וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוף טוב: הבניין הקורס בחולון פונה - הדיירים יקבלו דירות חדשות ומשודרגות

עודכן לאחרונה: 7.11.2022 / 16:43

אאורה השלימה הבוקר את פינוי הבניין שקרס בשנה שעברה בחולון - כעת יוכלו להתחיל בתהליך החפירה והבנייה שעתיד להפוך לבניין 15 קומות עם 90 יח"ד. מנכ"ל אאורה: "הדיירים הוותיקים יחזרו מאושרים לדירות החדשות"

תיעוד ההריסה של הבניין הקורס בחולון/אאורה

בחודש ספטמבר 2021 פונה הבניין ברחוב סרלין 38 בחולון, בהחלטה משותפת של המשטרה, כיבוי האש ועיריית חולון, בשל ליקויים רבים, סדקים וסכנת קריסה ממשית. באופן אבסורדי שנראה כאילו לקוח מסרט - מספר שעות לאחר שפונו הדיירים הבניין קרס וחיי אדם ניצלו בנס.

הבוקר, כשנה אחרי שהבניין קרס, חברת אאורה השלימה את הריסת יתרת הבניין. המשמעות: כעת יוכלו להתחיל בתהליך החפירה והבנייה, במטרה להקים במקום הבניין הישן שקרס והכיל 32 יח"ד בלבד - בניין חדש ומפואר בן 15 קומות ו-90 יח"ד.

הועדה המקומית אישרה לפני כשבוע להפקדה את התוכנית שהגישה החברה והעבודות צפויות להיות ברצף. כזכור, חברת 'אאורה מחדשים את ישראל' נבחרה לפני כחצי שנה על ידי דיירי הבניין לבנות מחדש את הבניין שקרס ברחוב סרלין בחולון, כאשר 100% מהדיירים חתמו על ההסכם מול אאורה.

מפרטים יוקרתיים ועזרה בשכר דירה

אאורה תבנה במקום בניין מפואר, עמיד בפני רעידות אדמה ונזקים, בן 15 קומות ובו 90 דירות חדשות שיחליפו את 32 הדירות הישנות שקרסו. לפי ההסכם שנחתם, הדיירים הוותיקים צפויים לקבל מפרטים יוקרתיים - דירה גדולה יותר וכן מרפסת, ממ"ד וחניה צמודה. בנוסף ישודרג האזור הציבורי המשותף של הבניין ויתוכנן בו חדר דיירים ופיתוח סביבתי איכותי.

חברת אאורה התגייסה לסייע לדיירים מתוך אמונה כי זוהי המחויבות הלאומית של כולנו. בסיטואציה מורכבת זו החליטה החברה אף להירתם למען תושבי הבניין ולסייע להם בתשלומי שכר הדירה במהלך תקופת הבניה ואף לפני כן.

לעשות מעשה ולחדש את ישראל

בעלים ומנכ"ל אאורה, יעקב אטרקצ'י: "אנו שמחים להשלים היום את הריסת הבניין שקרס והיווה סכנה לציבור. לאחר מכן וברצף, בתיאום עם העירייה, נתחיל את החפירה והבנייה כדי שדיירי הבניין שסבלו כל כך הרבה, יקבלו את הדירות הטובות ביותר, בסטנדרט הגבוה ביותר ובמהרה יחזרו מאושרים לדירות חדשות. אנחנו בתהליך מהיר מול העירייה והאינטרס של שני הצדדים הוא לאשר ולהתקדם כמה שיותר מהר. כל הדיירים חתמו מולנו על ההסכם ואנחנו מודים להם על האמון ועל הזכות".

עוד, אומר אטרקצ'י: לצערי, רק כשהבניין קרס עלתה המודעות הציבורית לבניינים במצב רעוע ולנושא הבטיחות בבנייה הישנה. יש אלפים רבים של בניינים כאלה בישראל. צריך לעשות מעשה ולחדש את ישראל"

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
בעלים ומנכ"ל אאורה יעקב אטרקצ'י. יח"צ,
בעלים ומנכ"ל אאורה יעקב אטרקצ'י/יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully