וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שביל החלב של פרשקובסקי: עסקת קומבינציה במתחם טרה בתל אביב

עודכן לאחרונה: 5.1.2023 / 21:04

על פי העסקה, פרשקובסקי מניבים תקבל כ-34 אלף מ"ר בייעוד למשרדים, מסחר ו-57 דירות להשכרה; בעלי הזכויות על המקרקעין יקבלו כ-140 דירות ותמורה כספית בסך של כ-100 מיליון שקל

שרון פרשקובסקי, מנכ"ל פרשקובסקי השקעות. טל גבעוני,
שרון פרשקובסקי, מנכ"ל פרשקובסקי השקעות/טל גבעוני

מהלך מעניין נוסף של חברת פרשקובסקי: החברה מדווחת היום (ה') לבורסה על הסכם קומבינציה במתחם טרה בנחלת יצחק תל אביב.

במסגרת העסקה, פרשקובסקי מניבים בע"מ, חברה בת בבעלות מלאה של החברה, תקבל כ-34 אלפי מ"ר בייעוד למשרדים ומסחר ו-57 יח"ד בייעוד להשכרה, ואילו בעלי הזכויות במקרקעין יהיו זכאים לכ-140 יח"ד בייעוד למגורים וכן לתמורה כספית שתשולם במזומן בסך של כ-100 מיליון שקל.

המקרקעין עליהם דווחה העסקה הינם חלק מחטיבת קרקע בשטח כולל של כ-2 דונם, במתחם בן שמן בתל אביב-יפו, ברחובות גינוסר, בן שמן ומוזס יהודה ונח בתל אביב-יפו.

כמו כן, במסגרת העסקה, התחייבה פרשקובסקי מניבים, כתנאי לפתיחת תיק לקבלת היתר בניה, לבנות על חשבונה מבנה ציבור בשטח של כ-1,724 מ"ר שטח עיקרי וכ-776 מ"ר שטחי שירות. עוד נקבע בהסכם כי בעלי הזכויות יהיו זכאים לתמורה נוספת בגין רווחיות, ככל ששיעור הרווח של פרשקובסקי מניבים מהפרויקט יעלה על שיעור רווחיות כפי שנקבע בהסכם.

מגדלים ובניינים במרכז העיר תל אביב. ShutterStock
עסקת ענק לפרשקובסקי בתל אביב/ShutterStock

עוד, פרשקובסקי מניבים מדווחת כי התקשרה בהסכם עם כ-52.6% מבעלי הזכויות במקרקעין, כאשר לצורך הוצאת הפרויקט לפועל נדרש, בין היתר, להתקשר בהסכם ביחס למלוא הזכויות במקרקעין. החברה התחייבה להעמיד ערבות לטובת בעלי הזכויות בקשר עם מלוא התחייבויות פרשקובסקי מניבים בקשר עם העסקה.

פרשקובסקי מניבים מדווחת לבורסה כי תישא בכל התשלומים וההוצאות הכרוכות בתכנון ובבנייה של הפרויקט, כאשר הצדדים ישלמו את המיסים החלים עליהם בהתאם ובכפוף להוראות כל דין. על פי הדיווח, בכוונת פרשקובסקי מניבים לממן את התמורה הכספית מהון עצמי ומימון בנקאי. נכון למועד הדיווח, טרם סוכמו התנאים בקשר עם היקף המימון ו/או תנאיו.

עורכי הדין שהובילו את חתימת ההסכם: עו"ד לירון רוט, אשר ייצגה את חברת פרשקובסקי, ועו"ד צחי נרקיס ועו"ד יעל נתן ממשרד עו"ד מ.פירון ושות', שייצג את בעלי הזכויות בקרקע.

  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully