וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרויקט המגדל הרפואי בבני ברק יוצא לדרך

עודכן לאחרונה: 26.12.2022 / 9:49

הועדה המקומית לתכנון ובניה בני ברק העניקה היתר לפרויקט במרכז העסקים BBC, במסגרתו יוקם מגדל רפואי בן 20 קומות בשטח של כ-57 אלף מ"ר הצפוי לשמש כמרכז רפואי ושיקומי לאלפי מטופלים מכל האזור

הדמיה: פרויקט Pro Medical Tower של חברת הכשרת הישוב. viewpoint,
הדמיה: פרויקט Pro Medical Tower של חברת הכשרת הישוב/viewpoint

התקדמות משמעותית לחברת הכשרת הישוב בפרויקט Pro Medical Tower: החברה עדכנה אתמול (א') כי הוועדה המקומית לתכנון ובניה של עיריית בני ברק העניקה היתר בתנאים למגדל הרפואי שהיא מקדמת במתחם ה-BBC בבני ברק.

הצפי לתחילת בניית הפרויקט הוא בחודשים הראשונים של שנת 2023, ומועד הסיום צפוי לסוף שנת 2025.המגדל הרפואי של החברה יוקם בשטח של כ-57,100 מ"ר ב-20 קומות, ובו ישוכן מרכז גריאטרי ומרכז שיקומי רפואי.

עופר נמרודי. רמי זרנגר,
מנכ"ל חברת הכשרת הישוב, עופר נמרודי/רמי זרנגר

הכשרת הישוב, שבבעלות עופר נמרודי, מחזיקה במלוא הזכויות על הפרויקט. עד כה השכירה החברה 6.5 קומות לחברה המפעילה של בית החולים השיקומי (הכשרת הישוב מחזיקה שליש ממניות חברה זו). צפי לרווח תפעולי בשווי כ-38 עד 42 מיליון שקל בשנת אכלוס מלאה.

המנכ"ל עופר נמרודי מברך על קבלת ההיתר ומוסיף כי "בניין פרו מדיקל טאואר קיבל כעת היתר ואנו פועלים לקדם הקמתו בהקדם, הפרויקט שישמש כמרכז רפואי אזורי צפוי לשרת אלפים הצפויים להגיע לקבל בו טיפול מכל רחבי הארץ. חתמנו בשלב זה חוזים עם המפעיל של בית החולים השיקומי שישכור 6.5 קומות עם אופציה לגידול בשלוש קומות נוספות, ובריכה שיקומית-טיפולית ואנו מקדמים מו"מ עם שוכרים נוספים, בעיקר מתחום הרפואה, ליתרת השטחים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully