וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לראשונה: פרויקט תמ"א ייחודי - למבנים שלא ניתן לבצע בהם תמ"א

עודכן לאחרונה: 4.12.2022 / 19:46

עיריית קרית אונו חנכה היום פרויקט תמ"א יחודי בישראל למבנים רבי קומות ישנים שאין אפשרות לבצע בהם תמ"א. באופן הזה עשרות מבנים ברחבי העיר יותאמו לסטנדרטי הבניה והבטיחות הנוכחיים

הבניינים הישנים בקרית אונו שעתידים לעבור תהליך חידוש במסגרת תמ"א. בוני התיכון,
כך זה נראה עכשיו: פרויקט פינוי בינוי ייחודי בקרית אונו/בוני התיכון

הצליח להם: עיריית קרית אונו חנכה היום (א') פרויקט תמ"א ייחודי המתבצע לראשונה בישראל. מדובר בארבע בניינים בני שמונה קומות משנת 1975, הגובלים בפרויקט פינוי בינוי לוי אשכול צפון של הקבלן בוני התיכון, שהופקד להתנגדות לאחרונה על ידי העירייה - מה שנתן את הפתח לדיירי ארבעת הבניינים להגיש התנגדות לפרויקט, בבקשה להכלל בה.

ראש העיר והוועדה המקומית המליצו לוועדה המחוזית לקבל את ההתנגדות, ולחייב את הקבלן, חברת בוני התיכון, לכלול את הבניינים בפרויקט. באופן הזה עשרות מבנים ברחבי העיר יתואמו לסטנדרטי הבניה והבטיחות הנוכחיים.

ישראל גל, ראש עיריית קרית אונו: "היה לנו ברור שלא ניתן להשאיר עשרות בניינים ברחבי העיר ללא הגנה מפני טילים או רעידות אדמה ולכן המצאנו פתרון יש מאין. הפתרון הזה יכול לעבוד ברשויות נוספות עם אותה בעיה".

הדמיה: פרויקט פינוי בינוי בקרית אונו. בוני התיכון,
הדמית הפרויקט: כך זה יראה אחרי/בוני התיכון

על פי התכנון המקורי לתכנית הפינוי-בינוי שלאורך רחוב לוי אשכול - יתבצע פינוי של 15 בנייני מגורים ותיקים, בהם 328 יחידות דיור, ועל חשבונם ייבנו 9 מבני מגורים חדשים של 16-20 קומות בהם 930 יחידות דיור.

בתכנית המקורית סוכם כי הקבלן המבצע, בוני התיכון, בתמורה לתמ"א שיבצע ברבי הקומות הישנים, יקבל 52 יחידות דיור לשיווק.

כעת, על פי ההסכם החדש, עבור שיפוץ הבניינים, הוספת ממ"דים ומרפסות לדירות, יקבל היזם זכויות בניה נוספות בפרויקטים אחרים שלו בעיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully