וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

157 דירות בשני מגדלים המיועדים להשכרה ארוכת טווח ביבנה

עודכן לאחרונה: 20.11.2022 / 16:58

הפרויקט המשותף הראשון לקבוצת אלמוג וחברת הראל: 157 יח"ד יוצעו להשכרה ארוכת טווח ב-2 מגדלים ביבנה. זוהי עסקה ראשונה לשותפות rent 2 stay העוסקת בהשכרה ארוכת טווח

הדמיה: פרויקט "אלמוג יבנה". זיתוני הדמיות,
הדמיה: פרויקט "אלמוג יבנה"/זיתוני הדמיות

קבוצת היזמות והבנייה אלמוג וחברת הביטוח והפיננסים הראל מכריזות על הפרויקט הראשון שיוצא לדרך במסגרת המיזם המשותף rent 2 stay להשכרה ארוכת טווח.

בשבוע שעבר נחתם ההסכם הקובע כי השותפות תרכוש 157 דירות במגדלים 3 ו-4 בפרויקט ALMOG YAVNE ("אלמוג יבנה") לטובת ייעודן להשכרה לפי דרישות החוק לעידוד השקעות הון. הדירות יכללו במסלול הטבות מס והשותפות צפויה ליהנות משיעורי מס מופחתים בגין הכנסות משכירות ומכירה.

הסכם זה מגיע כשנה אחרי שנחתמה בין השתיים עסקה, במסגרתה השקיעה הראל סכום של כ-135 מיליון שקל בקבוצה תמורת 20% מהמניות. כמו כן, הוסכם כי הצדדים יקימו יחד מיזם משותף שיעסוק בהשכרה ארוכת טווח, וייכללו בו דירות, בין היתר, מפרויקטים שונים שקבוצת אלמוג יוזמת ומבצעת.

5 מגדלי מגורים בני 20 קומות

"אלמוג יבנה" הינו פרויקט התחדשות עירונית רחב היקף אשר נבנה בימים אלו, כאשר 2 מגדלים נבנו ואוכלסו לאחרונה, וכעת נמצאים בבנייה בניינים מס' 3 ו-4 המיועדים להשכרה, בניית המרתפים החלה באפריל האחרון והיתר מלא לפרויקט התקבל בחודש יוני.

פרויקט "אלמוג יבנה" יכלול לאחר השלמתו 487 יח"ד ב-5 מגדלי מגורים בני 20 קומות כל אחד, בתמהיל של 6-3 חדרים וכן דירות פנטהאוז. במסגרת פיתוח הפרויקט והשכונה יוחלפו כלל התשתיות, ייסללו כבישים חדשים, ייבנו פארקים וגינות עם מתקנים ומגרשי ספורט.

המגדלים כוללים לובי מרווח ומעוצב, חדר כושר מאובזר ומועדון דיירים. כמו כן, קיימת חניה תת קרקעית, מרפסות גדולות במיוחד ומפרט גמר מרשים.

יקי אמסלם, מנכ"ל קבוצת אלמוג. איציק שוקל,
יקי אמסלם, מנכ"ל קבוצת אלמוג/איציק שוקל

לדברי יקי אמסלם, מנכ"ל קבוצת אלמוג, "החיבור עם הראל הוא הזדמנות להמשך צמיחת והתפתחות הקבוצה. תחום הדיור להשכרה הולך והופך לדומיננטי ומשמעותי כאשר חלק גדול מהציבור אינו יכול לקנות דירה בשל המחירים בשוק. עליית הריבית במשק בחודשים האחרונים ציננה מעט את השוק, אולם אני עדיין סבור כי שכירות מוסדית הינה הפתרון המיטבי למשבר המגורים ולעליית המחירים, כזה שעונה על כל הצרכים של משפחות שזקוקות לדיור ועשוי לחולל שינוי שוק אמיתי בישראל בהיבט של דירות בבעלות פרטית. שכירות מוסדית מציעה לשוכרים את האפשרות להתגורר ביחידות דיור מודרניות הנמצאות בתחזוקה גבוהה, אשר להערכתנו יהפוך לפורמט מגורים נפוץ ונחשק. אנו מאמינים כי בשנים הקרובות אפיק זה יזכה לדרישה הולכת וגוברת".

את המוכרת, קבוצת אלמוג, ייצג משרד עו"ד גינדי כספי באמצעות עורכי הדין שרית ספיר וצחי רחמים, את השותפות ייצג משרד עו"ד יגאל ארנון - תדמור לוי באמצעות עורכי הדין נפתלי ניר, רן עזיאל ומיכל סגמון.

  • עוד באותו נושא:
  • נדל"I
  • יבנה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully