של רמ"י, בשטח כולל של כ-6,400 מ"ר להקמת שטחי מגורים ומסחר ביקנעם עילית

פרויקט שובלים ביקנעם עילית. ערן לביא,
פרויקט שובלים ביקנעם עילית/ערן לביא

קבוצת שובל הנדסה, באמצעות חברת שובל מתחמי מגורים בע"מ בבעלותו של היזם משה מילר, מדווחת כי רכשה ממושב אליקים 2 מגרשים בשטח כולל של כ-6,400 מ"ר להקמת שטחי מגורים ומסחר ביקנעם עילית.

הקרקעות התקבלו במסגרת הסדר קרקעות ההשבה על הבעלות של רמ"י בשכונת שער הגיא בעיר יקנעם. בימים אלו הגישה חברת שובל מתחמי מגורים בקשה להיתר בניה עבור המגרש הראשון, בשטח של כ-3448 מ"ר, בו מתוכננות להיבנות כ-60 יח"ד בשני מבני מגורים.

המגרש השני של המסחר נמצא בתהליך העברת הזכויות ע"י רמ"י. גודלו של המגרש כ-2,950 מ"ר, עתידים להיבנות בו שטחי מסחר ומשרדים.

כמו כן, חברת שובל מתחמי מגורים סיימה לאחרונה לבנות בשכונת שער הגיא ביקנעם עילית כ-140 יח"ד, ובימים אלו היא בונה בשכונה 2 מגדלי מגורים של 20 קומות.

קו ראשון ליער

לדברי מנהלת המכירות של פרויקט המגורים שובלים, טליה לוי, מדובר במגרש במיקום ייחודי - קו ראשון ליער עם נוף לכיוון הר הכרמל.

לדברי סמנכ"ל שיווק ופיתוח עסקי בחברת שובל מתחמי מגורים, ישי רוט, "יקנעם נחשבת לאחד ממוקדי הביקוש הנדל"ני בישראל, אנחנו מאד מאמינים בעיר. המעטפת הסביבתית של הפרויקט תכלול מרכז מסחרי כפרי, מרפאות, חדר כושר ומשרדים אשר ישרתו את תושבי השכונה זאת לצד גני ילדים ובית ספר הנבנים בשכונה".

את הפרויקט מתכנן אדריכל תמיר לזר. ליווי משפטי ב"כ שובל, עו"ד הדס יובל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully