וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מול הים: 31 קומות ו-117 יח"ד על שטח של כ-4.4 דונם בנתניה

עודכן לאחרונה: 10.11.2022 / 20:01

חברת קרדן נדל"ן הודיעה כי סגרה עסקת קומבינציה על קרקע בגודל 4.4 דונם בנתניה. במסגרת העסקה עם בעלי קרקע פרטיים, תקים מגדל מגורים בן 31 קומות שיכלול 117 יח"ד, סמוך לים

הדמיה: מגדל מגורים בנתניה שיכלול 117 יח"ד, סמוך לים. רובננקו אדריכלים,
הדמיה: מגדל מגורים בנתניה שיכלול 117 יח"ד, סמוך לים/רובננקו אדריכלים

חברת קרדן נדל"ן, בניהולו של עמוס דאבוש, הודיעה היום שחתמה על עסקת קומבינציה על קרקע ברחוב יודפת בשכונת נוף הטיילת בנתניה עם בעלי קרקע פרטיים. גודל השטח הוא כ-4.4 דונם בו מתוכננות להיבנות 117 יחידות דיור במבנה בן 31 קומות, בהתאם לתב"ע המאושרת במתחם.

המגרש ממוקם במערב העיר, הבניה בו נעשית במסגרת תוכנית נת 556 וצפויה לכלול 117 דירות. המחיר הממוצע למ"ר בנוי עומד כיום בשכונה, בה פועלות חברות הנדל"ן המובילות בישראל במספר פרויקטים, על כ-30 אלף שקל למ"ר, עלייה של כ-20% לעומת המחירים לפני כשנה וחצי בלבד.

מרחק הפרויקט כ-500 מטר מרצועת החוף ובקומות הגבוהות נוף לים. היקף ההשקעה המוערך בפרויקט הוא כ-200 מיליון שקל.

מאמינה בעיר נתניה

חברת קרדן נדל"ן מקדמת במקביל מספר פרויקטים למגורים בעיר נתניה, בהיקף של למעלה מ-1,000 יח"ד, ובנוסף שבוע האחרון דיווחה החברה כי ועדת המשנה לתכנון ובניה החליטה להפקיד בתנאים תב"ע לפרויקט פינוי בינוי ברחוב קצנלסון בעיר. חלקה של קרדן בתב"ע משתרע על כ-3 דונם ובמסגרתו צפויים להיהרס 3 בנייני מגורים הכוללים 48 יח"ד, ובמקומם יבנו 2 בניינים של -192 יח"ד.

אוהד לב, סמנכ"ל פיתוח עסקי בחברת קרדן נדל"ן: "שכונת נוף הטיילת מושכת אליה אוכלוסיות חזקות המחפשות איכות חיים בקרבת הים. חברת קרדן נדל"ן מאמינה בעיר נתניה, אשר מתחדשת בקצב מהיר לצד פיתוח תשתיות חדשות והתחדשות עירונית ענפה והיא מתכננת בה פרויקטים בהיקפים של למעלה מ- 1,000 יח"ד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully