וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

על אף הריבית: פרשובסקי צופה השקעה של למעלה ממילארד שקל

עודכן לאחרונה: 29.11.2022 / 12:51

חברת פרשובסקי פרסמה את הדו"חות הכספיים לתשעת החודשים הראשונים של 2022 - מציגה רווח נקי של כ-300 מיליון שקל. החברה צופה כי בשנים הקרובות תשקיע מעל מיליארד שקל בביצוע פרויקטים מניבים ודירות להשכרה

שרון פרשקובסקי, מנכ"ל פרשקובסקי השקעות. טל גבעוני,
שרון פרשקובסקי, מנכ"ל פרשקובסקי השקעות/טל גבעוני

חברת פרשובסקי פרסמה את הדו"חות הכספיים לרבעון השלישי ותשעת החודשים הראשונים של שנת 2022 - ומציגה עלייה חדה ברווח הנקי והתפעולי של החברה בתקופה זו.

החברה פרסמה גם מצגת אסטרטגית למשקיעים עם תחזית לשנים הקרובות, בה פרשקובסקי פורסת את מנעד הפעילות של החברה והפרויקטים שנמצאים בביצוע ובתכנון כשהדגש הוא על הרחבה משמעותית של פעילות הנדל"ן המניב של החברה.

על פי המצגת, החברה צופה השקעה של למעלה ממיליארד שקל בביצוע פרויקטים נדל"ניים מניבים ודירות להשכרה בשנים הקרובות, לצד יתרת הנדל"ן להשקעה במאזן העומדת על כ-2 מיליארד שקל.

עלייה חדה ברווח הנקי והתפעולי של החברה

בתקופה שבין 10/2022-12/2025, מציינת פרשובסקי במצגת, החברה צפויה להכיר ברווח גולמי מוערך בסך של כ-787.5 מיליון שקל וזאת בגין מכירת כ-2,367 יח"ד ובגין מכירה ושירותי בנייה של כ-82,623 מ"ר של שטחי מסחר, משרדים וחנויות, שנמצאים בשלבים שונים של תכנון וביצוע.

כמו כן, הצפי להכנסה תפעולית נטו (NOI) מנכסים מניבים בשנים הבאות, בהתבסס על נתוני תשעת החודשים הראשונים של 2022 ובתוספת הגידול הצפוי בהכנסה התפעולית נטו מהפרויקטים שבתכנון/ביצוע אשר עומד על 173.9 מיליון שקל.

שרון פרשקובסקי, מנכ"ל פרשקובסקי השקעות מסר: "החברה סיימה את תשעת החודשים הראשונים של שנת 2022 עם רווח כולל של כ-330 מיליון שקל והון עצמי של כ-1.65 מיליארד שקל שמהווה כ-40% מהמאזן והחוב לקאפ הוא נמוך".

פרויקט מילניה של פרשקובסקי, במתחם האלף בראשון לציון. ויופונט,
פרויקט מילניה של פרשקובסקי, במתחם האלף בראשון לציון/ויופונט

פרשקובסקי, הינה חברה הנסחרת במדד ת"א 90 בבורסה ועוסקת במגורים, משרדים, מסחר והתחדשות עירונית מזה ארבעה דורות.

לפי הדו"חות הכספיים האחרונים שהציגה, נראה כי החברה ממשיכה לבלוט ונמצאת במקום טוב מאוד במיוחד בתקופה בה הריבית במגמת עליה.

בימים אלו החברה החלה להפעיל את הפרויקט הראשון שלה של דיור להשכרה בשכונת נווה דורון החדשה ברמלה, שכולל 241 יח"ד בשלושה בניינים, ובחודשים הקרובים צפויה לסיים את פרויקט המשרדים והמסחר במתחם האלף בראשון לציון, בו היא שותפה עם חברת הביטוח מגדל.

  • עוד באותו נושא:
  • נדל"I

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully