וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רמי יהושע ממשיך להתרחב: מנהל מו"מ על שכירות 1,500 מ"ר ברמת החייל

עודכן לאחרונה: 15.11.2022 / 19:41

יו"ר קבוצת "יהושע TBWA", שבשנים האחרונות הרחיב עסקיו גם לענף הנדל"ן, מנהל מו"מ על שכירות 1,500 מ"ר ברמת החייל. העסקה מוערכת בכ-5 מיליון שקל

הנכס המבוקש ברחוב ראול ולנברג 14, רמת החייל. שוויו מוערך כ-5 מיליון שקל.. סימפלקס, צילום מסך
הנכס המבוקש ברחוב ראול ולנברג 14, רמת החייל. שוויו מוערך כ-5 מיליון שקל./צילום מסך, סימפלקס

הפרסומאי, היזם ואיש העסקים רמי יהושע ממשיך להרחיב את פעילות הנדל"ן שלו ומנהל מו"מ על בית קדימה בראול ולנברג 14, רמת החייל, בהיקף של 1,500 מ"ר. העסקה מוערכת בכ-5 מיליון שקל.

רמי יהושע, פרסומאי ותיק ומוכר, יו"ר ומנהל קבוצת הפרסום יהושע TBWA, פעיל בשנים האחרונות בתחומי הנדל"ן וההשקעות. כזכור, לפני מספר חודשים בלבד השלים יחד מכירה של בניין משרדים עצמאי ברחוב מרדכי אנילביץ' בתל אביב לחברת "נתנאל גרופ", בעסקה הנאמדת בכ-30 מיליון שקל.

רמי יהושע. יח"צ,
רמי יהושע, יו"ר ומנהל קבוצת הפרסום יהושע TBWA/יח"צ

המו"מ מתנהל מול חברת הנדל"ן RAY TLV שרכשה לאחרונה שני בניינים בעלות של 90 מיליון שקל, על פני כ-8,000 מ"ר ברמת החייל.

חברת RAY TLV חתמה לאחרונה על עסקת מיזוג לחברת אינטיליקנה והיא בדרכה לשוק ההון. אבי רומנו, זיו פופלבסקי ואון גולדשטיין, הבעלים של חברת RAY TLV, המתמחה בהשבחת קרקעות בתל אביב, יוצקים את פעילות החברה לחברת אינטליקנה הציבורית ויחזיקו בכ-88% ממניות החברה.

אינטיליקנה, המתמחה בגידול קנאביס רפואי, באמצעות גידול וריבוי קנאביס רב שנתי בחווה ייעודית באזור השרון, עתידה למכור את פעילותה ולהיכנס לתחום השבחת הנדל"ן.

RAY TLV פועלת לקידום תוכניות במספר מוקדי תעסוקה בעיר תל אביב, בהם רמת החייל, יד אליהו, נווה שאנן, התחנה המרכזית החדשה ונווה חן המתחדשת. בבעלות החברה 6 פרויקטים בעיר בהיקף זכויות פוטנציאלי של כ-250 אלף מ"ר, עליהם היא מקדמת תוכניות של עירוב שימושים - מגורים ותעסוקה. בשנתיים האחרונות בצעה החברה עסקאות בהיקף של כ-200 מיליון שקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully