וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לראשונה בישראל: מגדל בן 64 קומות - להשכרה בלבד

עודכן לאחרונה: 9.11.2022 / 17:25

המגדל יוקם בגבעתיים וכולל 500 דירות קטנות להשכרה ארוכת טווח, בהן דירות סטודיו, ודירות 2 ו-3 חדרים, שיתנו מענה למשקי בית קטנים, זוגות צעירים ומבוגרים - העתיד של שוק הנדל"ן בישראל?

הדמיה של התכנית. ברעלי לויצקי כסיף אדריכלים,
הדמיה של התכנית/ברעלי לויצקי כסיף אדריכלים

הועדה המחוזית לתכנון ולבניה תל אביב, בראשות ערן ניצן, החליטה להפקיד את תכנית "פרויקט Beyond" בסיטי של גבעתיים.

מדובר בפרויקט ייחודי הנותן מענה לביקושים הגבוהים לדיור להשכרה בלב המטרופולין, עבור משקי בית קטנים, זוגות צעירים ומבוגרים. התוכנית מציעה דירות מנוהלות, לרבות מתקנים ושטחים ציבוריים לרווחת הדיירים בבניין.

התוכנית ממוקמת במיקום מרכזי בטבור מטרופולין תל אביב, ממזרח לאיילון וגובל ברחובות אריאל שרון ועל פרשת דרכים. מדובר במיקום אסטרטגי, באזור התעסוקה הראשי של גבעתיים, בצמוד לבורסה ברמת גן, מגדלי תעסוקה נוספים בתל אביב, בהם מגדל בין ערים (המגדל שיהיה הגבוה בישראל), ובקרבה לתחנת רכבת סבידור, דבר המקנה לפרויקט איכויות ונגישות גבוהה.

הדמיה של התוכנית. ברעלי לויצקי כסיף אדריכלים,
הדמיה של התוכנית/ברעלי לויצקי כסיף אדריכלים

המגדל יוקם בשטח בו אושרה בשנת 2014 תוכנית להקמת מגדל המשלב תעסוקה מסחר ומלונאות, בן 64 קומות, אשר נמצא בבניה בימים אלו.

התוכנית החדשה, כוללת תוספת זכויות של כ-21,000 מ"ר לתעסוקה במגדל שבבנייה, וכן הקמת מגדל נוסף בן 64 קומות, הכולל 500 יחידות דיור קטנות בהן דירות סטודיו, ודירות 2 ו-3 חדרים. בקומות המשותפות לשני המגדלים יוקמו קניון, מרכז כנסים, מרכז ספורט ושטחי ציבור.

בנוסף, התוכנית שמה דגש על הממשק בין המגדל למרחב הציבורי על ידי הרחבת מדרכות ומערכת גשרים בין המגדלים הסובבים, לצורך שיפור תנועת העובדים בתוך מרחב האיילון ובסביבת תחנת הרכבת.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

יוביל לתחרות בשוק הדיור?

יו"ר הוועדה המחוזית לתכנון ולבניה, ערן ניצן: "היווצרותו של מטרופולין ושל תשתית הסעת המונים בלב גוש דן, מאפשרים את היווצרותו של היצע דיור להשכרה ארוכת טווח באופן שייצר אלטרנטיבה לרכישת דירה. חברות מעולות שמנהלות בנייני מגורים גדולים להשכרה בלבד ליד רשת רכבתית הזה העתיד של שוק הנדל"ן במרכז ישראל. החלטתנו אתמול היא צעד חשוב בקידומו של עידן זה".

מתכנן מחוז תל אביב במינהל התכנון, אדר' ארז בן אליעזר: "שוק הנדל"ן צריך להשתכלל עם מבני מגורים להשכרה ארוכת טווח אשר יתחרו על איכות המגורים, רמת השירותים ויעילות תפעולית ואנרגטית. פרויקט מסוג זה אשר כולל מאות דירות להשכרה הינו חלק משינוי המגמות בתחום ומיקמו במרחב יאפשר למשתמשיו סל שירותים עשיר במרחק הליכה קצר למרכז תחבורתי ועסקי".

רן קוניק ראש עיריית גבעתיים: "אני שמח שהיוזמה שלנו, לתוספת של 500 יח"ד להשכרה בגבעתיים, אושרה על ידי הוועדה המחוזית. זו בשורה משמעותית ביותר. בתקופה הנוכחית בה מחירי הנדל"ן ממשיכים לזנק ויוקר המחיה מכביד מאד על המשפחות הצעירות, דיור להשכרה ארוכת טווח זה בהחלט מענה הולם. התחום של דיור להשכרה במדינת ישראל לא מקבל מספיק תשומת לב ולא מוצב בראש סדר העדיפויות של מקבלי ההחלטות. כמי שמנהל עיר, שבה הביקוש לדיור להשכרה רק הולך וגואה מדי שנה, אני בטוח שלתוספת של מאות דירות חדשות קטנות המיועדת להשכרה, תהיה השפעה על מצב השוק ואולי תצליח במעט למתן את המחירים לטובת הצעירים".

הדמיה של התכנית. ברעלי לויצקי כסיף אדריכלים,
הדמיה של התכנית/ברעלי לויצקי כסיף אדריכלים

התוכנית ביוזמת חברת תדהר, ונערכה על ידי ברעלי לויצקי כסיף אדריכלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully