וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פארק הים: החל שיווק המגדל השני בפרויקט היוקרתי בבת ים

עודכן לאחרונה: 27.11.2022 / 12:41

צרפתי שמעון מוציאה לשיווק את המגדל השני בפרויקט Sea&Park בשכונת פארק הים בבת-ים, הכולל 87 יחידות דיור במגדל מגורים בן 25 קומות. מחיר לדירת 5 חדרים - החל מ-4.19 מיליון שקל

הדמיה: פרויקט Sea&Park בשכונת פארק הים בבת-ים. VIEW POINT,
הדמיה: פרויקט Sea&Park בשכונת פארק הים בבת-ים/VIEW POINT

חברת צרפתי שמעון מוציאה לשיווק את המגדל השני בפרויקט Sea&Park בשכונת פארק הים החדשה בבת-ים, הכולל 87 יחידות דיור במגדל מגורים בן 25 קומות בתמהיל מגוון של דירות בנות 3, 4, 5 חדרים לצד פנטהאוזים יוקרתיים.

דירת 5 חדרים 134 מ"ר בנוי בתוספת 19 מ"ר מרפסת, משווקת במחיר של החל מ-4.190 מיליון שקל לדירות 5 חדרים.

הפרויקט כולו יכלול כ-600 יחידות דיור ב-7 מגדלים בני 25 קומות במרחק של כ-700 מטר מהים. לחברה 4 מגרשים בשכונת פארק הים שיבשילו לשיווק בשלבים. ייבנו גם חללים משותפים כמו מועדון דיירים לאירועים חברתיים ומשפחתיים, חדר כושר מאובזר לדיירי הבניין ולאונג' Open Space עם עמדות מחשב.

בכל מגדל לובי מפואר ו-2 קומות חניון תת קרקעי. על העיצוב מופקד משרד טיטו אומן אדריכלים. למרגלות המגדלים משתרע פארק ענק בגודל של 12 דונם שבמרכזו בריכה אקולוגית. Sea&Park הוא הפרויקט הגדול והמרכזי בשכונה עם קרבה לים ונוף פתוח שנשקף כבר מהקומות התחתונות.

מהחברה נמסר כי במגדל הראשון נותרו 5 דירות אחרונות למכירה.

בצמוד לרצועת החוף המרהיבה -שכונת פארק הים

שכונת פארק הים החדשה הממוקמת בצמוד לרצועת החוף המרהיבה של העיר בת ים צפויה לכלול כ-4,000 יחידות דיור, מרכז בילויים וקניות, מרכז תעסוקה ומסחר, מתחם מלונות, מרכז אקדמי, מרכז ספורט, מבני ציבור ותרבות ועוד.

גולת הכותרת של השכונה הוא פארק חוף המתוכנן במרכזה - פארק תצפית הים, אשר צפוי להשתרע על פני 100 דונם עם תצפית מרהיבה לים ונוף דיונות לצד מקומות ישיבה מוצלים, ולצידו מתוכננים לקום פארק פנאי עם מתחמי ספורט וכושר וחורשת אקליפטוס עם "גן הרפתקאות" אתגרי.

טיילת בת ים המחודשת, אשר עוברת מהפכה מרעננת מבחינת מראה ותוכן, וצפויה בהמשך הדרך להגיע מתל אביב ועד ראשון לציון.

השכונה מוקפת בכביש רחב המאפשר כניסה ויציאה נוחה לכיוון בת ים, ראשון לציון וגם נמצאת במרחק נסיעה קצר מנתיבי איילון וכביש 431 ותחנת הרכבת משה דיין בראשון לציון או קוממיות בבת ים.

גם הקו האדום של הרכבת הקלה שצפוי להתחיל לפעול בקרוב, יאפשר גישה מהירה לשכונה ומחוצה לה. יתרון נוסף, הינו הקירבה למתחם האלף במערב ראשון לציון הנמצא היום בבנייה, ושיהווה מוקד תעסוקה ענק מעורב שימושים.

אבי צרפתי, מנכ"ל משותף בקבוצת צרפתי שמעון. יח"צ,
אבי צרפתי, מנכ"ל משותף בקבוצת צרפתי שמעון/יח"צ

לדברי אבי צרפתי, מנכ"ל משותף בקבוצת צרפתי שמעון, "אנו יוצאים לשיווק עם המגדל השני בפרויקט בעקבות סיום מוצלח של מכירת הדירות במגדל הראשון ששווק בפרויקט. הפרויקט נהנה ממיקום מצוין בלב שכונת הפארק, כ-700 מטרים בלבד מרצועת החוף. יתרה מכך, הדיירים ייהנו מנגישות תחבורתית גבוהה בזכות תחנת הקו האדום של הרכבת הקלה שמצויה במרחק הליכה של דקות ספורות. קהל היעד של הפרויקט מורכב מאוכלוסייה צעירה וחזקה, משפרי דיור מכל הארץ ומשקיעים שזיהו את הפוטנציאל הגדול של השכונה והעיר".

  • עוד באותו נושא:
  • נדל"I
  • בת ים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully