וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורסמו הזוכות במכרז רמ"י להקמת מאות דירות ביבנה - חלקן במחיר מופחת

עודכן לאחרונה: 28.12.2022 / 15:05

החברות בוני התיכון, גרופית וגשם החזקות מדווחות היום על זכיה במכרזים במסגרת דיור במחיר מטרה של רשות מקרקעי ישראל לבניית מאות יחידות דיור ביבנה. רוב הדירות בפרויקטים ישווקו במסלול מחיר מופחת

מיכאל פישר בנייה. ShutterStock
רוב הדירות בפרויקט ישווקו במסלול מחיר מופחת/ShutterStock

החברות בוני התיכון, גרופית וגשם החזקות מדווחות היום (ג') על זכיה במכרזים במסגרת 'דיור במחיר מטרה' של רשות מקרקעי ישראל, לבניית מאות דירות ביבנה.

חברת בוני התיכון דיווחה על זכייתה במכרז רמ"י להקמת 322 דירות ב-7 בניינים וכ-700 מ"ר למסחר ביבנה. במכרז נקבע כי 258 מכלל הדירות בפרויקט ישווקו במסלול מחיר מופחת - מחיר מקסימום של 17,066 שקל למ"ר דירתי (כולל מע"מ) ובתוספת הנחה של 20% למחיר הדירה הסופי. 64 הדירות הנותרות ישווקו לכלל הציבור בתנאי ובמחירי שוק חופשי.

בהתאם להצעת החברה, התמורה המופחתת בגין חכירת המקרקעין מסתכמת לסך של כ-37 אלף שקל בתוספת מע"מ, לא כולל הוצאות הפיתוח בפרויקט שתשלם החברה לרמ"י בסך של כ-79,574 אלף שקלים. החברה צופה כי הפרויקט יניב הכנסות של כ-600 מיליון שקל.

קרן בן סימון, סמנכ"לית פיתוח עסקי בוני התיכון: "הזכיה במכרז מהווה הרחבה של פעילותינו ביבנה לצד פרויקטי התחדשות עירונית שאנחנו מקדמים בעיר. מדובר במתחם משמעותי בהיקף של 322 דירות ושטחי מסחר, ברובע המגורים החדש שעתיד להיבנות במזרח העיר ולהציע רמת חיים גבוהה ותשתית תחבורתית מעולה. אנו גאים לקחת חלק מתנופת הפיתוח שעוברת יבנה ובמיוחד בפרויקט כזה המאפשר לאוכלוסיות צעירות להגיע לעיר ולהנות מדיור איכותי במחיר מופחת. כחברה החתומה על בניית אלפי יחידות דיור ברחבי הארץ, בוני התיכון תמיד לקחה חלק במיזמי דיור לאומיים ואנחנו שמחים לעשות זאת גם הפעם".

קרן בן סימון, סמנכ"לית פיתוח עסקי בוני התיכון. דויד סקורי,
קרן בן סימון, סמנכ"לית פיתוח עסקי בוני התיכון/דויד סקורי

חברת גרופית זכתה במכרז לבניית 120 דירות בשכונה החדשה שעתידה להיבנות במזרח יבנה. ההצעה הזוכה של החברה מסתכמת ב-10.18 מיליון שקל והוצאות פיתוח של כ-31 מיליון שקל, והמשמעות היא עלות של כ-350 אלף שקל לקרקע לכל יחידת דיור. הצעת גרופית היתה הזוכה מבין 17 הצעות שהוגשו למתחם זה.

המתחם כולל שני מגרשים שעליהם ייבנו ארבעה בניינים - שניים בני 5 קומות ושניים בני 7 קומות. התמהיל יכלול דירות 3, 4 ו-5 חדרים, דירות גן ופנטהאוזים בני 5 חדרים. 96 מ-120 הדירות ישווקו במסגרת מחיר מטרה, ו-24 דירות יימכרו בשוק החופשי.

המכרז נערך במסגרת תוכנית תמל/1049 תוכנית מועדפת לדיור שתיבנה מזרחית לעיר יבנה, בשטח שנמצא מדרום לכביש 42. השכונה החדשה עתידה להשתרע על פני קרוב ל-3,500 דונם וייבנה בה רובע מגורים חדש בן 12,500 יח"ד, שטחי מסחר ותעסוקה, מבני ציבור, שטחים פתוחים ועוד.

לדברי עמיר רחלבסקי, מנכ"ל ובעלי חברת גרופית, "אנחנו מאמינים ביבנה, עיר במרכז הארץ שהתפתחה רבות בשנים האחרונות וזוכה לביקוש גבוה. העיר עתידה להתפתח באופן משמעותי, עם מלאי קרקעות לשיווק לצד פוטנציאל התחדשות עירונית גדול ורוח גבית מצד העירייה שדוחפת את התהליכים, כאשר פרמטרים אלה הופכים את יבנה למקום אסטרטגי עבור החברה. השכונות החדשות בעיר כבר סיימו את תהליכי האכלוס ואין בהן שטחים נוספים לבנייה, ולהערכתנו יש מקום רב להתפתחות בעיר והשכונה החדשה תוכל לקלוט את הביקוש הקיים".
גרופית היא חברת ייזום ובנייה בעלת ותק של 48 שנה. החברה עוסקת בבנייה למגורים - בנייה חדשה והתחדשות עירונית - לצד פרויקטים של משרדים, מסחר, דיור מוגן, מקבצי דיור, מלונאות, מבנים לוגיסטיים ועוד. גרופית פועלת בשורה של ערים ברחבי הארץ, עם צבר של אלפי יחידות דיור.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
עמיר רחלבסקי, מנכ"ל ובעלי חברת גרופית. יח"צ,
עמיר רחלבסקי, מנכ"ל ובעלי חברת גרופית/יח"צ

חברת גשם החזקות מדווחת גם היא על זכיה במכרז במסגרת 'דיור במחיר מטרה' של רשות מקרקעי ישראל, להקמת 324 דירות ב-7 בניינים וכ-700 מ"ר למסחר ביבנה.

במכרז נקבע כי 259 מהדירות בפרויקט ישווקו במסלול מחיר מופחת במחיר מקסימום של 17,036 שקל למ"ר דירתי (כולל מע"מ) ובתוספת הנחה של 20% למחיר הדירה הסופי, כשיתר 65 הדירות ישווקו לכלל הציבור בתנאי ובמחירי שוק חופשי.

להערכת החברה צפי ההכנסות מהפרויקט מוערך בכ-600 מיליון שקל, עם רווח של כ-100 מיליון.

בתיה מזרחי, סמנכ"לית השיווק בחברת גשם החזקות: "אנו פועלים היום בהיקפים גדולים מאוד של כ-15,000 יחידות דיור ב-29 ערים ו-220,000 מ"ר מסחר ותעסוקה בכל רחבי המדינה. הזכיה במכרז ביבנה מהווה עבורנו הזדמנות להמשיך לקדם את חזון בניית הארץ ולהיות חלק מהקמה של קהילה איכותית ברובע מגורים חדש, שיכלול 324 יח"ד ו-700 מ"ר מסחר. זכיה במכרז זה מאפשר לנו להיות חלק בצמיחתה של יבנה והפיכתה לצומת מרכזית באזור המרכז".

  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן
  • יבנה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully