וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ב-88 מיליון שקל: שטראוס מוכרת את שטח מפעל הקפה ההיסטורי בצפת

רנית נחום-הלוי

עודכן לאחרונה: 30.10.2022 / 16:35

חברת פסגה נדל"ן רוכשת את מתחם מפעל הקפה ההיסטורי של שטראוס בצפת תמורת 88 מיליון שקל. על הקרקע ייבנו 6 בניינים עם 164 יח"ד, צפי הכנסות חצי מיליארד שקל

שי באב"ד, מנכ"ל משרד האוצר. יוסי זליגר, מערכת וואלה! NEWS
לאחר עזיבתו של גיורא בר דעה מינתה חברת שטראוס את מנכ"ל משרד האוצר לשעבר, שי באב"ד, לתפקיד המנכ"ל הבא/מערכת וואלה! NEWS, יוסי זליגר

חברת שטראוס מדווחת היום (א') כי התקשרה עם חברת פסגה נדל"ן, בבעלות איש העסקים דודי ברויער, למכירת מתחם מפעל הקפה ההיסטורי בעיר צפת תמורת 88 מיליון שקל.

פסגה נדל"ן מדווחת כי הבינוי העתידי צפוי להניב לחברה הכנסות בהיקף של כחצי מיליארד שקלים. חברת שטראוס מעריכה כי העסקה תניב עבורה רווח נקי המסתכם על כ-60 מיליון שקלים.

הסכם ההתקשרות בין החברות כולל רכישת מתחם בשטח כולל של 6 דונם עליו חלה תב"ע לבנייה של 6 בנייני מגורים בני 8 קומות, בהיקף בנייה של כ-17,900 מ"ר בנוי שיכללו 164 יחידות דיור, וכ-5,700 שטחי מסחר בקומת הרחוב.

לוואלה נדל"ן נודע כי התוכנית גם מחייבת טיהור הקרקע כתנאי להוצאת היתרי בנייה.

"הביקוש למגורים בצפת מזנק"

התוכנית שחלה על הקרקע אושרה בספטמבר השנה והיא ממוקמת באזור התעשייה הישן (המזרחי) בצפת, וגובלת ממערב ומדרום לשכונות מגורים.

התוכנית הגדירה את שטח התעשייה הישן כשטח המיועד לפיתוח שכונת מגורים חדשה במרכז העיר צפת ושינתה את יעוד הקרקע למגורים, הכולל גם מסחר ואופציה לדיור מיוחד למעונות סטודנטים או מלונאות, שטחי ציבור וכיכר עירונית.

מכאן, שהתוכנית מציעה גמישות תכנונית ליזם להקים יחידות דיור למגורים, לשימוש מלונאי, או מעונות סטודנטים בקרבת הפקולטה לרפואה בעיר.

מחברת פסגה הנדל"ן נמסר: "הביקוש למגורים בצפת, בדגש על המעגל הקרוב לעיר העתיקה ובכלל, מזנק בשנים האחרונות בצורה משמעותית. כחלק ממגמה זו חברת פסגה נדל"ן החליטה לרכוש מקבוצת שטראוס שטח המשתרע על פני 6 דונם, עליו ייבנו בעתיד הקרוב בנייני מגורים איכותיים שיציעו מגורי עילית בסמוך לעיר העתיקה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully