וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צמד חמד: איוויב מניבים ומושב חמד יקימו מרכז עסקים בלב גוש דן

עודכן לאחרונה: 9.10.2022 / 15:04

במסגרת העסקה יקום קומפלקס משרדים ומסחר בהיקף של כ-16 אלף מ"ר על גבי קרקע בבעלות משותפת של איוויב מניבים ומושב חמד. עלות הפרויקט: כ-200 מיליון שקל

הדמיה של המתחם. SO אדריכלים,
הדמיה של המתחם/SO אדריכלים

חברת איוויב מניבים (מקבוצת Ewave Nadlan) מודיעה על הסכם שיתוף פעולה עם מושב חמד במסגרתו יקום קומפלקס משרדים ומסחר על גבי קרקע המצויה במתחם O-Park המבוקש באור יהודה.

הקומפלקס החדש יכלול 2 מבנים הצופים בחזיתם לפארק ירוק, בשטח בנוי כולל של 16 אלף מ"ר - מתוכם 4 אלף מ"ר שטחי מסחר ו-12 אלף מ"ר משרדים. סך ההשקעה הכספית הצפויה בהקמת הקומפלקס הינה כ-200 מיליון שקל.

הזכויות בקרקע, בהיקף של 10 דונמים, שהיו ברשות מושב חמד, עוברות לשותפות של איוויב מניבים, יזמית הפרויקט, ומושב חמד. זוהי עסקה שנייה בחודש האחרון אותה יוזמת איוויב מניבים בהיקף עסקאות כולל של כ-1.1 מיליארד שקל.

עתודת העסקים של גוש דן

הקרקע עליו יוקם מרכז העסקים מצויה בכניסה למתחם O-Park באור יהודה, עתודת העסקים האסטרטגית של גוש דן, הצפויה להכיל פארק הייטק, מסחר ומשרדים בהיקף בנוי כולל של כמיליון מ"ר. המתחם כולל נגישות תחבורתית מעולה - סמוך לנתב"ג, כביש 6, קווי המטרו העתידיים והקו הסגול של הרכבת הקלה, כשצמוד לו מתוכנן לקום פארק ירוק בהיקף של 600 דונם.

נדב אבני, מנכ"ל איוויב מניבים: "אנו מברכים את שותפינו במושב חמד על היציאה לדרך של פרויקט משמעותי במיקום אסטרטגי. היקף שוק העבודה בישראל גדל, ואיתו הצפי לביקוש למשרדים ושטחי מסחר. מתחם O-Park, בו נקים במשותף קומפלקס עסקים ותעסוקה, מצוי בפיתוח מואץ עם דגש ברמה הלאומית, וזאת במטרה לספק את הביקושים העתידיים של גוש דן למרכזי תעסוקה מודרניים ואיכותיים. אנו מצויים בבחינה של הזדמנויות עסקיות נוספות, בהן נוכל לייצר ערך משמעותי לנו ולשותפים שלנו בזכות הניסיון והאיכות של הצוות שלנו".

איוויב מניבים יוצגה בעסקה על ידי עו"ד מירב גלבוע ועו"ד יעל רצבי ממשרד ש.פרידמן אברמזון ושות'. מושב חמד יוצג על ידי עו"ד תהל בלורי-לרמן ממשרד נשיץ, ברנדס, אמיר ושות'. אדריכלי הפרויקט הינם עודד רוזנקיאר ועמית קורן ממשרד SO אדריכלים.

  • עוד באותו נושא:
  • נדל"I

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully