וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ממשיכה להתרחב: WeWork משיקה מתחם עשירי בתל אביב

עודכן לאחרונה: 4.12.2022 / 11:24

בהשקעה של כ-38 מיליון שקל: המתחם החדש, בהיקף של כ-6,500 מ"ר, נפתח בבית אמריקה שברחוב שאול המלך וכמחצית ממנו מיועד לחברות גדולות ורב-לאומיות. נכון להיום, החברה מחזיקה במעל 700 מתחמים ברחבי העולם

חברת WeWork משיקה מתחם עשירי בתל אביב. WeWork,
חברת WeWork משיקה מתחם עשירי בתל אביב/WeWork

WeWork ממשיכה להתרחב בישראל: ענקית מתחמי העבודה השיתופיים משיקה היום (ראשון) מתחם חדש ב"בית אמריקה" הממוקם ברחוב שאול המלך 35 בתל אביב.

מדובר במתחם העשירי של החברה בתל אביב, שנפתח באחד ממוקדי העסקים המרכזיים בעיר הנמצא ליד מתחם בית המשפט שברחוב וייצמן הסמוך. מתחם זה מצטרף ל-14 מתחמים נוספים שמפעילה WeWork בישראל, בהם תל אביב, רמת גן, חיפה, הרצליה, ירושלים ובאר שבע.

בית אמריקה הוא בניין שנמצא במתחם בתי המשפט בשדרות שאול המלך, בשטח של 1,916 מ"ר. מדובר במבנה בן 14 קומות ו-11,160 מ"ר בנויים. הבניין, המושכר ברובו לעורכי דין, רואי חשבון, חברות הייטק וחברות קבלניות, נמצא בסמיכות לצירי תחבורה הראשיים של מטרופולין תל אביב ומאופיין בסביבה שוקקת ומעורבת של עסקים ומשרדים, מגורים, תרבות ומסחר.

המתחם שמקימה WeWork משתרע על פני כמחצית מהבניין עם 6,500 מ"ר הפרושים ב-6 קומות. לאחרונה תהליך השיפוץ המקיף למתחם הגיע לסיומו, בהשקעה של כ-38 מיליון שקל.

לא רק לארגונים גדולים - WeWork On Demand

כחלק מאסטרטגיית החברה, אשר שמה דגש על התמקדות בארגונים גדולים, ב-WeWork מייעדים כ-40% מהמתחם החדש, אשר יוכל לאכלס כ-800 חברי קהילה, לחברות גדולות ורב לאומיות הזקוקות לשטחי משרדים גדולים ומגוונים, כגון: חדרי ישיבות וכיתות, משרדים פרטיים, עמדות עבודה קבועות בגדלים שונים ושולחנות ייעודיים ב-open-space. חללי עבודה ייעודיים אלו, הותאמו על מנת שיוכלו לאכלס מספר משרדים רב יותר בנוסף לסידור ועיצוב מיטבי של החלל אשר יאפשר עבודת צוות פורה ונוחות מרבית.

עוד יוצע ב'בית אמריקה' מוצר חדש בשם "WeWork On Demand" - פתרון המיועד לקהל הרחב ומאפשר גישה למתחם ושימוש חד פעמי על בסיס שעתי או יומי בעמדות עבודה, משרדים פרטיים או חדרי ישיבות על פי דרישה, 'מעכשיו לעכשיו', ללא הרשמה מסורבלת וללא התחייבות ארוכת טווח - אלא בהזמנה מרחוק וצ'ק אין זריז.

לצד משרדים וחדרי ישיבות מתקדמים, תציע במתחם החדש WeWork בית קפה ושטחי מסחר בקומת הקרקע ובקומות המרתף. כל זאת, לצד השירותים הקבועים שמציעה WeWork לחבריה, בהם אזורים ציבוריים עם מטבחים מאובזרים, לאונג'ים מרווחים, חדרי ישיבות טכנולוגיים מתקדמים, תאי טלפון פרטיים, פינות קפה, חדרי הנקה ואף שירותים עסקיים משלימים.

בנוסף לכל אלו, נהנים חברי WeWork מגישה גלובלית לכל הלוקיישנים בעולם. WeWork מספקת למעל 600 אלף חבריה ברחבי העולם סביבת עבודה, קהילה ושירותים עסקיים. נכון להיום, WeWork מחזיקה במעל 700 מתחמים ביותר מ-150 ערים ו-38 מדינות.

WEWORK. ShutterStock
WeWork ממשיכה להתרחב/ShutterStock

אליאור ג'רבי, מנהל מערך השיווק והפיתוח העסקי של WeWork ישראל, מסר: "כחלק מאסטרטגיית הצמיחה של החברה, אנו נרגשים לפתוח את הלוקיישן העשירי של WeWork בתל אביב אשר ממוקם באחד ממוקדי העסקים המבוקשים בישראל. WeWork שאול המלך יענה על הביקוש הגובר מצד חברות גדולות ובעלי עסקים לחללי עבודה קבועים אשר נגישים וממוקמים בסמיכות לצירי תחבורה מרכזיים. אנו מצפים להרחיב את הקהילה שלנו ולספק לעסקים גדולים וקטנים כאחד סביבת עבודה שתאפשר להם לצמוח ולשגשג".

לאחרונה, הכריזה WeWork ישראל כי בתחילת 2023 תפתח את הלוקיישן ה-14 של החברה ברחוב נחלת בנימין בתל אביב וכי ייעדה את כלל המתחם במגדל עזריאלי טאון בתל אביב להשכרה על בסיס יומי ואף שעתי של חדרי ישיבות ועמדות עבודה.

נכון להיום, WeWork מפעילה בישראל 13 מתחמים מעוצבים ומאובזרים על פני כ-100 אלף מטרים, מחיפה בצפון, דרך הרצליה, תל אביב ורמת גן במרכז ועד באר שבע בדרום, ובהם מעל עשרת אלפים חברי קהילה. בשנה הקרובה מתכננת WeWork להרחיב את פריסתה בישראל ולפתוח לוקיישנים נוספים באזורים חדשים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully