וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כל בעלי הדירות חתמו: בדרך להקמת 105 דירות בגבעתיים

עודכן לאחרונה: 27.11.2022 / 19:31

הושלמה חתימת כל בעלי הדירות להקמת הפרויקט באזור המבוקש בין רחובות המרי וניצנה בגבעתיים. במסגרת הפרויקט יוקמו 105 דירות חדשות ב-4 בניינים בגובה של עד 10 קומות, מתוכן 63 יוצעו למכירה

הדמיה - פרויקט המרי גבעתיים. קייזר אדריכלים,
הדמיה - פרויקט המרי גבעתיים/קייזר אדריכלים

דוניץ-אלעד עולה שלב בפרויקט המרי בגבעתיים - התקבלו 100% חתימות של בעלי הזכויות בשטח הפרויקט, זאת לאחר שתוכנית בניין העיר אושרה והוגש היתר בנייה לפרויקט.

במסגרת הפרויקט ייבנו 4 בניינים חדשניים ואקסקלוסיביים, בני 5 עד 10 קומות, בין הרחובות המרי וניצנה בעיר, האזור המבוקש ביותר בגבעתיים, שמצוי במעלה גבעה וצופה לנוף מטרופולין תל אביב, באזור פסטורלי ושקט שלא מוצאים כבר באזור המרכז.

הדמיה: פרויקט המרי גבעתיים. קייזר אדריכלים,
הדמיה: פרויקט המרי גבעתיים/קייזר אדריכלים

התכנית כוללת הריסת 7 בניינים עם 42 יחידות דיור, כשבמקומם יוקמו הבניינים החדשים, עם 105 יחידות דיור, מתוכן 63 דירות למכירה, על שטח כולל של 5 דונם. מדובר על 4 בניינים המקיפים חצר פנימית ייחודית, שני מועדוני דיירים רחבי ידיים ופיתוח סביבתי ברמה הגבוהה ביותר.

מדובר על 4 בניינים המקיפים חצר פנימית ייחודית, שני מועדוני דיירים רחבי ידיים ופיתוח סביבתי ברמה הגבוהה ביותר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
רונן יפו, מנכ"ל אחים דוניץ. סיון פרג',
רונן יפו, מנכ"ל אחים דוניץ/סיון פרג'

רונן יפו, מנכ"ל דוניץ-אלעד: "אנו שמחים על כך שכל בעלי הדירות במתחם בחרו בדוניץ להקים עבורם את הפרויקט במיקום הייחודי והמבוקש ביותר בגבעתיים. אנחנו נעשה את המרב על מנת לבנות בניינים ברמה הגבוהה ביותר, דירות איכותיות ופיתוח יוצא מן הכלל התואם את המיקום הייחודי הזה. נמשיך לעסוק בפיתוח שכונות ומתחמי מגורים, תוך הקפדה מופתית על בניית חווית מגורים איכותית ושימת דגש על תכנון דירות מעולות וחיי קהילה עשירים ומגוונים".

את תכנון הבניינים מוביל משרד האדריכלים דני קייזר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully