וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטבות מס, חינוך ותעסוקה: השכונה החדשה בעכו קוראת לצעירים

עודכן לאחרונה: 27.10.2022 / 18:30

הונחה אבן הפינה להקמת שכונת שערי עכו - צפויה לאכלס כ-30 אלף תושבים חדשים ב-8000 יחידות דיור ואזור תעשיה ומסחר יוקרתי

תמונת הדמיה של השכונה 'שערי עכו'. יח"צ,
תמונת הדמיה של השכונה 'שערי עכו'/יח"צ

תנופת הפיתוח בעכו לא עוצרת: במסגרת הסכם הגג שנחתם בשנת 2017 בין עיריית עכו, משרד השיכון והבינוי ומשרד האוצר לבניית 17,780 יחידות דיור חדשות - הונחה אבן הפינה להקמת שכונת שערי עכו במזרח העיר.

השכונה צפויה לאכלס כ-30 אלף תושבים חדשים ב-8000 יחידות דיור ותכיל גם כ-380 דונם של אזור תעשייה, תעסוקה ומסחר. מתוך 8,000 יחידות הדיור שעתידות להיבנות, 2,000 יחידות כבר שווקו על ידי רשות מקרקעי ישראל. הדירות שיוצעו יכללו דירות 3-5 חדרים.

תושבי עכו הקיימים והחדשים ייהנו מהטבת המס החדשה שעומדת על 12% ותקרת הכנסה של 168 אלף שקל בשנה. מדובר בתוספת של עד 36,000 שקל הטבת מס שנתית למשפחה בעכו.

השכונה תתוכנן על פי עקרונות הקיימות ועתידה להיות שכונה ירוקה. בנוסף, יוקצו שטחים ירוקים רבים, פארקים, מוסדות ציבור וקהילה, גני ילדים ובתי ספר לטובת התושבים.

קריאה לזוגות צעירים

כ-152 דונם של מגרשי מסחר ותעסוקה כבר שווקו ל-15 יזמים ביניהם רמי לוי וס.א.ל נדל"ן (שבין בעלי המניות שלה נמנים משפחות אלשטולר ושחם, אקסלנס נשואה, ד"ר פיטר לינמן ועוד).

מחירי המגרשים לשטחי המסחר נמכרו בטווח שבין 6 וחצי מיליון לכ-30 מיליון שקל (כ-3 מיליון שקל לדונם). סך הפוטנציאל של מגרשים עסקיים אלו, עומד על 445,000 מ"ר בנוי ומיקומם האסטרטגי בקרבת כביש 85, היוצר חיבור מידי לעוקף קריות ונמל חיפה המתחדש, הופך אותם לשטח אטרקטיבי במיוחד עבור תעסוקה, אחסנה ולוגיסטיקה.

ראש עיריית עכו, שמעון לנקרי: "החתימה על הסכמי הגג ושנים של עשייה אינטנסיבית הובילו למהפך אמיתי בעיר הנמצאת כיום בתנופת בנייה ,שלא ידעה כמותה כבר שנים רבות. עכו מציעה רמת חיים גבוהה עם אוכלוסייה צעירה ומשכילה שממשיכה לפתח את העיר. הבחירה בעכו כבית, מאפשרת לזוגות צעירים לחיות ברמת חיים גבוהה הרבה יותר מאשר במרכז, עם הטבות מס של 12%, מערכת חינוך מתקדמת ומקומות תעסוקה מובילים. תנופת הבנייה לצד תנופת הפיתוח בתיירות, תהפוך את עכו לאחת הערים המבוקשות ביותר בישראל".

  • עוד באותו נושא:
  • נדל"I
  • עכו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully