וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שופרסל מודיעה: אורן הוד הוא המנכ"ל החדש של שופרסל נדל"ן

עודכן לאחרונה: 20.11.2022 / 16:34

עם ניסיון של כ-30 שנה מהחברות המובילות בענף הנדל"ן בישראל ובאירופה, אורן הוד יוביל החל מהיום את חברת שופרסל נדל"ן, המחזיקה ומנהלת נכסי נדל"ן בבעלותה, לצד השבחת נכסים ורכישת נדל"ן מניב

אורן הוד, המנכ"ל החדש של שופרסל נדל"ן. כרמל שירן,
אורן הוד, המנכ"ל החדש של שופרסל נדל"ן/כרמל שירן

אורי וטרמן, מנכ"ל שופרסל, ממשיך בריענון השדרה הניהולית של הקבוצה והודיע היום (א') על מינויו של אורן הוד למנכ"ל שופרסל נדל"ן.

אורן הוד, בעל ניסיון של כ-30 שנים בחברות המובילות בענף הנדל"ן בישראל ובאירופה, במהלכן כיהן כ-10 שנים בתפקידי ניהול יזמיים וקבלניים בחברת א.דורי, כ-5 שנים כסמנכ"ל המגורים בחברת נווה מקבוצת IDB נכסים ובניין, שימש כעשור כמנכ"ל אפריקה ישראל מגורים והוביל אותה בראש חברות הנדל"ן היזמיות, לצד כניסה לפעילויות חדשות בתחומי ההתחדשות העירונית, הקמת זרוע למיזמי דירה להשכיר, פיתוח מתחמים מסחריים ופרויקטים של מחיר למשתכן.

בתפקידו האחרון שימש כמשנה למנכ"ל ג'י סיטי (לשעבר גזית גלוב), כיו"ר הפעילות של החברה בישראל וכדירקטור בחברת הבת אטריום בפולין ובצ'כיה.

אורי וטרמן, מנכ"ל שופרסל מסר: "מינויו של אורן הוא חלק משורת צעדים שנועדו להרחיב את פעילות הנדל"ן של הקבוצה לתחומים חדשים ומימוש הפוטנציאל, אשר יוסיף תרומה משמעותית להעצמת הרווחיות של שופרסל, לשוויה ולחוסנה הפיננסי. בהזדמנות זו, אני רוצה גם להודות לשרון גמבשו אשר ביקש לסיים את תפקידו ואני מאחל לו הצלחה רבה בהמשך דרכו. שרון תרם רבות להצלחת החברה בשנים האחרונות".

  • עוד באותו נושא:
  • נדל"I

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully