וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנורה מבטחים נכנסת לתחום המרכזים הלוגיסטיים

עודכן לאחרונה: 4.1.2023 / 11:37

חברת הביטוח מנורה מבטחים נכנסת לתחום מבטיח נוסף: החברה הודיעה כי תחזיק ב-49% ממניות חברת נדב ב. לוגיסטיקה של נדב בלילה, העוסקת בייזום והשכרה של שטחי תעשייה ומרכזים לוגיסטיים ברחבי הארץ

עובד סורק פריטי מלאי במחסן. ShutterStock
מנורה מבטחים נכנסת לתחום המרכזים הלוגיסטיים/ShutterStock

מנורה מבטחים מדווחת על הצטרפותה כשותפה לחברת נדב ב. לוגיסטיקה, הנמצאת בשליטת איש העסקים נדב בלילה, ועוסקת בייזום והשכרה של שטחי תעשייה ומרכזים לוגיסטיים ברחבי הארץ.
לחברה קרקעות מאושרות לבניה של מרכזים לוגיסטיים במיקומים אטרקטיביים במרכז הארץ על צירי תנועה מרכזיים כמו אשדוד, עד הלום תימורים, יואב ועוד.

מנורה מבטחים תשקיע בחברה לפי שווי של כ-300 מיליון שקל (אחרי הכסף). ההשקעה תחזק את ההון העצמי של החברה ותאפשר לה להמשיך בקצב הצמיחה בו היא נמצאת בשנים האחרונות.

נציין כי זוהי השקעה שניה של מנורה ביחד עם נדב בלילה, כאשר מוקדם יותר השנה רכשה ממנו מחצית מקניון "כרמי גת סנטר", המצוי בלב השכונה החדשה כרמי גת.

עוזי לוי, מנכ"ל מנורה מבטחים נדל"ן. עופר חן,
עוזי לוי, מנכ"ל מנורה מבטחים נדל"ן/עופר חן

לדברי עוזי לוי, מנכ"ל מנורה מבטחים נדל"ן: "תחום המרכזים הלוגיסטיים הינו אחד מתחומי הנדל"ן המתפתחים ביותר בשנים האחרונות, וזאת בשל מספר סיבות, ביניהן: חיזוק שרשרת האספקה של פירמות ועליה בנפחי המסחר האלקטרוני. נדב בלילה הינו איש עסקים מוכשר ומנוסה ואנו שמחים לשתף פעולה ולהוביל את החברה לגידול והתפתחות".

"אנו מאמינים כי תחום הלוגיסטיקה הוא תחום השקעה שיניב תשואות נאות בשנים הקרובות, כל זאת על מנת לגוון ולהשביח את תיק ההשקעות לטובת העמיתים. במסגרת זו אני רוצה להודות לשוהם ולדמן ראש תחום נדל"ן ישראל שהוביל את המו"מ".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
נדב בלילה, בעלים ומנכ"ל החברה. עופר חן,
נדב בלילה, בעלים ומנכ"ל החברה/עופר חן

לדברי נדב בלילה, בעלים ומנכ"ל החברה: "אנו מברכים על השקעתה של קבוצת מנורה מבטחים בחברה. מדובר בשותף אסטרטגי ראשון במעלה, שיעזור להמשיך ולפתח את פעילות החברה בתחום התעשייה והמרכזים הלוגיסטיים, וכן את התכנית העסקית רב השנתית להקמת מרכזי תעשיה ומרכזים לוגיסטיים נוספים ברחבי הארץ".

  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully