וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השוואת קופות גמל - איך יודעים באיזה קופה לבחור?

מוגש מטעם skn

עודכן לאחרונה: 15.11.2022 / 15:16

ישנם המון שיקולים שנכנסים לתמונה כאשר ניגשים לבחור את קופת הגמל האידיאלית

קופות גמל. יח"צ,
קופות גמל/יח"צ

קופת גמל היא קופה שבה אתם חוסכים את הכסף שצברתם תוך כדי השגת תשואה גבוהה. ככל שהתשואה תהיה גבוהה, כך הכסף שאותו צברתם בקופה יגדל בהתאם. מי ששומר את הכסף בבנק מפסיד המון, לפעמים מדובר על אלפי שקלים בכל שנה. השוואה בין קופות גמל היא קריטית כדי שתוכלו לבחור את קופת הגמל המתאימה לכם. השוואת קופות גמל תגרום לכך שלא תבצעו בחירות שיתבררו לכם בראייה לאחור כבחירות שגויות. יש כאלה שרק בדיעבד מבינים כי הבחירה שאותה הם עשו הייתה הבחירה השגויה עבורם. אנו כאן כדי למנוע מכם להגיע למציאות שבה אתם נזכרים רק במבט לאחור.

קופה ותיקה עם ניסיון עשיר

כדי שתוכלו להיות רגועים יהיה עליכם לשים את הכסף בקופה שנמצאת במקום בטוח. הרי לא כל קופה נמצאת במקום מוכר, נכנסים כל הזמן עוד שחקנים חדשים לעולם הזה. קופה ותיקה עם ניסיון עשיר תדע איך להתנהל מולכם בצורה טובה שתאפשר לכם להרוויח בענק. מצד שני אם הקופה לא תהיה מספיק טובה ומנוסה, תמצאו את עצמכם מתקדמים בערפל. מציאות שכזאת היא מציאות בלתי אפשרית עבור חלק מהאנשים שרוצים להוציא את המקסימום האפשרי.

ביצועים מוכחים באופן קבוע

עזבו אתכם מהבטחות חסרות תכלית שלא באמת יקדמו אתכם למקום הרצוי. הרי כל אחד יכול להבטיח הבטחות בלי סוף, אך זה לא מה שיקרה בסופה של הדרך. כדי שתוכלו לבחור את קופת הגמל המתאימה יהיה עליכם לראות ביצועים מוכחים. השוואת קופות גמל תאפשר לכם לבחון את הביצועים שלה לאורך תקופת זמן ממושכת. בשונה מאופציות אחרות שמציגות לכם רק חלק מהדברים מול העיניים. המטרה תהיה להיות בטוחים כי אינכם עושים בחירה שתתברר כפחות טובה.

מקסימום תשואה עבור המשקיעים

אינכם הראשונים, ובוודאי שלא האחרונים שמשקיעים את הכסף בקופות גמל. היו המון כאלה שהיו בדיוק באותו מצב שבו אתם נמצאים נכון לעכשיו. השוואת קופות גמל תראה לכם איזה קופת גמל השיגה את התשואה הכי טובה עבור לקוחותיה. הלקוחות הם כמובן המשקיעים ששמו את מיטב כספם כדי להרוויח ממנו בהתאם. אם התשואה שהאחרים קיבלו תהיה גבוהה, אין סיבה שלא תמצאו את עצמכם בדיוק במקום הזה.

מינימום סיכונים וחוסר יציבות

קופות גמל עשויות להיות לא יציבות, התנודתיות שלהן תהיה כזאת שתקשה עליכם להיות רגועים. בשביל שתוכלו להתעסק בדברים אחרים מלבד ההשקעה תרצו לדעת כי הכל נמצא במקום בטוח. השוואת קופות גמל היא השוואה שמראה לא רק את התשואה, אלא גם את הסיכונים. הסיכונים של קופת הגמל שיש כאלה שינסו להסתיר אותם מכם. הרי קופת הגמל בעצמה תרצה שתבחרו בה, לכן היא תציג את הדברים שנראים מעולה למראית עין.

מוגש מטעם skn
  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully