וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לכבוד חנוכה? יצא לדרך פרויקט פינוי בינוי ברחוב יהודה המכבי בתל אביב

עודכן לאחרונה: 22.12.2022 / 14:43

פרויקט התחדשות עירונית בתל אביב יצא לדרך: במסגרת הפרויקט תקים קבוצת גבאי בניין מגורים עם קומת מסחר ברחוב יהודה המכבי 13 בהיקף השקעה של כ-37 מיליון שקל

הדמיה: פרויקט ההתחדשות העירונית ברחוב יהודה המכבי תל אביב. זיתוני הדמיות אדריכלות,
הדמיה: פרויקט ההתחדשות העירונית ברחוב יהודה המכבי תל אביב/זיתוני הדמיות אדריכלות

פרויקט התחדשות עירונית ברחוב יהודה המכבי בתל אביב יצא לדרך, בהמשך לאירוע חגיגי שהתקיים החודש (דצמבר 2022) בו הרסה קבוצת גבאי בניין בן 3 קומות ברחוב יהודה המכבי בצפון הישן של תל אביב.

סך הכל נהרסו במסגרת הפרויקט 7 דירות בבניין הישן ו-2 חנויות, כאשר במקומן יוקמו 17 דירות חדשות וקומת מסחר. היקף ההשקעה הפרויקט מוערך בכ-37 מיליון שקל.

הפרויקט ממוקם בסמוך לתחנת הקו הירוק והקו הסגול של הרכבת הקלה, מרחק קצר מפארק הירקון וכיכר המדינה, ועתיד לכלול תמהיל דירות של 2-4 חדרים ופנטהאוזים.

טווח המחירים בפרויקט החדש מתחיל מ-3.45 מיליון שקל לדירות 2 חדרים, בשטח של 51 מ"ר + 10 מ"ר מרפסת, כאשר דירות 4 חדרים בשטח של 96 מ"ר + 13 מ"ר מרפסת, ישווקו בהחל מ-6.7 מיליון שקל.

רגע הריסת הבניית הישן ברחוב יהודה המכבי תל אביב. יח"צ,
רגע הריסת הבניית הישן ברחוב יהודה המכבי תל אביב/יח"צ

אלי גבאי, מבעלי הקבוצה: "מדובר בפרויקט במיקום אידאלי בצפון תל אביב. דיירי הבניין יזכו בדירה חדשה עם ממ"ד ומעלית, עם תשתיות מחודשות וסביבת מגורים שתעבור מתיחת פנים משמעותית, בזכות מספר פרויקטים חדשים של קבוצת גבאי שעתידים להיבנות בקרוב באזור. אנחנו רואים את החשיבות של האצת תהליכי התחדשות עירונית, בעיקר בעיר הנמצאת בהתחדשות מתמדת. קידום התוכנית דרש שיתוף פעולה של גורמים רבים, והגעתה לנקודה זו היום מעידה על הצלחתו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully