וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לראשונה: שכונת חוף אמיתית תוקם בישראל

עודכן לאחרונה: 16.11.2022 / 10:41

קו ראשון לים, פחות מ-100 מטר מהחוף: יוצא לדרך פרויקט "חוף השקד" בקרית ים. עלות הפרויקט: כ-מיליארד וחצי שקל, מדובר במתחם פינוי-בינוי מהגדולים ביותר שהיו באזור הצפון בשנים האחרונות

הדמית פרויקט חוף השקד בקרית ים. זיתוני הדמיות אדריכליות,
הדמית פרויקט חוף השקד בקרית ים/זיתוני הדמיות אדריכליות

חברות עץ השקד, א.חבר, וא.ד.מ.ר.ל מובילות בימים אלה את תכנונו של מתחם הפינוי-בינוי בקרית ים "חוף השקד".

הפרויקט, שעלותו נאמדת בלמעלה ממיליארד וחצי שקל, עתיד להיבנות בשכונת שפירא המתחדשת בקרית ים, שנמצאת בקו ראשון לים ובמרחק של פחות מ-100 מטרים מרצועת החוף.

התוכנית כוללת כ-1,300 יחידות דיור, מבני ציבור, מסחר ותעסוקה הפרוסים על שטח של כ-40 דונם, לצד בית ספר שעתיד להעתיק את מיקומו ולזכות במבנה חדש לחלוטין.

לאור קרבתו של הפרויקט לרצועת החוף, נגישותו יוצאת הדופן, והעובדה שחלק ניכר מהשכונות הסמוכות גם כן עתידות לעבור התחדשות, צופה העיר קרית ים ליהנות מהגעתן של אוכלוסיות מהארץ ומחו"ל המחפשות את הקרבה לים ואת ההזדמנות לקחת חלק בדבר הגדול הבא.

בחברת עץ השקד מוסרים כי בדומה לערי חוף אחרים בעולם, גם קריית ים ראויה לשכונת ריביירה יוקרתית שתספק לדיירי הפרויקט ולמבקרי המתחם מקומות בילוי ופנאי, לצד איכות חיים בלתי מתפשרת.

על כן, מתכננת החברה להפוך את רצועת החוף בקרית ים, בעלת הפוטנציאל האדיר, לעיר בפני עצמה - להקים טיילת ובתי קפה, גנים, בתי ספר, קניונים ומשרדים לתעסוקה ומסחר, במטרה להפוך את השכונות הוותיקות, בדומה לשכונת שפירא, למתקדמות ומודרניות.

"באנו לשנות"

אליאב בן שמעון, משנה למנכ"ל עץ השקד נדל"ן: "אנו גאים להוציא לפועל את פרויקט "חוף השקד". מדובר בפרויקט ייחודי מסוגו בצפון הארץ ובקריית ים בפרט. הודות לקרבה היוצאת דופן לחוף הים, לראשונה עתידה להיבנות שכונת חוף אמיתית בתכנונם של משרד האדריכלים קיקה בראז, המכילה את כל צורכיהם של האוכלוסייה, מחייה ופרנסה לצד בילוי, איכות בלתי מתפשרת וסטנדרטים גבוהים שקבוצת עץ השקד יוזמת ובונה".

דביר גרנות, יזם ושותף בחברת א.ד.מ.ר.ל: "החברה נוסדה על ידי שותפים שנולדו בקריות מתוך חיבור עמוק למקום, ורצון לתת לתושבים את האפשרות לחיות בסביבה מתקדמת ואיכותית. לאורך אחד החופים היפים בארץ אנו עדים למצב אבסורדי - זה המקום היחיד בעולם שבו ככל שאתה מתקרב לים מחיר הנדל"ן יורד במקום לעלות. באנו לשנות".

נדב ליסובסקי, סמנכ"ל פיתוח עסקי והתחדשות עירונית בא.חבר: "אנו בחברת א.חבר מאמינים בחדשנות ובהתחדשות. פרויקט חוף השקד יהיה אחד הפרויקטים האטרקטיביים בארץ, אין עוד מיקום כזה שמשלב מגורים, שטחים ירוקים ומסחר במרחק 100 מטר מהים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully