וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבקו"ם החדש יוצא לדרך: איזו חברה זכתה במכרז?

עודכן לאחרונה: 27.10.2022 / 11:51

אחרי פינוי הישן בתמורה ל-9,000 דירות חדשות - יש זוכה במכרז להקמת המחנה הרב זרועי של צה"ל ברמלה, שיאכלס את הבקו"ם. צפי הכנסות: כ-4 מיליארד שקל

מחנה 'אופק רחב': "אופק רחב": הצצה לבקו"ם החדש של צה"ל. סטודיו 84,
מחנה 'אופק רחב': "אופק רחב": הצצה לבקו"ם החדש של צה"ל/סטודיו 84

ועדת המכרזים במשרד הביטחון הכריזה על חברת שיכון ובינוי כזוכה במכרז להקמת מחנה רב זרועי חדש בצה"ל, 'אופק רחב', שיחליף את הבקו"ם המיתולוגי בתל השומר. הפרויקט בעלות הקמה של 2.4 מיליארד שקל, ויניב הכנסות של כ-4 מיליארד שקל.

מחנה 'אופק רחב' יוקם בסמוך למפקדת פיקוד העורף ברמלה, וישתרע על 360 דונמים.

הוא יהווה את המחנה הרב-זרועי הגדול והמרכזי של צה"ל ויאכלס בתוכו, בין השאר, את לשכת הגיוס ושרשרת החיול (בקו"ם) החדשים, את מפקדת זרוע היבשה, את החילות והיחידות של אגף הטכנולוגיה והלוגיסטיקה ושל אגף כוח-האדם ומרכז רפואי מתקדם.

בנוסף, יכלול הפרויקט שטחי מסחר, חניונים, מתקני ספורט ושבילי אופניים.

המחנה ייבנה בטכנולוגיה ירוקה וחכמה שתוביל להתייעלות ולחיסכון וסביבו יפותחו תשתיות תחבורה ציבורית חדשות. הבסיס החדש מתוכנן לקלוט כ-9,000 משרתים ולתת שירות לכ-5,000 מבקרים מדי יום.

מחנה 'אופק רחב': "אופק רחב": הצצה לבקו"ם החדש של צה"ל. סטודיו 84,
מחנה 'אופק רחב': "אופק רחב": הצצה לבקו"ם החדש של צה"ל/סטודיו 84

בהתאם למכרז, שיכון ובינוי תתכנן, תקים ותתפעל את המחנה לתקופה של 25 שנים, בהיקף של מיליארדי שקלים.

הפרויקט ימומן ע"י בנק הפועלים ועמיתים (קרנות הפנסיה הוותיקות). משנה למנכ"ל והממונה על החטיבה העסקית בבנק הפועלים, איתמר פורמן, בירך את שיכון ובינוי על הזכייה בהליך תחרותי ומאתגר בפרויקט חשוב של צה"ל.

זוהי הזכייה השלישית (מתוך חמישה מכרזים) של קבוצת שיכון ובינוי בפרויקטים של משרד הביטחון - מצטרפת לזכיות קודמות בפרויקט קרית המודיעין ובפרויקט קרית התקשוב.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
מחנה 'אופק רחב': "אופק רחב": הצצה לבקו"ם החדש של צה"ל. סטודיו 84,
מחנה 'אופק רחב': "אופק רחב": הצצה לבקו"ם החדש של צה"ל/סטודיו 84

תמיר כהן, מנכ"ל שיכון ובינוי: "החברה גאה להוביל את הבנייה והניהול של בסיסי צה"ל בנגב ובמרכז. פרויקט אופק רחב מצטרף לצבר העבודות המשמעותי של סולל בונה המשלבים ראיה עסקית, מימונית והנדסית, וכן גאווה ציונית בכך שהחברה נוטלת חלק כה מרכזי בהעתקת בסיסי צה"ל".

גבי דוד, מנכ"ל חטיבת הזכיינות והשקעות בשיכון ובינוי: "שיכון ובינוי ממשיכה לבנות את הפרויקטים הלאומיים החשובים במדינה, ומסייעת למשהב"ט בפינוי קרקעות במרכז לטובת הקמת אלפי דירות למגורים באזורי ביקוש. פרויקט אופק רחב מצטרף לפורטפוליו הבטחוני של קבוצת שיכון ובינוי, הן בהיבט ההקמה והן בהיבט ההפעלה. אנחנו גאים על האמון שמשהב"ט ממשיך לתת בחטיבת הזכיינות של שיכון ובינוי, ושמחים להמשיך בשיתוף הפעולה הפורה עם בנק הפועלים ועמיתים, שממשיכים להביע אמון ביכולות הקבוצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully