וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יפן זה כאן: 20 מלונות קפסולה חדשים יוקמו בישראל

27.11.2022 / 13:02

משפחת אינדיג תקים 20 מלונות קפסולה בישראל בהשקעה של כ-30 מיליון שקל במיתוג רשת המלונות "capsulelnn". דביר אינדיג: "לאחרונה נפתח מלון הקפסולה הראשון בירושלים ברחוב יפו בהשקעה של 1.5 מיליון דולר"

מלון קפסולות חדש בישראל. יחצ,
קטן אבל נוח. מלון הקפסולות מרשת capsulelnn/יחצ

מחפשים מקום להעביר בו את הלילה? כבר לא חייבים לשלם הון. משפחת אינדיג, המתמחה בתחום הנדל"ן ומתחמי הכספות הפרטיים, נכנסת לתחום מלונות הקפסולה ותקים 20 מלונות כאלה ברחבי הארץ, בהשקעה כוללת של כ-30 מיליון שקל, תחת המיתוג "רשת מלונות capsulelnn".

בשלב זה הוקם מלון הקפסולות הראשון באזור ירושלים ברחוב יפו. הוא כולל מתחם של 26 קפסולות אירוח, חלקן לאדם בודד וחלקן לזוגות. הקפסולות לאדם בודד הן באורך 2.2 מטרים, רוחב 1.2 מטר וגובה של מטר אחד. כל קפסולה כוללת מיטה נוחה, מזגן, טלוויזיה רב ערוצית, תאורה מתכוננת, WIFI, חיבור להטענת טלפון ועוד. במתחם הכללי של מלון הקפסולות יש חדר אירוח לשירות כל האורחים, מתחם מקלחונים, מתחם שירותים וחדר לוקרים אישיים לשמירת תרמילים, מזוודות ועוד.

מלון קפסולות חדש יוקם בישראל. יחצ,
כך זה נראה מבחוץ/יחצ

מלונות הקפסולות הם טרנד עולמי המאפשר במיוחד לצעירים אירוח, לינה ושירותים בסיסים מבלי לשלם מאות שקלים עבור לילה במלון בדרג בינוני. המחיר ליום עבור אירוח במלון הקפסולה בירושלים עומד על 99 שקלים לאדם בודד ו - 199 שקלים לקפסולה לזוג. המחירים הם לפני מע"מ.

"מלון הקפסולות בירושלים הפך בחודשים האחרונים ללהיט בקרב צעירים, ישראלים ותיירים ועובד בתפוסה של מעל 90%", אמר דביר אינדיג, "לכן החליטה משפחתנו להרחיב את הפעילות ולהקים רשת ארצית".

  • עוד באותו נושא:
  • מלון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully