וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הולמס פלייס מוותרת: ביטלה את ההסכם להקמת מועדון בהרצליה

רנית נחום-הלוי

עודכן לאחרונה: 28.11.2022 / 11:56

מהודעת החברה עולה כי לא הושלמו התנאים וההתחייבויות לבניית מועדון שסוכמו עוד בשנת 2018. החברה צפויה להתמודד על מכרז B.O.T לפיתוח המקום

מועדון הולמס פלייס ראשון לציון.. צילום: שי גרינברג, אתר רשמי
רשת מועדוני הולמס פלייס - מוותרת על הקאנטרי המתוכנן בהרצליה/אתר רשמי, צילום: שי גרינברג

חברת הולמס פלייס, המפעילה רשת מועדוני כושר בארץ, הודיעה הבוקר (ב') כי החליטה לסגת מהחלטתה לפתוח מועדון Family קאנטרי בהרצליה.

במכתב שהוציאה היום מנכ"לית החברה, קרן שתוי, עולה כי על אף שהחברה התקשרה כבר באוקטובר 2018 בהסכם שכירות להפעלת מועדון כושר בהרצליה, עד היום לא התקבלו מלוא האישורים וההיתרים לבניית המועדון על-ידי החברה.

הודעה זו מתקבלת לאחר שאמש הודיע משכיר השטח, חברת עופר קיט ונופש שהפעיל במקום את קאנטרי הרצליה, על ביטול ההסכם, כיוון שלא הושלמו התנאים כאמור.

עוד נמסר, כי בכוונת העירייה לפתח את המקום באופן מאסיבי ועל-כן שוקלת העירייה לפרסם מכרז חדש במודל של B.O.T, אליו החברה מתכננת לגשת.

המוסדיים המובילים באחזקת הולמס פלייס הם חברת הגמל ובית ההשקעות 'מור', אלטשולר שחם, הראל, מוטי בן־משה והפניקס.

הפסד כספי משמעותי

בינואר 2019, הודיעה הולמס פלייס על כניסתו לתוקף של ההסכם והעריכה כי ההשקעה בהקמת ופתיחת המועדון תסתכם בכ-30 מיליון שקל, והוא יניב לה הכנסות שנתיות שינועו בין 18-22 מיליון שקל, ורווח תפעולי תזרימי של 5-7 מיליון שקל תוך 2-3 שנים מפתיחתו. עוד העריכה מנכ"לית החברה בזמנו כי הם יצליחו להגיע ללמעלה מ-7,000 מנויים.

המשמעות היא כי במידה והולמס פלייס לא תזכה במכרז העירייה כאמור, הרי שמדובר בהפסד כספי משמעותי עבורה, ועשויות להיות לכך השלכות על תוצאות החברה בעתיד.

נכון להיום מפעילה רשת הולמס פלייס כ-57 מועדונים בפריסה ארצית. בחודש האחרון הודיעה החברה על פתיחת מועדון חדש בירושלים המשלב טכנולוגיות מתקדמות, חדר כושר עם מכשור מתקדם, חדרי סטודיו עם מיטב המדריכים ושיעורי סטודיו וירטואליים המועברים על מסך ענק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully