וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דירת 4 חדרים עד 2 מיליון שקל - יש עוד חיה כזאת?

עודכן לאחרונה: 18.12.2022 / 11:58

זמן הזדמנויות: לפי נתוני הלמ"ס שהתפרסמו אמש - מחירי דירות בישראל נסקו בשנה האחרונה בלמעלה מ-20%. האם עוד אפשר למצוא דירות 4 חדרים חדשות בפחות משני מיליון שקל? יצאנו לחפש הזדמנויות מנהריה ועד באר שבע

הדמיית פרויקט אלמוג כרמל מערב. טוטם,
הדמיה: פרויקט "אלמוג כרמל מערב" בחיפה, שלושה מגדלים בני 28-31 קומות/טוטם

רגע לפני שהיא מגיעה לסופה, כבר אפשר להכריז בפה מלא: שנת 2022 הייתה אחת הסוערות שידע ענף הנדל"ן בישראל, בוודאי בעשור האחרון.

נתוני הלמ"ס שהתפרסמו אמש מראים כי מחירי הדירות זינקו בשנה הזו בשיעור של כ-20%, כאשר בחודשים ספטמבר-אוקטובר 2022 נרשמה עלית מחירים דרמטית בכל המחוזות, לעומת התקופה המקבילה אשתקד: מרכז (22.5%), צפון (22.5%), תל אביב (19.9%), חיפה (19.9%), דרום (18.7%) וירושלים (16.6%).

אז נכון, עם ההשערה שמחירי הדירות יצטננו מול עלית הריבית עוד אי אפשר ללכת למכולת, אך אל תאבדו תקווה: סקירת שוק שערכנו בוואלה נדל"ן מגלה שאפשר עוד למצוא דירות חדשות בנות 4-5 חדרים בפחות מ-2 מיליון שקל.

היכן, אתם שואלים? אלו ההזדמנויות שלכם מנהריה ועד באר שבע:

חיפה: דירות 4 חדרים החל מ-1.840 מיליון שקל

פרויקט "אלמוג כרמל מערב" של קבוצת אלמוג בשכונת נווה דוד הסמוכה לחוף הים

על הסביבה: שכונה מתחדשת ברובע הים של חיפה, עם נגישות תחבורתית גבוהה הודות הקרבה לכביש החוף, מת"מ, מנהרות הכרמל ועוד. הפרויקט נמצא במרחק מאות מטרים מהחוף.

על הפרויקט: שלושה מגדלים בני 28-31 קומות. המגדל הראשון בפרויקט כבר נמצא בשלבי בנייה סופיים ויימסר לרוכשים במהלך 2023, המגדל השני בן 30 הקומות כבר קיבל היתר בנייה ועתיד להיבנות במהלך 2023. הפרויקט מציע דירות מרווחות עם מרפסות שמש. בכל מגדל 4 מעליות, חדר עגלות ואופניים, לובי מעוצב ממנו ומועדון דיירים שיהווה מקום מפגש ופנאי לדיירי הפרויקט.

על הדירה: דירת ארבעה חדרים בשטח של כ-84 עד 101 מ"ר, עם מרפסות בשטח 10-22 מ"ר, במחיר המתחיל ב-1.840 מיליון שקל.

אלמוג כרמל מערב. קבוצת אלמוג,
דירה לדוגמה בפרויקט: 4 חדרים בפחות מ-2 מיליון שקל/קבוצת אלמוג

נשר: דירות 4 חדרים החל מ-1.730 שקל

פרויקט "עמק הכרמל Reserve" של חברת אלמוגים בשכונת עמק הכרמל החדשה

על הסביבה: שכונת עמק הכרמל ממוקמת במבואות העיר נשר. הקמתה החלה בשנת 2015, במסגרת הצמיחה שחווה נשר בשני העשורים האחרונים. מיקומו של הפרויקט, על ציר המחבר בין הטכניון, אוניברסיטת חיפה ומתחם ההייטק של הצפון, יחד עם מחירי הדיור שנותרו עדיין אטרקטיביים באזור, הופכים אותו לאטרקטיבי עבור קהל צעיר ואיכותי. בנוסף, השכונה נהנית מחיבור מהיר לעורקי התחבורה הראשיים בצפון, בהם מנהרות הכרמל, כביש עוקף קריות וכביש 6 צפון.

על הפרויקט: הבניינים בפרויקט בנויים על צוק הר הכרמל, ותוכננו כך שיזכירו את מתחמי המגורים באיטליה ובספרד הבנויים על מורדות ההרים, הודות לעיצוב ארכיטקטוני ייחודי מחופה באבן, וכן לסביבה המקיפה את המתחם, המפגישה בין טבע לאורבניות, ומציעה לדיירים חוויית מגורים קהילתית.

על הדירה: דירת ארבעה חדרים בגודל של 99 מ"ר + 11 מ"ר מרפסת, חניה ומחסן, במחיר המתחיל מ-1.730 שקל.

עמק הכרמל reserve. חברת אלמוגים,
הדמיה: פרויקט עמק הכרמל Reserve בנשר של חברת אלמוגים/חברת אלמוגים

קרית ביאליק: דירות 4 ו-5 חדרים עד 2 מיליון שקל

פרויקט "חלומות הסביונים" של שיכון ובינוי ואפריקה ישראל בשכונת אפקה

על הסביבה: מגדלי המגורים מוקפים בסביבה אורבנית ירוקה עם נוף פתוח, כאשר בסמוך לפרויקט ניצבת שמורת טבע עם אגם טבעי. ישנה נגישות לתשתיות ושירותים ציבוריים, הכוללת חיבור מהיר לכביש עוקף קריות 22 וכביש 4, גישה מהירה למטרופולין חיפה וכן קרבה לאזורי בילוי, מסחר, תרבות ופנאי נוספים.

על הפרויקט: הפרויקט כולל שני בנייני יוקרה בני 24 קומות, כשבכל אחד 114 יח"ד, בנות 3 עד 5 חדרים, דירות גן ופנטהאוזים. בימים אלו, לצד מבנה המגורים המאוכלס של הפרויקט, נמצא בשלבי בנייה הבניין הנוסף, שיאוכלס בעוד כשנה וחצי. המפרט בשני הבניינים יוקרתי, וכולל בין היתר לובי מרווח, מועדון דיירים ועוד.

על הדירה: בפרויקט ישווקו דירות של 4 ו-5 חדרים בעלות של עד 2 מיליון שקל.

פרויקט חלומות סביונים בקריית ביאליק. 3dvision,
הדמיה: פרויקט "חלומות הסביונים" בקרית ביאליק של שיכון ובינוי ואפריקה ישראל/3dvision

קרית אתא: דירות 4 חדרים החל מ- 1.87 מיליון שקל

פרויקט "גבעת אלונים" של חברת שרביב בשכונת גבעת אלונים

על הסביבה: גבעת אלונים היא שכונה עצמאית מול גבעת טל, תחת שטחה המוניציפאלי של קרית אתא, מה שהופך אותה לשכונה ייחודית בעלת אופי כפרי וקהילתי, בלב כרך עירוני. השכונה תוכננה בדגש על פיתוח איכותי ותכנון מבנים השומר על צפיפות מגורים נמוכה. תושבי הגבעה נהנים מנגישות תחבורתית גבוהה וקרבה לכביש 6, שטחים ירוקים נרחבים, שבילי אופניים, גן ציבורי, בית ספר יסודי, גני ילדים ומרכז מסחרי שנמצא כעת בבנייה.

על הפרויקט: עם תום השלב הראשון של הפרויקט, שכלל בנייה של 622 יחידות דיור, החלה חברת שרביב את השלב הבא, שיכלול בנייה של 558 דירות נוספות, בתמהיל מגוון - בנייה רוויה במגדלים בני 19 קומות, בנייני פלקס בני 10 קומות, בנייני בוטיק נמוכים של עד 7 קומות ו-13 יח"ד בלבד, וצמודי קרקע דו-משפחתיים.

על הדירה: דירה ארבעה חדרים, בשטח של כ-103 מ"ר, בתוספת מרפסת בשטח של 18-26 מ"ר, מחסן פרטי וחניה, תתחיל במחיר של 1.87 מיליון שקל. המחיר המוצע מתייחס לדירות בבנייני הבוטיק.

פרויקט גבעת אלונים של חברת שרביב. ספרינג הפקות,
הדמיה: פרויקט "גבעת אלונים" בקרית אתא של חברת שרביב/ספרינג הפקות

עפולה: דירות 4 חדרים החל מ-1.45 מיליון שקל

פרויקט PARK URBAN של קבוצת מגידו בשכונת c1 החדשה

על הסביבה: שכונת C1 החדשה ממוקמת במרכז העיר הצפונית, בצמוד לתחנת הרכבת החדשה שמצויה על מסילת העמק, בין חיפה לבית שאן. בנוסף, ישנה גישה ישירה לכבישים 60 ו-65. על פי התכנון, השכונה תכלול 2,900 יחידות דיור, בתמהיל המשלב בין בנייה רוויה לצמודה קרקע, פארק ירוק בן 25 דונם ומרכז תרבות עירוני. בנוסף, עתידה לקום בסמוך לשכונה קריית ממשלה שתאפשר הנגשה של שירותים ציבוריים וכן מקומות עבודה חדשים לתושבי העיר.

על הפרויקט: הפרויקט עתיד לכלול 85 יחידות דיור בסה"כ. הפרויקט נבנה בפאתי הפארק המרכזי בשכונה והוא מציע דירות מרווחות בתכנון יוקרתי, בעלות שלושה כיווני אוויר. הפרויקט כולל בנייני בוטיק עם דירות גדולות ומרפסות גדולות, במרווחים גדולים בין הבניינים ופארק אורבני גדול בלב השכונה, מה שמגדיל את תחושת הפרטיות.

על הדירה: דירות 4 חדרים, 116 מ"ר + 24 מ"ר מרפסת, מחסן וחניה, במחיר של החל מ-1.45 מיליון שקל.

פרויקט PARK URBAN  של קבוצת מגידו. סנפשוט,
הדמיה: פרויקט PARK URBAN בעפולה של קבוצת מגידו/סנפשוט

עפולה: דירות 4 חדרים החל מ-1.34 מיליון שקל

פרויקט "לב עפולה" של חברת אחים שרבט ברחוב חריש שבמרכז העיר

על הסביבה: רחוב חריש ממוקם במרכז העיר, בסמיכות לתחנה המרכזית, לרכבת העמק, לצירי תנועה ראשיים ולמגוון מוסדות ציבור, מסחר ותרבות, כגון: גני ילדים, מרכזי קניות, בתי כנסת, קופת חולים, מרכז תרבות ונוער ועוד.

על הפרויקט: פרויקט לב עפולה הוא בניין בוטיק הממוקם ברחוב חריש 16 ומציע דירות 4 ו-5 חדרים וכן צמד פנטהאוזים. הפרויקט מציע לדיירי הבניין מפרט טכני איכותי, לצד לובי מעוצב ו-2 מעליות. הפרויקט נמצא בהליכי בנייה מתקדמים.

על הדירה: דירות 4 חדרים בשטח של 102 מ"ר + מרפסת בשטח של 12 מ"ר, חניה ומחסן, במחיר של החל מ- 1.34 מיליון שקל.

הפרויקט בעפולה האחים שרבט. האחים שרבט,
הדמיה: פרויקט "לב עפולה" של חברת אחים שרבט/האחים שרבט

אכזיב: דירות 4 חדרים במחיר של 2 מיליון שקל.

פרויקט "אכזיב" של צמח המרמן ואלקטרה מגורים בשכונת הים אכזיב

על הסביבה: "שכונת הים" באכזיב ממוקמת, כשמה, בקו ראשון לחוף הים, מרחק הליכה קצר אל חוף הים והלגונות, ו-200 מטר מהשמורה הימית של אכזיב מול אי האהבה. הקרבה של השכונה לעיר נהריה, כ-5 דקות נסיעה, מאפשרת לתושביה ליהנות גם מן מערכת שירותים עירוניים, כמו תעסוקה, מסחר ופנאי, קרבה לתחנת הרכבת ועוד. בנוסף, השכונה בעלת נגישות גבוהה לעורקי תחבורה מרכזיים (כביש 4, כביש "עוקף קריות" וכביש 89 לכיוון הגליל העליון וצפת), כאשר בשנים הקרובות תושלם הארכת כביש 6 צפונה.

על הפרויקט: פרויקט "אכזיב" נבנה כשכונה חדשה בגליל המערבי, בצמוד לחוף הים ושמורת הטבע אכזיב. השכונה משתרעת על פני 300 דונם ותכלול כ-30 בניינים. 16 הבניינים הראשונים שנבנו כבר אוכלסו על ידי יותר מ-430 משפחות. הפרויקט ממוקם בסמיכות למדשאות רחבות, שבילי הליכה וגישה קלה לחוף הים, גני שעשועים, גני ילדים, ובית כנסת. בקרוב יוקם מרכז מסחרי חדש. בימים אלו נבנה השלב השלישי בפרויקט, הכולל 192 יח"ד ב-6 בניינים בני 8 קומות.

על הדירה: בפרויקט נמכרות דירות בנות 4 חדרים עם נוף פתוח לים, בשטח של כ-108 מ"ר + 14 מ"ר מרפסת. המחיר הוא סביב ה-2 מיליון שקל.

פרויקט שכונת הים אכזיב. 3dvision,
הדמיה: פרויקט "אכזיב" של צמח המרמן ואלקטרה מגורים/3dvision

נהריה: דירות 5 חדרים החל מ-1.57 מיליון שקל

פרויקט WEST של גרופית בשכונת אוסישקין הסמוכה לכניסה לעיר

על הסביבה: שכונת אוסישקין בנהריה ממוקמת סמוך לכניסה לעיר, במרחק הליכה קצר מתחנת הרכבת ומהקניון העירוני. השכונה כוללת את כל התשתיות הנדרשות למשפחה.

על הפרויקט: הפרויקט כולל 5 בניינים ו-115 דירות סה"כ. בימים אלו החברה החלה בבנייה ובשיווק הבניין החמישי והאחרון בפרויקט, כשנתיים לאחר אכלוס ארבעת הבניינים הקודמים. הבניין יהיה בן 7 קומות ויכלול 23 יחידות דיור - שני פנטהאוזים, דירת גן, ועשרים דירות בנות 4 ו-5 חדרים. כל הדירות בבניין פונות לכיוון מערב וממרביתן נשקף נוף לים. אכלוס הבניין החמישי מתוכנן ליוני 2024.

על הדירה: הדירות שנותרו בבניין הן דירות 5 חדרים מסוג "מיני פנטהאוז", בגודל 117 מ"ר + 20 מ"ר מרפסת, כולל חניה כפולה ומחסן. המחיר מתחיל מ-1.57 מיליון שקל.

נהריה WEST גרופית. גרופית,
פרויקט WEST בנהריה של גרופית/גרופית

חריש: דירות 4 חדרים החל מ-1.58 מיליון שקל

פרויקט MORE" חריש" של קבוצת חנן מור בשכונת הפרחים

על הסביבה: העיר חריש נמצאת בתנופת התפתחות אדירה, כאשר נפתחים עוד גני ילדים ומוסדות חינוך. רק בשנה האחרונה נפתחו יותר מ-20 אשכולי גנים המונים יחד מעל 144 כיתות גן, ו-19 בתי ספר חדשים. שכונת הפרחים נחשבת לשכונה מבוקשת בחריש, הטובלת בפארקים ירוקים לצד פינות פנאי ומשחק לכל המשפחה, ומציעה שירותי קהילה תוססים, וקרבה לשדרת חנויות ולשירותים העירוניים של מרכז העיר.

על הפרויקט: פרויקט 'MORE חריש' בשכונת הפרחים כולל 156 יחידות דיור ב-6 בנייני בוטיק בני 6-7 קומות, הצופות אל הנוף הפתוח של הפארק העירוני. הדירות בפרויקט קרובות לגינות ולפארקים הירוקים ובה בעת נוגעות בשדרת החנויות המסחר והשירותים הקהילתיים של השכונה. תכנון הדירות בפרויקט הותאם עבור צרכי משפחות וזוגות צעירים.

על הדירה: דירת 4 חדרים בשטח של 96 מ"ר + 14 מ"ר מרפסת, נמכרת במחיר של החל מ-1.58 מיליון שקל.

פרויקט MORE בחריש של קבוצת חנן מור. VIEW POINT,
פרויקט MORE בחריש של קבוצת חנן מור/VIEW POINT

אשקלון: דירות 4 חדרים החל מ-1.93 מיליון שקל

פרויקט "אפי בעיר" של חברת אפי קפיטל בשכונת עיר היין

על הסביבה: שכונת עיר היין באשקלון קיבלה את שמה משרידי מפעלי יין עתיקים ששוכנים בתחומה, ומפארק היין החדש שנבנה בחלקה המערבי. השכונה ממוקמת בצפון-מזרח העיר ועתידה להיות הגדולה ביותר, עם 11,500 אלף יח"ד חדשות, דבר שיגדיל את אוכלוסיית העיר בעוד כ-35 אלף תושבים. השכונה נהנית מגישה למוקדי תחבורה מרכזיים, כביש 4, מחלף יציאה נוסף בסמיכות ליישוב באר גנים ולתחנת רכבת חדשה שתקום בסמוך לשכונה.

על הפרויקט: על פי התכנון, הפרויקט של אפי קפיטל בעיר היין יכיל 584 יחידות דיור סה"כ, שייבנו בשלושה שלבים בבניינים בני 6, 15 ו-25 קומות. הפרויקט מציע דירות 4 חדרים. תושבי הפרויקט יוכלו ליהנות ממפרט טכני בסטנדרטים גבוהים, לובי מעוצב וחדר דיירים, וכן מקרבה למוסדות חינוך חדשים, פארקים ירוקים, גינות ציבוריות, מסלולי אופניים, מרכזי קניות, מסחר ומשרדים ובתי כנסת.

על הדירה: דירות 4 חדרים בגודל של 101 מ"ר + מרפסת של 11 מ"ר ומחסן במחיר של החל מ-1.93 מיליון שקל. בשלב זה משווקות בפרויקט דירות מהקומה ה-11 ואילך.

אפי קפיטל באשקלון. 3Ddesign,
הדמיה: פרויקט "אפי בעיר" באשקלון של חברת אפי קפיטל/3Ddesign

באר שבע: דירות 4 חדרים החל מ-1.56 מיליון שקל

פרויקט "צרפתי בפארק" של קבוצת צרפתי שמעון בשכונת פארק הנחל

על הסביבה: שכונת פארק הנחל היא שכונה חדשה ומבטיחה בעיר באר שבע, המוקמת בימים אלו. כשמה, השכונה סמוכה לפארק ירוק ומרשים המשתרע על כ-1,150 דונם ומכיל אגם מלאכותי גדול, אמפי פארק, מרכז צפרות, ספורטק ועוד. על פי התכנון, בשכונה צפויות להיבנות בשנים הקרובות יותר מ-4,300 יח"ד, לצד מרכזי קניות ומתחמי בילוי ופנאי.

על הפרויקט: פרויקט "צרפתי בפארק" של חברת צרפתי שמעון. הפרויקט יכלול כ-700 יחידות דיור סה"כ שישווקו במספר שלבים. הפרויקט ממוקם לצד "פארק הנחל" הגדול וקרוב לכל שירותי הקהילה המצויים בשכונה. בימים אלו משווקות דירות בבנייני בוטיק בני 4 קומות ותמהיל דירות מגוון. דיירי הבניינים ייהנו גם מגן משחקים פנימי סמוך.


על הדירה: דירת 4 חדרים, בשטח של כ-100 מ"ר + 17 מ"ר מרפסת, מחסן וחניה במחיר של החל מ-1.56 מיליון שקל.

פרויקט צרפתי בפארק בבאר שבע. 3dvision,
הדמיה: פרויקט "צרפתי בפארק" בבאר שבע של קבוצת צרפתי שמעון/3dvision
  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully