וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החזרה להולילנד: החל שיווק המגדל היוקרתי בירושלים

עודכן לאחרונה: 27.11.2022 / 12:05

המגדל יתנשא לגובה של 31 קומות ויכלול 153 יח"ד. גולת הכותרת היא פנטהאוז מרהיב עם נוף פנורמי להרי ירושלים, מרפסת ענק של 150 מ"ר ובריכת שחיה על הגג. כמה זה יעלה לכם? היכנסו לבדוק

הדמיה: מגדל מגורים נוסף בפרויקט "הולילנד" של חברת קרדן נדל"ן. סטודיו Y ימית הפקות,
החל שיווק המגדל היוקרתי בהולילנד בירושלים/סטודיו Y ימית הפקות

הולילנד שלא הכרתם: הקמת מגדל מגורים נוסף בפרויקט היוקרה "הולילנד" של חברת קרדן נדל"ן יוצאת לדרך.

המגדל בשכונה המבוקשת בירושלים יתנשא לגובה 31 קומות עם כ-153 יח"ד, בתמהיל מגוון של דירות 3-6 חדרים, דירות גן מיני פנטהאוזים, ופנטהאוז מרהיב - עם נוף פנורמי לכל העיר והרי ירושלים, מרפסת ענק של 150 מ"ר ובריכת שחייה על הגג. בסך הכל, השלב הנוכחי של הפרויקט יכלול כ-300 יח"ד, כולל המבנים המדורגים שיוקמו.

דיירי הפרויקט יוכלו ליהנות מלובי מרוהט עם עמדת שומר, טרקלין עסקים, חדר כושר מאובזר, אולם אירוח ומתקנים בשטח החיצוני של הבניין, חניון מקורה לכלל הדיירים ומחסן פרטי לכל דירה. הפרויקט קיבל היתר חפירה ודיפון והעבודות בשטח החלו. עד כה אכלסה החברה למעלה מ-640 דירות בשלבים הקודמים בפרויקט.

חברת קרדן נדל"ן החלה בפריסייל - דירות 4 חדרים מוצעות למכירה החל מ-3.45 מיליון שקל.

הדמיה: מגדל מגורים נוסף בפרויקט "הולילנד" של חברת קרדן נדל"ן. סטודיו Y ימית הפקות,
הדמיה: מגדל מגורים נוסף בפרויקט "הולילנד" של חברת קרדן נדל"ן/סטודיו Y ימית הפקות

איך מגיעים וכמה זה יעלה לכם

דרכי הגישה לשכונת הולילנד נוחות ומהירות, ומאפשרות גישה קלה למרכזי תעסוקה, חינוך, ובילוי בירושלים וכך גם ליוצאים מהעיר, באמצעות פתיחת כביש מס' 16 החדש, המקשר את מבשרת ציון ומוצא עד דרך מנחם בגין בכניסה לשכונה תוך מספר דקות בלבד - גישה המהווה יתרון מובהק ליוצאים מהעיר לכיוון תל אביב.

מחירי הדירות נעים בין 2.7 מיליון שקל לדירת 3 חדרים בגודל 81 מ"ר ו-9 מ"ר מרפסת ו-4.35 מיליון שקל ל-דירת 6 חדרים בגודל 147 מ"ר ו-13 מ"ר מרפסת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
הדמיה: מגדל מגורים נוסף בפרויקט "הולילנד" של חברת קרדן נדל"ן. סטודיו Y ימית הפקות,
הדמיה: מגדל מגורים נוסף בפרויקט "הולילנד" של חברת קרדן נדל"ן/סטודיו Y ימית הפקות

הבניה בשכונה מאופיינת בפיתוח סביבתי מתקדם עם שטח פרטי פתוח של פארק ענק המשתרע על כ-6 דונם, בשונה ממרבית הבניה הצפופה בעיר. כמו כן, למרגלות השכונה נמצאת שמורת הטבע, הידועה בתור עמק הצבאים, בשטח של כ-250 דונם.

רמת הגימור של הפרויקט גבוהה ביותר וכוללת, בין היתר, חימום תת רצפתי, מערכת בית חכם, מטבחי פרמיום ועוד. כדי להמחיש את הנוף מכל קומה, ישנה אפשרות להתרשם מהדירות בפרויקט, באמצעות סיור וירטואלי באתר החברה.

הדמיה: רמת הגימור של הפרויקט גבוהה ביותר. סטודיו Y ימית הפקות,
הדמיה: רמת הגימור של הפרויקט גבוהה ביותר/סטודיו Y ימית הפקות

סיוון היללי, סמנכ"לית השיווק בחברת קרדן נדל"ן: "הולילנד היא שכונת היוקרה של ירושלים, שכונה שהיא מעין אי פרטי על גבעה מבין הגבוהות בירושלים. מכל דירה נוף מדהים בגובה של כ-770 מטר מעל פני הים בפריים לוקיישן. השכונה נמצאת בדרום ירושלים, על פסגת רכס ובסמוך למה שיש לעיר להציע: קניון מלחה, היכל ארנה, האוניברסיטה הפתוחה, פארק הצבאים ועוד. הנגישות אל כביש בגין, כביש 16 החדש, לכיוון תל אביב ולתחנת הרכבת, כל אלו מהווים אבן שואבת לשכונה שהפכה לפנינת טבע בלב ירושלים. בתוך המתחם פארק ירוק בן 6 דונם עם צמחייה עשירה ובו שבילים מאבן ירושלמית, ופינות חמד לרווחת דיירי השכונה, זו חווית מגורים גבוהה מהרגיל .אנו מזהים התעניינות גוברת גם בקרב תושבי חוץ, אשר עדין כמהים ליישב את ירושלים בירת ישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully