וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מגמה חיובית: שווקו אלפי דירות להשכרה ארוכת טווח בשנת 2022

עודכן לאחרונה: 2.1.2023 / 15:56

החברה הממשלתית דירה להשכיר הודיעה בסוף השבוע האחרון על השלמתם המוצלחת של שני מכרזים נוספים להשכרה ארוכת טווח - המצטרפים לאלפי דירות להשכרה ששווקו בשנת 2022

הדמיה: השכונה החדשה, דרום תל השומר. איוולב מדיה,
הדמיה: השכונה החדשה, דרום תל השומר/איוולב מדיה

חברת אשטרום מדווחת על זכיה במכרז לשכירות ארוכת טווח במתחם תל השומר, הכולל 125 יחידות דיור להשכרה למשך 20 שנה - כמחצית מהן במחיר מופחת. שטח המתחם הוא כשבעה דונם והוא יכלול בניינים בני 15 קומות. אשטרום תשלם כ-165 מיליון שקל.

זהו המתחם הרביעי במודל דירה להשכיר שהושלם שיווקו בתל השומר. במתחמים הקודמים זכו חנן מור וגזית גלוב, ושבוע שעבר זכתה במכרז על המתחם השלישי חברת אקרו. סה"כ בכל ארבעת המתחמים ייבנו מעל 800 יחידות דיור להשכרה ארוכת טווח.

תוכנית "תל השומר" ממוקמת מצפון לדרך מס' 461, מדרום למרכז הרפואי שיבא תל השומר וממערב לדרך מוטה גור, על התוואי של הקו הסגול של הרכבת הקלה.

אתר בנייה בעיר אשקלון. ShutterStock
מגמה חיובית: אלפי דירות חדשות בשנת 2022 מיועדות להשכרה לטווח ארוך/ShutterStock

בנוסף, בסוף השבוע האחרון הושלם בהצלחה מכרז נוסף לשני מתחמים לדיור להשכרה ארוכת טווח בבאר יעקב. המתחמים הינם בשטח של 18,000 מ"ר הכוללים 529 יחידות דיור בבניינים בני כ-20 קומות, שיוצעו להשכרה למשך 20 שנה. גם כאן, כמחצית מיחידות הדיור יושכרו במחיר מופחת.

במתחם הראשון, הכולל 273 יח"ד זכתה חברת פרשקובסקי והיא תשלם על הקרקע, כ-210 מיליון שקל, כולל מע"מ ופיתוח. במתחם השני, הכולל 256 יח"ד, זכתה חברת אשטרום והיא תשלם כ-174 מיליון שקל, כולל מע"מ ופיתוח.

כמו כן, בבאר יעקב כבר מוקם בימים אלו פרויקט בן 279 יח"ד להשכרה ארוכת טווח במודל "דירה להשכיר", על ידי החברות מגוריט ומנרב.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

תנופת שיווקים של דירה להשכיר

בשנתיים האחרונות דירה להשכיר נמצאת בתנופת שיווקים, כשב-2021 שיווקה החברה 6,550 יחידות דיור ובשנת 2022 שברה את השיא וחצתה את רף שיווקים זה.

ענבל דוד, מנכ"לית דירה להשכיר: "ברכות לחברות הזוכות במכרזים ולעיריית רמת גן ובאר יעקב, על חלקן במהפכת הדיור להשכרה ארוכת הטווח בישראל. דירה להשכיר, יחד עם רמ"י, נמצאות בשנתיים החולפות בתנופת שיווקים חסרת תקדים של דיור להשכרה ארוכת טווח. בשנת 2021 שיווקנו למעלה מ- 6,550 יחידות דיור ואנו מסכמים את שנת 2022 עם שיא חדש של שיווקים".

עוד, אומרת דוד, "נמשיך להגדיל את היצע הדירות להשכרה ארוכת טווח, על מנת לספק למשקי הבית הגרים בשכירות והכורעים תחת נטל עלויות המחייה, פתרון דיור ארוך טווח יציב וודאי בתנאים ובמחירים. הדיור להשכרה ארוכת טווח הוא פתרון דיור הכרחי וחיוני גם בישראל, ובהינתן פתרון אטרקטיבי זה ומסה משמעותית של שיווקים, הוא מהווה וימשיך להוות אלטרנטיבה ראויה לציבור שוכרי הדירות בישראל."

ענבל דוד, מנכ"לית דירה להשכיר. דורון לצטר,
ענבל דוד, מנכ"לית דירה להשכיר/דורון לצטר

ינקי קוינט, מנהל רשות מקרקעי ישראל: "ברכות לזוכים במכרזים. בעקבות המכרזים יבנו מאות דירות נוספות להשכרה בלב אזור הביקוש. 50% מהדירות להשכרה ארוכת טווח תהינה במחיר מופחת ובכך תינתן הזדמנות חשובה ונדרשת למשפחות וצעירים שאין בבעלותם דירה וממתינים להזדמנות לעבור לדירה משלהם, גם אם בשכירות ארוכת טווח, במחיר מופחת. אין ספק שמכרזים מסוג זה, מייצרים פתרונות למי שידם אינה משגת לרכוש דירה משלהם ומגדילים את מאגר הדירות למחוסרי דיור".

שמאי קמה, מנכ"ל אשטרום מגורים להשכרה: "אנו שמחים מאוד על הזכייה בפרויקטים החדשים בבאר יעקב ותל השומר, הצפויים לכלול כ-400 יח"ד, אשר יצטרפו לפרויקטים נוספים ומשמעותיים של החברה, הכוללים כ-2,000 יח"ד דיור בת"א, ירושלים, חיפה ואור יהודה. מדובר באזורי ביקוש משמעותיים, המצויים בסמיכות לרכבת הקלה ולאזורי התעסוקה המרכזיים של גוש דן. פעילות הדיור להשכרה של קבוצת אשטרום נמצאת במגמת גידול עקבית ומתמדת, והיא מהווה את אחד ממנועי הצמיחה המשמעותיים של הקבוצה לשנים הבאות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully