וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הממשלה החדשה מוחקת (ליטרלי) את מזרח ירושלים

עודכן לאחרונה: 2.1.2023 / 11:40

סיפוח על הנייר? במכתב רשמי שהפיץ, קורא שר הבינוי והשיכון החדש לשותפיו בממשלה ושכניו למשרד בקרית הממשלה מזרח ירושלים: "ירושלים המאוחדת אחת היא - הצטרפו אלי לתיקון העיוות"

המכתב הרשמי שהפיץ שר הבינוי והשיכון החדש, יצחק גולדקנופף, לעמיתיו. מכתב רשמי,
המכתב הרשמי שהפיץ שר הבינוי והשיכון החדש, יצחק גולדקנופף, לעמיתיו/מכתב רשמי

עוד לא עברו 24 שעות מכניסתו לתפקיד באופן רשמי - וכבר הורה שר הבינוי והשיכון החדש, יצחק גולדקנופף, על צעדו הראשון בממשלה החדשה, וכן, למרות שכבר הסכים כי הוא קיים - אין שום קשר למשבר הדיור.

במכתב רשמי שהפיץ השר לשותפיו הקואליציוניים ושכניו בקרית הממשלה מזרח ירושלים, קורא גולדקנופף לספח את הקריה במזרח ירושלים, לה שותפים משרד השיכון, מטה משטרת ישראל ומשרד המדע והטכנולוגיה. טוב, לספח אולי אין לו סמכות, אבל על הנייר בהחלט כן.

גולדקנופף כותב במכתב, שנכתב על גבי נייר המכתבים הרשמי של המשרד, כי לא ייתכן שכתובת המשרד המופיעה במכתב הרשמי, היא 'קרית הממשלה מזרח ירושלים' - שכן "ירושלים המאוחדת אחת היא, ואין זה דבר פעוט שנייר ממשלתי רשמי ינציח את חלוקת העיר דה פקטו".

אז מה כתוב במכתב?

במכתב הרשמי, שיצא כאמור לשר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר, ושר המדע והטכנולוגיה, אופיר אקוניס, כותב גולדקנופף: "כשנכנסתי הבוקר בשעה טובה למשרד השיכון, שמתי לב לכך שעל נייר המכתבים הרשמי של המשרד מופיעה כתובת המשרד - קרית הממשלה מזרח ירושלים... ירושלים המאוחדת אחת היא, אין זה דבר פעוט שנייר ממשלתי רשמי ינציח את חלוקת העיר דה פקטו".

עוד, כותב גולדקנופף, "מה לנו כי נלין על מדינות אחרות בעולם שלא מכירות בריבונותנו על כל ירושלים עיר הקודש, בשעה שבנייר רשמי של ממשלת ישראל עיר הבירה מחולקת למזרח ומערב?!".

בסיום המכתב, קורא השר גולדקנופף לעמיתיו להצטרף אליו "לתיקון העיוות", ולפעול למען שינוי הכתובת באתר הממשלתי, השילוט והמכתבים הרשמיים.

ממשלת קוסמטיקה - עולה הרבה כסף

מירי רגב לא אוהבת את הצבע הסגול עליו הורתה קודמתה מירב מיכאלי, והנחתה את כל שלוחות המשרד לשנות בחזרה את כל צבעיו בחזרה לכחול לבן. גולדקנופף, לא אוהב את הכתובת 'קרית ממשלה מזרח ירושלים' שמופיעה על נייר המכתבים הרשמי של הממשלה.

כמה עולה כל שינוי כזה? נזכיר כי היו כבר שרים כאלה שהחליטו לשנות מותגים. לדוגמה, לפני כעשור, במשרד השיכון והבינוי של אורי אריאל, החליטו להוביל מהלך שימתג את המשרד הוותיק בעלות של 141 אלף שקל. בנוסף להשמטת המילה "שיכון" משמו של המשרד, הוחלט כי ישונה גם הלוגו למגן דוד המורכב מ-27 "בתים" בצבעים של אדום, צהוב, כתום וירוק. אותו לוגו, לדבריו של השר, "ילווה את הורדת מחירי הדיור".

שינויים כאלו לא נגמרים כמובן בהכנת הלוגו ושינוי השם, אלא גם בניירת מכתבים חדשה, חותמות חדשות, שילוט חדש, פרסומים חדשים, וכו' - היכולים להגיע לכדי מיליוני שקלים מכספי הציבור.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
מירי רגב בראיון באולפן וואלה 24 ביולי 2022. ראובן קסטרו
שרת התחבורה, מירי רגב: הצבע הסגול לא בא לה טוב/ראובן קסטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully