וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוקס תעביר את משרדיה - ותאחד את הקבוצה תחת קורת גג אחת

עודכן לאחרונה: 3.1.2023 / 14:24

קבוצת פוקס חתמה על הסכם לרכישה והשכרה של שטחי משרדים בפרויקט ביג פתח תקווה. הקבוצה תעביר את משרדיה ותאחד את פעילויות הקבוצה, המטה וההנהלה תחת קורת גג אחת

הראל ויזל מנכ"ל ובעלים קבוצת פוקס בבורסה לניירות ערך בת"א, 5 בספטמבר 2010. ראובן קסטרו
הראל ויזל: קבוצת פוקס מתאחדת תחת קורת גג אחד/ראובן קסטרו

עוברת לפתח תקווה: קבוצת פוקס חתמה על הסכם עם חברת ביג לרכישה והשכרה של שטחי משרדים בפרויקט ביג פתח תקווה - כאשר הקבוצה תעביר למתחם החדש את כלל משרדיה, ותאחד את פעילויות הקבוצה, המטה וההנהלה תחת קורת גג אחת. כיום, משרדי מטה החברה העיקריים ממוקמים במתחם איירפורט סיטי.

המתחם החדש, שיוקם במסגרת פרויקט מתחם ביג פ"ת, יכלול מגדל בן כ-38 קומות של משרדים (מעל קומות חניונים ושתי קומות מסחר), העתיד לשמש מאות עובדים וההשקעה בו מוערכת בכ-143 מיליון שקל. המגדל מהווה חלק מפרויקט כולל אשר יוזמת ביג על המקרקעין, ויכלול עירוב שימושים.

בשטח המיועד, כאמור יאוכלסו כלל משרדי קבוצת פוקס, המטה וההנהלה של החברה ושל מותגיה. הפרויקט ממוקם במתחם ביג על ציר רחוב ז'בוטינסקי בעיר פתח תקווה 2022 ומועד האכלוס המשוער צפוי להתקיים במהלך 2027.

פרטי העסקה

במסגרת העסקה, רכשה קבוצת פוקס מחצית הקומות העליונות (high zone) בהיקף של כ-15,000 מ"ר, בתוספת חלק יחסי משטחי מבואה, שטחים טכניים וכו', בהיקף של כ-1,000 מ"ר נוספים, וכן 200 מקומות חניה תת קרקעיים.

לחברה הוענקה האופציה לרכוש שטחים נוספים במגדל, אשר יהוו את המחצית התחתונה המסוימת של חלק המבנה המצוי בקומות התחתונות בבניין (low zone), בהיקף של כ-20,000 מ"ר ברוטו. בנוסף, תתקשר החברה בהסכם שכירות, במסגרתו היא תשכור את הממכר ואת כל יתרת שטחי ה-high zone במגדל, בהיקף כולל של כ-30,000 מ"ר ברוטו וכן 400 מקומות חניה. תקופת השכירות של החברה במושכר, כולל אופציות, תהא במצטבר 24 שנים ו-11 חודשים.

את פוקס ליוו בעסקה עורכי הדין אמיר חן, שרונה חיים פור-אברמוביץ וקובי נפשי ממשרד עו"ד פישר בכר חן. את ביג ייצגו עורכי הדין חנוך מורגנשטרן וחן דסטגור ממשרד עו"ד סלומון ליפשיץ ושות'.

תכנון משרדי הקבוצה יתבצע על ידי גינדי סטודיו, משרד אדריכלות העוסק בתכנון סביבות עבודה מתקדמות, שבין הפרויקטים המובילים שלו נמנים: קמפוס מיקרוסופט החדש בהרצליה, קמפוס מובילאיי בירושלים, קמפוס אינטל בחיפה, המטה החדש של בנק הפועלים בת"א ועוד.

  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן
  • פוקס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully