וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ב-49 מיליון שקל: סופרין-וייס רכשה מחצית מהזכויות באזור תעשיה נשר

רנית נחום-הלוי

עודכן לאחרונה: 27.10.2022 / 17:45

החברה תקים על שטח של כ-29 דונם מרלו"ג המיועד לאחסנה, מלאכה ותעשייה קלה. קודם לכן נדרש טיהור הקרקע על-ידי רשות מקרקעי ישראל

צחי סופרין. נווה אביאני,
צחי סופרין, בעל השליטה וסגן יו"ר דירקטוריון קבוצת סופרין/נווה אביאני

חברת סופרין החזקות מדווחת כי התקשרה עם קבוצת וייס בהסכם רכישת 50% מזכויות החכירה בשטח של כ-29 דונם, באזור התעשיה נשר.

בתמורה לחלקה, צפויות החברות סופרין-וייס לשלם כ-49 מיליון שקל לבעלי הקרקע, עסקה המשקפת כ-3.35 מיליון שקל לדונם.

מדובר במגרש בדרך בר יהודה בנשר, אשר הוחזר לרשות מקרקעי ישראל על-ידי משרד הביטחון בהסכם שנחתם בין הצדדים, והוא יצא למכרז על-ידי רמ"י בינואר 2022.

בקרבה לאחד הנמלים הגדולים במזרח התיכון

על המקרקעין נשוא העסקה קיימים מבנים ומתקנים שונים ששימשו בעבר את בסיס הדלק של צה"ל, ולפי בדיקת רשות מקרקעי ישראל, הקרקע מזוהמת.

בהתאם לתנאי המכרז לרכישת הקרקע, התחייבה רשות מקרקעי ישראל לטהר ולנקות את הקרקע על חשבונה תוך 18 חודשים מיום ההכרזה על הזכייה.

הקרקע מיועדת להקמת מרכז לוגיסטי (מרלו"ג) ומסחר בהיקף של כ-68,500 מ"ר בנוי שייקרא טכנו-פארק, המיועד לאחסנה, מלאכה ותעשייה קלה.

זוכי המכרז, שהוכרזו על כך באוגוסט השנה, הם סלם יעקב א.י השקעות ונכסים, וחברת דנקר בריגר, שזכו בסכום של 91.6 מיליון שקל, לא כולל פיתוח. את המוכרים בעסקה ייצג עו"ד אופיר קינן.

צחי סופרין, בעל השליטה וסגן יו"ר דירקטוריון קבוצת סופרין: "הצמיחה המשמעותית בביקושים למחסנים, חוות שרתים ומרכזי הפצה וקירור (הקפאה) הוסיפו גיוון וחיזקו את הביקושים בתחום הסחר המגוון. העסקה בנשר הינה המשך ישיר של יישום אסטרטגיית החברה להרחבת פעילותה בתחום המרכזים הלוגיסטיים תחת המותג 'טכנו פארק'. הקרקע הנרכשת ממוקמת באזור מתפתח מאוד בצפון הארץ, בקרבה לנמל חיפה ולנמל המפרץ שלהערכתנו עומד להיות אחד הנמלים המרכזיים בכל המזרח התיכון".

  • עוד באותו נושא:
  • נדל"I
  • נשר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully