וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פינוי בינוי במרכז העיר נתניה: יפונו 34 דירות - תמורת 132 חדשות

עודכן לאחרונה: 14.12.2022 / 15:46

הוועדה המקומית לתכנון ובניה נתניה אישרה פרויקט התחדשות עירונית של חברת בוני התיכון ברחוב רזיאל במרכז העיר - במסגרתו יוקמו 2 מגדלי מגורים חדשים בני 17 קומות עם כ-132 דירות סה"כ

אתר בנייה. ShutterStock
פינוי בינוי במרכז העיר נתניה: יפונו 34 דירות – תמורת 132 חדשות/ShutterStock

חברת בוני התיכון מדווחת הבוקר (ג') כי הוועדה המקומית לתכנון ובנייה נתניה החליטה לתת תוקף לתוכנית בניין עיר, המתייחסת לפרויקט התחדשות עירונית ברחוב רזיאל, בניינים 6-32 (זוגיים) בנתניה.

על פי התוכנית שמקדמת בוני התיכון, החברה תקים במקום פרויקט פינוי בינוי במתחם המשתרע על פני כ-3.4 דונם, בו קיימים שני בניינים טוריים ישנים הכוללים 34 יחידות דיור קיימות. במסגרת התוכנית יהרסו הבניינים הישנים ויבנו שני בנייני מגורים חדשים בני 17 קומות שיכללו יחד 132 יחידות דיור.

נכון למועד דוח זה, החתימה החברה 88% מבעלי הזכויות במתחם על הסכם פינוי בינוי עם החברה. על פי דיווח החברה בדוחותיה לרבעון השלישי של 2022, ההכנסות הצפויות מהפרויקט מוערכות בכ-222 מיליון שקל.

רן מלאך מנכ"ל בוני התיכון התחדשות עירונית. דויד סקורי,
עו"ד רן מלאך, מנכ"ל בוני התיכון התחדשות עירונית/דויד סקורי

עו"ד רן מלאך, מנכ"ל בוני התיכון התחדשות עירונית: "אנו גאים ונרגשים להוציא לפועל פרויקט פינוי בינוי נוסף. פרויקט זה יצא לפועל בפרק זמן קצר של 3 שנים בלבד מיום תחילת תהליך החתמת הדיירים, בזכות הרוח הגבית שקיבלנו מאנשי המקצוע בעירייה ובמנהלת התחדשות עירונית נתניה, האמונה הבלתי מתפשרת ואורח-רוח מצד תושבים, כולם יחד, אפשרו להגיע לרגע הזה. תכנית בניין עיר בנתניה צפויה לחדש את פני השכונה הוותיקה ותאפשר לתושביה לשפר באופן משמעותי את איכות חייהם. בוני התיכון, חברה ותיקה ומנוסה בייזום, קידום, הובלה ובניה של פרויקטי התחדשות עירונית ויחד עם זאת התקדמות של כל פרויקט כזה היא התרגשות רבה עבורנו ואנו גאים להוביל את הפרויקט המיוחד הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully